close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אומנות ציורי הקיר

מערכת שורשכח סיוון, תשעח11/06/2018

אמנות הציור התחילה מציורים על קירות, כמו ציורי מצריים העתיקה. הציורים עבורם היו בעלי ערך גבוה ביותר וסימלו בשבילם גם מפות וסיפורים שלמים

תגיות:
צילום: יח"צ האתר
אומנות תמיד הייתה המקום שאליו כולם בורחים, למקום טוב יותר כמו המוזיקה.
בתוך כל העבודה הקשה שהייתה בעבר היו כאלה שמצאו לעצמם את השקט הנפשי בהתבוננות ביצירה יפה של אמנות שהוציאה מהם דברים שהם לא ידעו על עצמם.

עד היום, האומנות היא מקום הבריחה מכל הלחצים היומיומיים שקיימים. בין אם זה אומנות בריקוד ובין אם זה אומנות בשירה, בציור, בפיסול ואין סוף לאומנויות שקיימות. ואם נשים לב האמנים היום הם אלו שמרוויחים את הסכומים הגדולים ביותר בשוק. אמנים לדוגמא כמו זמרים מפורסמים וציירים גדולים מרוויחים הרבה יותר מכל נותני שירות אחרים.

השאלה שנשאלת היא, איך זה יכול להיות?
אין הסבר חד משמעי לזה אבל זה חלק מהמציאות שקיימת בעולם. ככל שהיצירה מגיעה ממקום עמוק יותר בלב כך הערך שלה שווה הרבה יותר, כמו למשל הציורים שנמכרים במאות אלפי דולרים וכן בכמה מיליונים שלמרות שהצייר עבד עליהם רק כמה שבועות מקסימום.

אמנות הציור התחילה מציורים על קירות, כמו למשל הציורים של מצריים העתיקה. הציורים עבורם היו בעלי ערך גבוה ביותר הם לא היו רק קישוט על הקיר הם סימלו בשבילם גם מפות וסיפורים שלמים.

כיום צייר קירות זה דבר נפוץ, אומנם לא כל אחד יכול לצייר על קירות כמו שלא כל אחד יכול לעלות לבמה ולשיר. בציור קיר יש הרבה מסר ומחשבה, אפשר להעביר את הרגש שקיים כרגע בגוף כמו למשל שמחה וחיים וכן גם עצב שיכול להיכנס בציור. יש ציורי קיר שנראים אפלים ויש ציורי קיר שנראים שמחים, אותם התחושות שהצייר מרגיש בזמן הציור הם איכשהו יהיו קיימות על גם הקיר. ולכן תמיד האמנים צריכים אווירה טובה, צריכים מוזיקה והכי חשוב להרגיש טוב.

ציור ממש יכול לדבר אל האדם שמתבונן בציור, אם תשימו לב שיצירה שאתם יוצרים אתם תביטו בה הרבה יותר ממה שכל אדם אחר יביט עליה, ואפילו אם האדם שלא הוא עשה את האמנות הוא רק יסתכל לכמה רגעים ויאמר שזה מדהים וזהו, לעומת זאת היוצר של היצירה יסתכל כל כך הרבה כי הוא מבין בדיוק מה קורה ביצירה שלו.

אמנות בעיניי זה להפוך גרוטאות למשהו בעל ערך ומדהים ולכן זה נקרא יצירה, כל היצירה כולה בנויה כך. בניין בנוי מחול, מים וברזל. בציור זה לקחת את הצבעים ולשלב אותם יחד ולהמחיש איזו שהיא תמונה שקיימת בתוך הראש שאפילו הצייר בעצמו לא יודע מה היא, ככל שהציור יותר מתבהר ככה התמונה נהיית ברורה יותר ויותר.

ציורים תמיד מוסיפים לבית, מהסיבה שהתמונה לוקחת את מי שמביט בה לעולם אחר שבכלל לא קיים. ועוד יותר, זה ציור קיר ענק שבכלל לוקח אתכם למקום אחר. תבדקו את זה תכנסו לחדר שיש בו ציור קיר ותרגישו שהחדר הרבה יותר גדול ממה שהוא באמת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה