close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפולים חדשים ונפוצים באסתטיקה רפואית וחומצה היאלורונית

מערכת שורשכח אב, תשעח09/08/2018

עולם האסתטיקה הרפואית לא מפסיק להתחדש ומדי שנה נכנסים אליו שיפורים מעניינים, כמו טכנולוגיות הפלזמה החדשנית, חומרי מילוי יעילים ובטוחים, וטכניקות מתקדמות. בואו לקרוא על חידושים מעניינים וטיפולים שכיחים באסתטיקה רפואית

תגיות:
טכנולוגיית פלזמה למגוון בעיות אסתטיות בפנים
לאורך השנים נוצרות באזור שסביב לעיניים לא מעט בעיות אסתטיות, כמו קמטים וקמטוטים, צניחה של עפעפיים, שקיות מתחת לעיניים וכן נגעים מסוגים שונים. כיום ניתן לטפל בבעיות של אזור העיניים והפנים גם עם מכשיר פלזמה, הממיר אנרגיה חשמלית לאנרגיית חום. מדובר במכשיר פשוט לעבודה ובטוח לשימוש עם זמן החלמה מהיר מאוד וכמעט בלי תופעות לוואי. אפשר לעשות איתו טיפולים במרפאה כך שלא צריך ניתוח על כל המשתמע מכך, והתוצאות נחשבות לטובות מאוד ורואים אותן באופן כמעט מיידי. חשוב לציין שאת הטיפול עם המכשיר ניתן לעשות בכל עונה בשנה ובכל גוון וצבע של העור, והמעוניינים יכולים לחזור עליו מספר פעמים.

חומצה היאלורונית ובוטוקס – טיפולים יעילים
רבים מאיתנו כבר שמעו על הזרקות של חומצה היאלורונית ושל בוטוקס. חשוב להבין כי טיפולים אלו אמנם יעילים מאוד אך הם אינם קבועים תמיד. זהו למעשה יתרון המאפשר להתאים את הטיפול לכל מצב משתנה של הפנים לאורך השנים. באשר לזמן האפקט של הטיפול, בהזרקות בוטוקס מתחילים לראות את התוצאות אחרי כארבעה ימים. בהמשך ובהדרגה התוצאות עוד משתפרות עד לתקופה של כ- 14 יום. אחר כך ממשיכים ליהנות מתוצאות אלו לתקופה של כארבעה חודשים ובשלב זה יש להתחיל לשקול טיפול תחזוקה נוסף. לעומת זאת, האפקט של חומצה היאלורונית נמשך כשניים עשר חודשים. גם כאן התוצאות משתפרות במשך כ- 7 עד 14 יום אחרי הטיפול, אם כי בניגוד לבוטוקס הן נראות כמעט באופן מיידי. יש לציין שהנתונים שהובאו לעיל הינם ממוצעים ושהאפקט של חומרי המילוי יכול להשתנות פי מצב העור ההתחלתי, כמות ואזור ההזרקות, המצב הבריאותי של המטופלת ועוד פרמטרים נוספים.




על כל פנים, חשוב להבין כי לכל אזור של הפנים יש להתאים את הטיפול והחומרים ההולמים, על מנת לשמור על בטיחות וכדי להשיג תוצאות אופטימאליות. לכן כדאי לפנות אל מומחים מנוסים כמו ד"ר דורינה קלש אשר מביאים אל עולם הרפואה האסתטית רמה גבוהה של מקצוענות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה