close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורקינט חשמלי שיאומי – אלגנטי, נוח, עמיד וחכם

מערכת שורשי ניסן, תשעח26/03/2018

למעשה קורקינטים חשמליים הם פתרון תחבורתי מומלץ במיוחד במרחבים האורבניים

תגיות:
אם עד לפני מספר שנים קורקינט עוד נתפש כצעצוע לילדים, הרי שכיום כבר ברור לגמרי שמדובר בכלי רכב לכל דבר, ולמעשה קורקינטים חשמליים הם פתרון תחבורתי מומלץ במיוחד במרחבים האורבניים. בהתאם ישנו כיום עניין רב בתחום, ויותר ויותר ישראלים, בכל רחבי הארץ ומכל שכבות האוכלוסייה, מחפשים את הדגם המתאים ביותר לצרכים שלהם. אופציה שכדאי לכולם להכיר היא שיאומי.

כמה מהר אפשר לנסוע עם קורקינט חשמלי שיאומי?
החוק בארץ מגביל את המהירות המרבית של קורקינטים חשמליים ל-25 קמ"ש, וזוהי גם המהירות המקסימלית שאליה מגיע קורקינט חשמלי שיאומי. עוד כדאי לדעת כי טווח הרכיבה של קורקינט איכותי זה הוא 30 ק"מ – כלומר בין הטענה להטענה תוכלו לעבור מרחק גדול במיוחד. ההטענה עצמה אורכה כ-5 שעות (כדי להגיע ל-100%).

שילוב מושלם עם תחבורה ציבורית
קורקינט חשמלי שיאומי מתקפל בקלות ונפתח בקלות רבה אף יותר – כל אחת מהפעולות הנ"ל נמשכת מספר שניות בלבד. כשמוסיפים לכך את המשקל הקל במיוחד שלו, בסך הכל 12.5 ק"ג, מקבלים כלי רכב נוח מאוד לשימוש. בפרט תוכלו לעלות איתו לרכב או לקחת אותו אתכם לנסיעות בין-עירוניות באוטובוס, וכשאתם מגיעים אל התחנה פשוט לפתוח את השיאומי ולהמשיך איתו אל היעד הסופי שלכם. בנוסף מבטיח המשקל הקל והקיפול המהיר נשיאה נוחה לכל מקום – לבית (גם אם אתם גרים בקומה שלישית בלי מעלית), למשרד וכו'.

טכנולוגיה חדשנית
עוד יתרון בולט של קורקינט חשמלי שיאומי הוא מערכת חידוש הכוח: תוך כדי רכיבה עליו אוגר קורקינט חשמלי זה כוח שמצטבר כשמשתמשים במעצורים, והכוח מסייע לצלוח עליות בקלילות מפתיעה.

עוד אופציה שמקנה לנו הטכנולוגיה החדשנית של הקורקינט החשמלי המבוקש היא שמירה על מהירות עקבית בלי שתצטרכו לעשות כלום לשם כך – אלגוריתם משוכלל מזהה את המהירות, ומאפשר לכם לוותר על השליטה ועל הצורך לאמץ את הידיים כדי לשמור על מהירות יציבה. בדרך זו גם מושג חיסכון באנרגיה.

מאפיינים נוספים של קורקינט חשמלי שיאומי הם פנסי לד משובחים וכן מערכת בלמים משולבת שכולל גם בלמי דיסק וגם מערכת Anti Lock – מרחק העצירה של הקורקינט הוא כ-4 מטר ואין צורך בלחיצה חזקה מדי על המעצורים, גם שחרור עדין יוביל לבלימה מהירה ונינוחה.

היתרונות העיקריים של הקורקינטים החשמליים
לא רק הדגם האיכותי של שיאומי – באופן כללי קורקינטים חשמליים מציעים לנו דרך מעולה להתנייד במרחבים האורבניים. ראשית, אין צורך ברישיון כדי לרכב על קורקינט שמונע באמצעות חשמל (אם כי חשוב מאוד כמובן להכיר את התמרורים ואת הדרכים הנכונות להתנהל בכבישים). שנית, אין צורך ברישוי לכלי רכב זה וגם לא בביטוח, כך שניתן לחסוך סכומי כסף משמעותיים כשבנוסף אין צורך לרכוש דלק יקר. היתרון השלישי המשמעותי הוא הידידותיות לסביבה – יתרון חשוב מאוד בימינו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה