close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה חשוב להמשיך ללימודי תואר שני?

מערכת שורשז אייר, תשעח22/04/2018

המאמץ הדרוש להשלמת הלימודים, למרות רגעי ספק וחוסר ודאות, יעמוד לרשותכם כחוויית חיים מרכזית לבניית אופי ותחושת הישג

תגיות:
בשוק התחרותי ביותר של היום, תואר שני מעניק לכם יתרון על פני מועמדים אחרים לעבודה. עם תואר זה תהיו זכאים להתקבל מקומות עבודה יוקרתיים יותר. נכון לשנת 2018, תואר שני מגדיל בכמעט עשרים אחוזים את סיכויי הקבלה למשרות בכירות במגזרי קריירה רבים כגון ניהול בכיר, משרות ציבוריות בכירות ושירותים חברתיים.

במקומות עבודה רבים, תואר שני הוא דרישה חיונית מתנאי ההעסקה, כפי שתואר ראשון היה בשנות השמונים. התואר מקנה את האפשרות להשיג משרת יועץ אקדמי או רכז חברה. היום, מועמדים למשרות בכירות אינם נחשבים אפילו כמתאימים אם אין להם תואר שני. אך בעוד שהתואר אינו ערובה להצלחה אולטימטיבית, הוא בהחלט פותח הרבה יותר דלתות לתעסוקה.

תואר שני מעניק לכם ביטחון תעסוקתי ומציע הזדמנות להתפתחות תעסוקתית
ראשית, תואר שני מרחיק את הסיכויים שלכם להיות מספר בסטטיסטיקת האבטלה. תוכניות ללימודי תואר שני באוניברסיטה הופכות להיות מקצועיות יותר ויותר, וההתמקדות החדשה היא בהכנת הבוגרים לקריירה בתחומי עסקים וממשלה.

הנתונים טובים יותר לבעלי תואר שני. עובדים בגילאי 21 ו-64, עם תואר שני ומעלה, מרוויחים שכר גבוה יותר, לעומת בעלי תואר ראשון ששכרם ממוצע יותר. ההבדלים בין רמות השכר משמעותיים ומציעים ראיות ברורות לעובדה לפי השלמת תואר שני משפיעה באופן חיובי על המצב הכלכלי.

תוכניות תואר שני באוניברסיטה משלבות קורסים מתקדמים עם מיומנויות כמו חשיבה ביקורתית, יכולת אנליטית, משמעת למידה וניהול זמן, היות והם ממוקדים לפיתוח או שינוי נתיב הקריירה.

לרקוד כל הדרך אל העתיד
התחייבות ללימודי תואר שני היא הוכחה להתמדה, נחישות, יכולת אינטלקטואלית ויכולת להתמודד עם סביבות מאתגרות באוניברסיטה. כל התכונות האלו הן תכונות הדרושות להתאמה לתפקידי מנהל. עובד שהוכיח הצלחה במצב ארוך טווח הכרוך ביכולת למידה, משמעת, מנהיגות, והיכולת לעבוד טוב עם אחרים, משיג הזדמנויות צמיחה בארגון שלו.
חלק מהתאגידים הגדולים מפעילים תכניות קרנות גמל לתקופת הפרישה מהעבודה, הכוללות תשלום מלא או עמלות לעובדים מתאימים.

הפריט החשוב ברשימה: התפתחות אישית
תואר שני לא רק מעשיר את החינוך שלכם, אלא מאפשר לכם גם לתרום מתוך הכיתה. הביקוש לשירותים במגזרים שונים בתעשייה ממשיך לגדול, וקבלת התואר מאפשרת לכם את ההזדמנות למלא תפקידים אלו.
בחירה להמשיך ללימודי תואר שני כרוכה ביוזמה ומחויבות. אותן תכונות, בשילוב עם הידע החדש שרכשתם והמיומנויות המפותחות שלמדתם, יגרמו לכם להיות מנהיגים מוצלחים עם השלמת התואר.

תואר שני מאפשר לכם להיות חלק בשרשרת של ידע
תארו לעצמכם שהידע שנמסר לכם על ידי הפרופסור שלכם הגיע מפרופסור אחר שלמד אותו ממישהו שלמד אותו ממדען או מפילוסוף מפורסם. אתם הופכים להיות חלק מרשת של ידע.
מצב זה מקנה לכם הכרה ציבורית רחבה יותר ואמינות. קיימים אינספור בעלי תואר שני שהמשיכו להשיג הישגים משמעותיים, והם זוכים לכבוד והכרה אותם הרוויחו במאמצים. אין ספק, תואר שני הוא גולת הכותרת של קורות החיים שלכם. הוא מעיד על מי שאתם ועל המשירות שיש לכם בשדה שבחרתם.

בשורה התחתונה, המאמץ הדרוש להשלמת הלימודים, למרות רגעי ספק וחוסר ודאות, יעמוד לרשותכם כחוויית חיים מרכזית לבניית אופי ותחושת הישג.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה