close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניסור בטון– כיצד שומרים על המקום נקי, מסודר ובטוח

מערכת שורשט אלול, תשעח20/08/2018

כיצד אנחנו יכולים כשאנחנו מבצעים עבודות ניסור בטון לשמור על סביבה נקייה ומסודרת, שתהיה גם בטוחה עבור העובדים בשטח ועבור כל מי שנכנס למקום

תגיות:
כאשר אנחנו משפצים את הבית או בונים בית חדש, אין זה סוד שהמרחב בו התהליך מתבצע, עלול להיות מאוד מלוכלך ומאובק. זה טבעי, שכן מתבצעות במקום עבודות בנייה. אנחנו יכולים לנסות כמה שיותר לשמור על המקום נקי ומסודר, אך מן הסתם, זה אף פעם לא יהיה כמו במצב רגיל, ולכן אנחנו לא יכולים גם לשאוף למצב כזה.

מה שכן, אנחנו יכולים, במיוחד כאשר מדובר על שיפוץ מבנה, בפרט אם זה שיפוץ של חדר מסוים או חלק קטן במבנה, לוודא שהמקום יהיה כמה שפחות מלוכלך וכן כמה שיותר נקי. יש לכך משמעות גם עבור העובדים בשטח, שלא יצטרכו לנשום אבק וכדומה, וגם בשבילנו, על מנת שנוכל להתנהל בסביבה נקייה ברמה סבירה. מה עוד שאם אנחנו נשמור על סביבה נקייה ומסודרת, הרי שהיא תהיה גם יותר בטוחה וכן זה יחסוך לנו לא מעט עבודה לאחר מכן, כאשר ניכנס להתגורר או לעבוד במבנה.

ניסור בטון הוא דוגמא לסוג העבודות שיכול ללכלך לא מעט את המקום. אנחנו מבצעים עבודה זו כאשר אנחנו רוצים לפרק קירות או כאשר אנחנו רוצים לנסר בתוך קיר או בתוך משטח בטון אחר, על מנת שנוכל להכניס צינורות ותשתיות, לצורכי עיצוב או לכל סיבה אחרת.

לכן השאלה היא, כיצד אנחנו יכולים כשאנחנו מבצעים עבודות ניסור בטון לשמור על סביבה נקייה ומסודרת, שתהיה גם בטוחה עבור העובדים בשטח ועבור כל מי שנכנס למקום.

לפני שנסביר בקצרה כיצד אנחנו יכולים לעשות את המקסימום בעניין, חשוב להבהיר, עלינו לדאוג באופן ישיר או דרך מנהלי העבודה שהעובדים ישמרו על הבטיחות בעת העבודה, גם דרך אמצעים אחרים. למשל, שימוש בכפפות, שימוש במסכות שייגנו על הפה ועל האף שלהם, וכן עליהם להבטיח שהם עובדים בסביבה יציבה ובטוחה.

כיצד שומרים על סדר וניקיון ליצירת סביבת עבודה נקייה?
תחילה חשוב שאנחנו נזכור נקודה משמעותית, בכל תהליך בנייה, בין אם זה שיפוץ ובין אם מדובר בעבודת בנייה מאפס, המרחב בו מתבצע העבודה יהיה מלוכלך ומאובק. אנחנו לא יכולים לשמור שהמקום יהיה נקי לגמרי. זה אתר בנייה ולא מעבדה.
עם זאת אנחנו כן יכולים לבטח שהמקום יהיה נקי ברמה מסוימת. למשל, אנחנו יכולים להקטין את כמות האבק אשר מתפרץ כאשר אנחנו מנסרים את הקיר או את הבטון. כיצד עושים את זה? אם נשפוך מים על המקום בו אנחנו מבצעים את העבודה, הרי שנקטין משמעותית את הכמות. מה שכן, אנחנו צריכים להיזהר שמא זה ייהפך לבוץ, וכמובן לוודא שהמים לא מגיעים אל מקומות בהם יש חשמל פעיל.

על מנת שהמקום יהיה מסודר, יש ליצור הפרדה בין כל מה שנמצא בשטח, זה יקל עלינו ברמה מסוימת את העבודה במקום וגם יעניק לנו סביבת עבודה הרבה יותר בטוחה ונעימה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה