close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אלחי בסינגל חדש- מאירים נשמות

מערכת שורשיז אייר, תשעח02/05/2018

לאחר שהוציא עיבוד מחודש ל"מגש הכסף" שהוקדש לזכר חברו הדר גולדין ז"ל, אלחי משחרר סינגל חדש שכתב, שמשקף את סגנונו המוזיקלי

תגיות:
אלחי הוא יוצר, כותב ומלחין מוסיקה יהודית ישראלית. באלבום הבכורה הוא משלב בלדות נוגעות לצד שירים קצביים שאת חלקם כתב והלחין.

מאירים נשמות הוא סינגל שני מאלבום הבכורה הנושא את שם השיר, אותו כתב אלחי. שיר קטן - שמשדר תעצומות נפש גדולים.
"ובכך הם עושים טובה לכל העולם. מרבים בו שפע של אושר, של קדושה ושל מנוחה מחממים את הלבבות ומאירים את הנשמות" מתוך אורות הקודש חלק ב.- רס"ה, הראי"ה קוק.
שיריו של אלחי כמו חיכו לרגע הנכון לפרוץ החוצה לתודעה. דרך הסינגל החדש, פורט אלחי את סגנונו המוסיקלי בצליל ייחודי ומהדהד, ומשקף לנו את עולמו האישי. על השיר מספר אלחי, "כשאדם חוזר למקומות האמתיים שלו בחיים, למקומות הבסיסיים והפשוטים שלו, רק אז - הוא יכול להאיר נשמות ולבטא את הטוב שלו והטוב שבו 'חוזרים לחולות, מנגנים מנגינות, מאירים נשמות'...אני בטוח שכל אחד יכול למצוא את הרגע הזה – הכן, אצלו בחיים".
אלבום הבכורה מאירים נשמות כולל שירים וניגונים שאת חלקם אלחי כתב והלחין, טקסטים שנשענים על מקורות יהודיים ועל אמונת האדם בעצמו ובכוחותיו. האלבום כולל פסוקים מולחנים וניגון חסידי ועתיד לצאת לקראת ראש השנה עם מופע השקה.
אלחי רפואה (26) נולד בירושלים, והוא יוצר, כותב ומלחין מוסיקה יהודית ישראלית. כחלק מעיסוק במוסיקה הוא מנצח במקהלת ילדים. כיום אלחי הוא תלמיד בישיבה לבוגרי צבא, לאחר שהשתחרר מהצבא בתפקיד סמ"פ. ומלבד התחום המוסיקלי הוא עוסק בחינוך, אהבתו השנייה, ומשמש כמדריך בישיבה תיכונית בירושלים.




הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה