close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קרם הגנה לפנים הוא לא עוד מוצר על המדף

מערכת שורשכה סיוון, תשעח08/06/2018

הפנים הן כרטיס הביקור שלנו, הן הראי לנפש שלנו והעדות הכי מידית וברורה לגיל שלנו. עור פנים מטופח משדר בריאות, רעננות וחיוניות

תגיות:
אם תשאלו כל בן אדם מה הדבר הראשון שהוא מסתכל עליו אצלכם, הוא יגיד לכם – הפנים. הפנים הן כרטיס הביקור שלנו, הן הראי לנפש שלנו והעדות הכי מידית וברורה לגיל שלנו. עור פנים מטופח משדר בריאות, רעננות וחיוניות. עור פנים מקומט, אפרורי ומלא בעיות פיגמנטציה, משדר חולי, קושי ומצב רוח ירוד.

אם תשאלו כל קוסמטיקאית מה הדבר הראשון שהיא מסתכלת עליו אצלכם, היא גם תענה לכם הפנים ומיד גם תמליץ לכם להשתמש בקרם לחות וקרם הגנה לפנים בתדירות יותר גבוהה. מדוע בעצם? מה יש בקרם הגנה שכל כך חשוב, שחלק ניכר מענף הקוסמטיקה מתבסס על קרמים אלו?

קרם הגנה וקרם לחות הם הפתרון המדויק לבעיות רבות כגון פיגמנטציה, קמטים, עור מחוספס וכדומה. לכן, כל קוסמטיקאית ממליצה עליהם כחלק משגרת הטיפוח. אין כמעט חברת קוסמטיקה שלא מציעה קרם הגנה לפנים כחלק מקולקציית המוצרים שלה. קרם הגנה לפנים מהווה גם שכבת הגנה ובסיס לפני שימוש באיפור וגם בלי איפור, מגן על העור מפני נזקי השמש שעלולים בטווח הארוך לגרום לו לנזקים בלתי הפיכים ולהפוך את כרטיס הביקור שלכם, הפנים, ללא אפקטיבי.

בחרו בקרם הגנה עם VITAMIN E
ל VITAMIN E יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לאחד הרכיבים המבוקשים ביותר בעולם הקוסמטיקה. כשהוא משולב בקרם הגנה, הוא מעניק לעור הפנים מעטפת ייחודית:
1. הגנה מפני נזקי השמש. ויטמין E מנטרל רדיקלים חופשיים הנוצרים אחרי חשיפה לנזקי השמש, מרגיע את העור ומסייע להחלמה מהירה ומקיפה שלו.
2. שימור ולכידת הלחות הטבעית של העור. הוויטמין תורם להפחתת תחושת היובש ולריכוך עור יבש ולכן מומלץ גם לטיפול בצלקות ולסימני מתיחה וקמטים.
3. קרם הגנה לפנים המכיל VITAMIN E מבצע גם פעולת אנטי-אייג'ינג. זאת משום שהוויטמין מעולה להפחתת קמטוטים ובעיקר סביב עור העיניים. הוא שומר על גמישות העור מצד אחד ומונע הופעת כתמים וכהויות ש "מבגרים" את מראה הפנים וגורמים לו למראה חיוני ולא בריא.

קרם הגנה טוב יכיל גם את רכיב הקולגן
כל קוסמטיקאית תגיד לכם, שקולגן הוא אחד הרכיבים המהותיים ביותר במוצרי אנטי-אייג'ינג. לשמחתנו, עולם הקוסמטיקה הצליח לשלב את הרכיב הזה, שמשמש בהליכים פלסטיים פולשניים, במוצרים כמו קרם הגנה לפנים. קרם לחות המכיל קולגן מציע לעור לחות אינטנסיבית המגנה עליו מפני תהליכי הזדקנות והופכת אותו לגמיש וחיוני.
קולקציית SUN CARE כוללת כמה סוגים של קרם הגנה, שבכל אחד מהם רכיבים התורמים למלחמה בהזדקנות ובבעיות פיגמנטציה ומגנים את העור בצורה אידיאלית. מריחה של SUN CARE בכל יציאה מהבית תורמת לשמירה על צעיר ומלא חיים וכשאתם רוכשים קרם הגנה ורוצים לראות תוצאות, כדאי שתבחרו בו כדי ללוות אתכם.

מאמר באדיבות GIGI קוסמטיקה
https://www.gigi.co.il
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה