close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך תבחרו דירת יוקרה שתתאים לרצונות ולצרכים שלכם?

מערכת שורשיח אייר, תשעח03/05/2018

איך אתם רוצים לגור– איכות סטנדרטית או איכות גבוהה? אם אתם קוראים את השורות הללו, אתם שייכים ככל הנראה לאלה שאינם מסתפקים בפחות מהטוב ביותר

תגיות:
מגדלי מגורים יוקרתיים ודירות יוקרה מציעים סטנדרטים גבוהים ואיכות חיים. אך חשוב לדעת כי אין זהות ואפילו לא דמיון רב בין רבות מאותן דירות יוקרה ברחבי הארץ. אפילו אם ניקח כדוגמא כמה וכמה דירות שונות, שנבנו בשנים האחרונות על ידי חברה מוגדרת אחת, נניח גינדי השקעות, ניווכח כי קיים שוני רב בעיצוב, במפרט, בסגנון. רוצים לבחור היטב ונכון? כך תבחרו דירת יוקרה שתתאים לרצונות ולצרכים שלכם.

הגדרת מטרה - מגורים או השקעה
השאלה הראשונה שעליכם לשאול את עצמכם איננה ממי לקנות דירה יוקרה. השאלה היא קודם לכל לא האם תפנו לקבלן פחות מוכר או לחברה כדוגמת גינדי השקעות. הדבר הראשון שכדאי לדעת זה מהי תכלית הרכישה. יהיה זה עניין אחר לגמרי אם אתם באים לרכוש נכס יוקרתי בתור משקיעים ועניין אחר לגמרי להגיע לרכישה כאנשים שרוצים נכס למגורים.
טעות גדולה שמשקיעים בלתי מנוסים נופלים בה הינה לחפש נכס להשקעה מתוך מחשבה אודות מה שחשוב להם. אז אם אתם רוכשים נכס להשקעה, תמחקו מהלקסיקון ביטויים כמו "אני אוהב מטבח לבן" או "אני מעדיפה תקרה גבוהה". נכס להשקעה בוחרים מתוך שיקולי תשואה דבר ראשון, ורק מתוך שיקולי עלות תועלת כדבר השני. רק אחרי שהעניין הזה סגור, אפשר להתייחס לנראות ולסגנון.

בחירת המיקום והסביבה
בהנחה שאתם מחפשים דירת יוקרה למגורים, כדאי מאוד לשים דגש על נכסים חדשים ככל שניתן. כדאי שתחפשו עדכונים לגבי פרויקטים חדישים של מותגים ידועים כגון גינדי השקעות ואחרים באותה רמה. הפרויקטים שמושלמים בימים אלה וכן כאלה שהושלמו בעת האחרונה מאופיינים ברמת גימור יותר גבוהה ובסטנדרט יותר גבוה. לא פחות חשוב – הקדישו תשומת לב למיקום ולסביבה.
בדרך כלל, הפרויקטים החדישים יותר ימצאו בשכונות מתפתחות, צעירות. אלה האזורים שמאופיינים בתכנון סביבתי. אחרי הכל, זה מה לא עניין של מה בכך, לצאת מהדירה היוקרתית והחדשה ולמצוא את עצמכם בשכונה מיושנת, לא מתוכננת, לא נעימה ולא מסודרת. מיקום נכון, סביבה יפה, מהווים מעטפת טובה מאוד לאיכות חיים יוקרתית וגבוהה.

גודל הדירה ביחס לצרכים
חלומות קשה למדוד בסנטימטרים או במטרים, אבל דירה חשוב ורצוי למדוד. את דירת היוקרה שלכם תרצו בדיוק בגודל הנכון לכם, לפעמים יותר אבל אף פעם לא פחות. וודאו בדיוק מהו הגודל של הסלון ומהו הגודל של המטבח. בדקו היטב מהו השטח של חדר הארונות ומהו הגודל של יחידת ההורים, חדרי הילדים, המסדרונות. חשוב שגם תקבלו תחושה של רווחה ושל בית. מלבד פאר סגנוני, שאלו את עצמכם עד כמה תחושו בנוח בדירה שלכם, שיהיה לכם מרווח, נעים ונוח.

סטנדרט, עיצוב ומפרט
אחרי שאתם יודעים שהסביבה נראית לכם לעניין ושהגודל מתאים, התעמקו בבחינת עיצוב הדירה, אופי החלל, סגנון החדרים השונים. בחנו היטב את עצמכם – מה אתם אוהבים ומה אתם מעדיפים ווודאו שהדירה היוקרתית נמצאת כמה שיותר קרוב לשאיפה שלכם. מטבח פתוח, חיפויים מרהיבים, מרפסות שמש, תקרה גבוהה, גופי תאורה נסתרים, אלה דוגמאות לעיצובים המאפיינים דירות יוקרה נחשבות. בדירה יוקרתית החלונות יתוכננו כך שתהיה כניסה מושלמת של אור טבעי והדלתות, ארונות המטבח, הלובי והחניה ישלימו סטנדרט ומפרט גבוהים. במגדלי יוקרה רבים תוכלו למצוא טיפוח סביבתי מיוחד, חדר כושר פרטי, חנייה תת קרקעית, מעקות מעוצבים, קרמיקות ושיש. כל אלה, יחד עם תחושה של בית, יגלו לכם מתי באמת הגעתם לבית שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה