close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים קטנים להעלאת ערך הנכס

מערכת שורשיד ניסן, תשעח30/03/2018

רוצים למכור את הדירה? שהיא תיראה טוב יותר? כמה עצות בעניין

תגיות:
אתם מתכננים להציג את הדירה שלכם לראווה, בתקווה שמישהו ירצה לקנות אותה וגם לשלם עליה לא מעט. אולי אתם בכלל מציעים אותה להשכרה, וגם כאן השאיפה היא להשיג שכר דירה גבוה ככל האפשר. הבעיה היא שהדירה נראית ישנה ושחוקה, גם אם זה לא ממש נכון. יכול להיות שעבר זמן רב מאז שניקיתם כמו שצריך, אולי גררתם רהיטים כשפיניתם את הדירה, ואולי הזמן עשה את שלו והאריחים שלכם נראים מותשים. הבשורה הטובה? אפשר בכל זאת לשדרג את מראה הדירה ולהעלות את ערכה.

דרך ראשונה: פוליש
הדרך היעילה והפשוטה כוללת פוליש לרצפה ומכונת פוליש מקצועית. חברה המתמחה בפתרונות פוליש תעשה את העבודה הזו הכי טוב שאפשר, כמובן. היתרון של השיטה הזו הוא שהיא מאפשרת לנו ללטש את מראה הריצוף ולרענן אותו בקלות, ובסוף התהליך הרצפה תיראה חדשה ומבריקה. בנוסף, בין אם אתם בוחרים לבצע פוליש קריסטל או פוליש וקס, בתום התהליך נמרחת שכבת הגנה שמטרתה לעזור לכם לשמר את התוצאה האיכותית והיפה לאורך זמן. דרך אגב, החברה המקצועית המתמחה בפתרונות פוליש לרצפה תעזור לכם גם לוודא התאמה מושלמת בין הטכניקה האידאלית לבין הריצוף שלכם. (למידע נוסף לחץ כאן)

דרך שניה: ליטושים קטנים
אם אתם רוצים להשכיר את הדירה, האם היא מנצלת את מלוא הפוטנציאל שלה? קיר גבס אחד יכול לעשות הבדל גדול על ידי יצירת פינת עבודה שקטה או חדר קטן נוסף, עם תאורה נכונה הדירה תיראה מרווחת יותר, ואם תשקיעו קצת מחשבה בסידור הריהוט הקיים (או בהחלפת פריט כזה או אחר) תגלו שהדירה נראית יוקרתית ומזמינה הרבה יותר. בסופו של דבר אנחנו מקבלים החלטות על בסיס נוחות ואסתטיקה, וכשמדובר במקום שבו אנחנו עומדים לגור למראה הנכס יש חשיבות רבה. זו בדיוק הסיבה שכדאי להשקיע את האנרגיות דווקא שם.

דרך שלישית: המבנה החיצוני
בין אם נרצה ובין אם לא, גם המראה החיצוני של המבנה משפיע על ערך הדירה שלנו. יכול להיות שהדירה עצמה משופצת מהיסוד, יכול להיות שביצעתם פוליש לרצפה והכל נראה חדש ומבריק, אבל אם קירות המבנה מוזנחים, אם הלובי לא נוקה מזה כמה חודשים ואם הגינה נראית כמו שלוחה חדשה של חירייה, יכול מאוד להיות שהדירה שלכם תהיה שווה פחות. איכות חיים נמדדת לא רק במה שקורה בין ארבעת קירות הנכס, אלא גם בסביבה החיצונית שלו, והבניין המשותף הוא מרכיב משמעותי מאוד בנוסחה הזו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה