close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה כדאי לכל בעל עסק עצמאי לעבור להפיק חשבוניות און ליין?

מערכת שורשיז אדר, תשעח04/03/2018

כדאי מאוד להכיר דרך חדשה לחסוך. גם אם מנהלים בית מלאכה קטן או אולי מספקים שירותי ייעוץ מס, תרגום או הנהלת חשבונות, אם עוברים להפקת חשבונית און ליין אפשר לחסוך

תגיות:
כל בעל עסק עצמאי מחפש בנרות דרכים לייעל את העסק, להגדיל את ההכנסות ולהקטין את ההוצאות. בין אם עוסקים במתן שיעורים פרטיים ובין אם עוסקים בעיצוב גרפי, . אין זה עניין של מה בכך ולמעשה, גם מטעמים נוספים כדאי לעבור להפיק חשבוניות בדרך הזאת.

חוסכים כסף וזמן
לא רק כסף רוצים לחסוך בעלי העסקים העצמאיים אלא גם זמן. כפי שיעידו על כך רבים מהעצמאיים, הם היו רוצים לבלות הרבה יותר זמן עם המשפחה או להתפנות לקיום מצוות ומעשים טובים. בכל אלה, חשבונית און ליין יכולה לעזור. מהי בדיוק אותה חשבונית? מדובר בחשבונית ווירטואלית, כלומר זו לא חשבוניות נייר ואין מדובר בפנקסי החשבוניות הישנים. זהו שירות שניתן באינטרנט, לאחר הרשמה קצרה.

לאחר ההרשמה, ניתן להפיק לכל לקוח חשבונית ללא צורך בתוכנה. רק ממלאים את שם הלקוח, מקלידים את סכום העסקה ופרטים נוספים כגון סוג השירות, מספר יחידות, מספר השיק וכיו"ב. בעת ובעונה אחת, גם חוסכים את עלות הפנקסים והחשבוניות הרגילות וגם חוסכים זמן. מכיוון שלא צריך להדפיס חשבוניות בבית הדפוס, כבר לא צריכים לשלם עבור ההדפסה. ומכיוון שניתן לשלוח את החשבונית במייל, גם לא צריכים לשלוח חשבונית או קבלה בדואר. לא צריך בולים ולא צריך מעטפות.

מתברכים ביתרונות חשובים
תהליך הרישום של חשבונית און ליין הרבה יותר מהיר ביחס למקובל בחשבוניות רגילות. את הפקת המסמכים הנדרשים, כגון תעודת משלוח, הזמנות, קבלות, חשבוניות עסקה, ניתן לבצע באותה הדרך, בלי ניירת ובמהירות. מערכת החשבוניות מאובטחת בסיסמא והיא זוכרת את הלקוחות הקבועים. זאת ועוד, המערכת גם מייעלת היבטים נוספים החשובים עבור כל עצמאי. היא מאפשרת מעקב מהיר אחר הכנסות ואחר תקבולים. ניתן לבדוק ברגע אחד האם ישנם לקוחות שטרם שילמו וניתן להפיק דוחות לצפייה.

בזכות אותן חשבוניות ניתן להתברך ביתרונות נוספים. העובדה שחוסכים שימוש בניירת מועילה לסביבה. אין צורך לכרות עצים רבים לתעשיית הנייר לצרכים משרדיים ומונעים פליטת מזהמים לאוויר שאנו נושמים. חשוב לציין כי המחיר של השירות נמוך בהרבה ביחס לעלות ההדפסה של פנקסים מקובלים והדבר נעשה על דעת הרשויות המוסמכות (רשות המיסים). אין חובה לחתום על מסמכים אלה בשל האבטחה שלהם והעובדה שהתקבלה הכרה בחתימה אלקטרונית.

המערכת ממספרת באופן אוטומטי כל חשבונית, כל קבלה וכל מסמך אחר והתיעוד נשמר באופן אוטומטי וללא צורך בשמירה יזומה. בזכות הפתרון החכם והפשוט הזה, כבר לא צריכים לשמור את פנקסי החשבונות הישנים בהתאם לחוקי ההתיישנות. באופן זה, ניהול החשבונות לעצמאיים הופך לפשוט יותר, נוח יותר וכאמור – חסכוני יותר בזמן ובכסף.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה