close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מספריים חשמליות- מדוע נכון להשתמש בהן

מערכת שורשי אלול, תשעח21/08/2018

לפעמים יש צורך לחפש דרכים ואמצעים בהם אנחנו יכולים להשתמש על מנת להגיע לגבהים בצורה נוחה והכי חשוב בטוחה

תגיות:
ישנם מקרים מסוימים בהם אנחנו נדרשים לבצע עבודות שונות על פני גובה מסוים. זה מאלץ אותנו לחפש דרכים ואמצעים בהם אנחנו יכולים להשתמש על מנת להגיע אל אותם גבהים בצורה נוחה והכי חשוב בטוחה.

מאחר ולא פעם מדובר על עבודות שמתבצעות בגובה רב, למשך זמן ממושך וכן מדובר בעבודות שדורשות מאיתנו ציוד מסוים, אז אנחנו לא יכולים להשתמש בסולמות נניח, מאחר והם לא בטוחים ולא נוחים לשימוש ממושך. מצד שני, לא תמיד אנחנו יכולים להשתמש במנופים, כפי שאנחנו מכירים ממקומות אחרים, בין אם זה בגלל שמדובר בשטח סגור, ובין אם בגלל שזה לא משתלם לנו.
לכן, מספריים חשמליות הן הפתרון הטוב ביותר עבורנו. כפי שאנחנו יכולים לראות, לא מדובר במספריים עצמן, שיש להן חשיבות אך האלמנט בעזרתו אנחנו יכולים לעבוד בשטח היא הבמה שמחוברת למספריים ומאפשרת לנו לעמוד בצורה בטוחה ונוחה, כולל עם הציוד שלנו. המספריים מסוגלות להתרומם לגובה מסוים, כך שאנחנו יכולים להגיע אל המקום בו אנחנו צריכים לבצע את העבודה בלי שום בעיה.

ישנם דברים מסוימים שעלינו לבדוק לפני שאנחנו קונים מספריים חשמליות בפרט אם אנחנו יודעים שכלי זה אמור לשרת אותנו למגוון רחב של עבודות ולא לשימוש חדש פעמי. צריך לומר, שבדרך כלל השימוש במתקן שכזה, מיועד לצרכים מקצועיים, כלומר אנשים פרטיים לא ממהרים לרכוש מתקן כזה לצרכים אישיים, שכן אין בכך צורך.

כיצד רוכשים מספריים חשמליות בצורה חכמה
כאמור, הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא, מה הגובה עליו המתקן יכול להגיע. זה מהותי מאחר ואם אנחנו לא יכולים להגיע אל הגובה שאנחנו צריכים, בין אם זה 3,4,5 מטר, אז זה עלול להיות בעייתי ואנחנו לא נוכל לעשות במתקן שימוש אפקטיבי.

הדבר השני שעלינו לבדוק היא את היכולת שלנו לנייד את המתקן. המספריים יושבות למעשה על מנוע אשר מאפשר לנו לנייד את המתקן באמצעות גלגלים שמחוברים אליו. אנחנו יכולים לעשות את זה באמצעות כפתורים שמאפשרים לנו שליטה קלה ונוחה על המערכת. חשוב שנשים לב, שהמתקן זז בצורה נוחה ופשוטה.

עוד דבר שצריך לבדוק, מן הסתם, זה כל העניין של הבטיחות. אנחנו צריכים לוודא שהמתקן עומד בכל התקנים המחמירים ביותר שיש, וכן אנחנו צריכים לוודא בפועל, שהמתקן מכיל אמצעי סגירה ונעילה, כך שאנחנו יכולים לעמוד על במת ההרמה בצורה בטוחה ללא חשש.

חשוב להדגיש, בתור בעלי מקצוע, אנחנו ננייד את המתקן מאתר עבודה אחד לשני, באמצעות כלי רכב. מכאן שאנחנו צריכים לשים לב, שזה אפשרי מבחינתנו לעשות את זה בצורה נוחה, וכן שיש לנו את האמצעים והכלים לעלות ולהוריד את המתקן בצורה נוחה, בטוחה, מבלי שייגרם נזק למתקן עצמו ובוודאי מבלי שאנחנו נצטרך לעבוד קשה מדי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה