close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ריפודים לרכב- התוספת שמשדרגת את המכונית

מערכת שורשיא אייר, תשעח26/04/2018

כדאי לזכור שבמהלך הריפוד עלול להיגרם נזק למערכות החשמליות של המכונית, לכריות האוויר ולשאר המרכיבים הרגישים – ועל כן אסור להתפשר על איכות אנשי המקצוע

תגיות:
כל כלי רכב מתחדש באופן שוטף: את הצמיגים למשל אנחנו מחליפים לאחר כ-60-70 אלף ק"מ (כמובן שחובה לעשות זאת שכן הם נשחקים ואחיזת הכביש שלהם כבר אינה מיטבית ולא מספקת לנו את מלוא הביטחון הרצוי), מרכיבים כמו מסנני שמן ומסנני אוויר מוחלפים בכל טיפול תקופתי שגרתי (כלומר אחת לכל 15,000 ק"מ בממוצע) וגם את רפידות הבלמים ורצועות התזמון נחליף כשהן כבר לא מסוגלות למלא את תפקידן. לעומת זאת את ריפודי הרכב ישנם כאלה שלא מחליפים – וחבל: ריפוד חדש אינו פריט יקר והוא משדרג במידה משמעותית את ההנאה שלנו מהשימוש במכונית בכל נסיעה.

באילו מקרים כדאי במיוחד להחליף את ריפודי הרכב?
החלפת ריפודי רכב כדאית במיוחד כשהמראה של תא הנוסעים במכונית הופך לעייף ולא מושך, כשאנחנו מתחילים להרגיש מיאוס כלפי מושבי הרכב וכשהריפודים מתחיל להתבלות. גם לקראת מכירת מכונית מומלצת בדיקת האופציה של ריפוד מחדש, שכן פעולה זו עשויה לשדרג משמעותית את המראה של הרכב כך שנוכל לקבל עבורו סכום כסף גבוה יותר ובעצם להרוויח לא מעט בזכות הריפוד.

באילו כלי רכב כדאי במיוחד להתקין ריפוד מושקע?
באופן טבעי ישנו מגוון רחב של סוגי ריפודים לרכב, במגוון רחב של מחירים. כשמדובר על רכב ספורט, רכב שטח, רכב אספנות או רכב מנהלים יוקרתי, כדאי במיוחד לבחור ריפוד מושקע מאוד שגם יחזיק מעמד שנים רבות וגם יקנה למכונית מראה שובה לב. גם במכוניות משפחתיות, שבהן במרבית המקרים הבלאי גבוה יחסית, כדאי לבחור ריפודים לרכב ברמת איכות וגימור מוקפדת במיוחד.

מהו פרק הזמן הנדרש להתקנת ריפודים לרכב?
בדרך כלל תבוצע החלפה של ריפודי הרכב תוך מספר שעות ולכל היותר יום עבודה אחד. במקרים המורכבים יותר ייתכן שתיאלצו להיפרד מהמכונית למשך יומיים-שלושה – אבל כאמור ההשקעה משתלמת, ובכל מקרה חשוב לבחור בקפידה את אנשי המקצוע שבידיים שלהם מפקידים את מלאכת הריפוד.

איך לבחור את אנשי המקצוע שיבצעו את הריפוד?
החלפת ריפודים לרכב מחייבת כאמור מקצועיות ללא פשרות וניסיון רב. בפרט כדאי לזכור שבמהלך הריפוד עלול להיגרם נזק למערכות החשמליות של המכונית, לכריות האוויר ולשאר המרכיבים הרגישים – ועל כן אסור להתפשר על איכות אנשי המקצוע.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה