close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קידום אתרים - כיצד לשמור את הלקוח באתר?

מערכת שורשכו אב, תשעח07/08/2018

מספר טיפים חשובים על קידום ושמירת ערך האתר שלכם....

תגיות:

קידום אתרים הוא תנאי הכרחי לרלוונטיות שלהם. הוא גם ואולי תנאי הכרחי להצלחת עסקים. השארת הלקוח באתר היא המטרה החשובה של בעלי האתר. ככל שיאריכו את משף הגלישה בו כך, בהתאמה, גובר הסיכוי להניע אותם לפעולה: להירשם, להצטרף למועדון לקוחות ובעיקר- לבצע רכישה של מוצר או שירות.

על מנת לקדם ולמצות את הסיכוי להשארת גולשים באתר נדרש שיווק ממוקד, מושכל ויעיל. בעלי מקצוע בתחום שיווק דיגיטלי עשויים לסייע לכם בכך. חשוב לדעת כי לא מדובר רק בפעולות טכניות, וכי בשורה התחתונה- אתם פונים אל בני אדם. לבני אדם יש צרכים, רצונות, שאיפות, דרישות, ציפיות. בני אדם מחפשים מענה להם. קידום אתרים אורגני ו/או מומן מבוסס על ההבנה כי הגולשים מצפים לקבל את מבוקשם. ככל שהם ירגישו כי האתר הוא המקום שבו יוכלו לקבל את המענה הזה הם יגלשו בו עוד ועוד. עוד זמן, עוד פעמים.

כיצד לשמור על הגולש, להפוך אותו ללקוח ולשמר אותו ככזה?

אם אתם מציעים, לדוגמה, חומרי ניקוי, צרו את האתר במתכונת של חנות וירטואלית, שבה מוצג ומוצע מגוון גדול של חומרי ניקוי איכותיים ובטיחותיים, בעלי תקן איכות ובטיחות מחייב ומחמיר. צרו מגוון חומרי ניקוי ייעודיים לסוגים רבים של מוצרים העשויים מחומרים שונים. צרו אצל הגולש תחושה כי הוא לא יידרש  לחפש את מבוקשו במקום אחר; כי באתר שלכם הוא ימצא הכול תחת קורת גג אחת ובכך יחסוך שני משאבים יקרים מפז- זמן וכסף.

אתם נדרשים ומצופים להיות נגישים וזמינים לגולשים/ לקוחות 24/7. אתם נדרשים ומצופים להשיב במהירות, להידרש בסבלנות, בנימוס, ובעיקר- לתת מענה אמתי. לעמוד במלה שלכם. זמן זה זמן, מחיר זה מחיר. הגולש אמור לקבל רושם כי הוא גולש באתר של אנשים מקצועיים, רציניים, שייתנו לו את המענה הנדרש. כאן, באתר חומרי הניקיון שלכם הוא ימצא את כל מה שהוא זקוק לו.

קידום אתרים על ידי לקוחות מרוצים

חשוב כי האתר שלכם יכלול גם חוות דעת של לקוחות מרוצים. יש קשר בין איכות לכמות. כל לקוח נוסף שיחמיא לכם על המוצר ועל השירות יתרום לקידום האתר שלכם. אמנם הלקוח לא תמיד צודק אבל הוא תמיד ראוי (מבחינתכם, הזקוקים לו) להסבר, לנימוק ובמקום שזה מתבקש או נדרש - להתנצלות.

ככל שתעשירו את האתר שלכם בתוכן חדש, מקורי, מעניין, שמוסיף ערך מוסף ללקוח, כך יגבר הסיכוי לקידומו. לדוגמה: העניקו הטבות שונות, ערכו הגרלות, תגמלו לקוחות קבועים בצ'ופרים. אל תוותרו על שום לקוח ואל תאפשרו ללקוח לא מרוצה להיהפך לאדם טעון ומריר, העלול לגרום לכם נזק. פצו אותו.

בשורה התחתונה: רכזו ומקדו את המאמץ שלכם לתת לגולש תחושה כי כשהוא גולש באתר שלכם הוא גולש באתר הבית שלו, כלקוח, כצרכן. אם הוא מחפש חומרי ניקוי משובחים, הוא תמיד ימצא אותם באתר שלכם. בהצלחה!

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה