close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פיתוח מנהלים– למה כדאי להשקיע בכך?

מערכת שורשי אלול, תשעח21/08/2018

פיתוח מנהלים זה משהו שמעניין כמעט את כל בעלי העסקים ולכן זה טבעי שנראה לא מעט מקומות שבהם ניתן לעבור סדנאות כאלה

תגיות:
בתור מנהלי עסק או חברה אתם בוודאי יודעים לומר שלא תמיד כל העובדים שלכם נותנים את הנשמה. בדרך כלל יש עובדים שמשקיעים יותר לעומת עובדים אחרים שמשקיעים קצת פחות וזה נכון אפילו לגבי מנהלי הצוותים שבוודאי מיניתם בזמנו. מה שכן, חשוב להבין שלא תמיד מדובר על חוסר רצון להשקיע או על חוסר יכולת, שכן לפעמים כל מה שדרוש לאותם מנהלים פשוט ידע ניהולי טוב יותר. לכן כדאי להשקיע בנושא של פיתוח עבור המנהלים, כי לא כל אדם שמאייש תפקיד כזה באמת יודע איך להתמודד עם כל האתגרים שהתפקיד מביא איתו. לכן פיתוח מנהלים, בין אם הוא כולל קורס, מפגש אחד בודד או סדנה, בהחלט יכול לשפר את המצב ולסייע לכל המנהלים שלכם לעשות עבודה יותר טובה. במילים אחרות: אם תשקיעו בפיתוח המנהלים שלכם למעשה תשקיעו בעסק כולו ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון.

איפה כדאי לעשות סדנת פיתוח מנהלים?
כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם, פיתוח מנהלים זה משהו שמעניין כמעט את כל בעלי העסקים ולכן זה טבעי שנראה לא מעט מקומות שבהם ניתן לעבור סדנאות כאלה. לכן זה לא משנה אם העסק שלכם נמצא בצפון, בדרום או בכל מקום אחר בישראל, שכן בכל מקרה בוודאי גם אתם, כמו בעלי עסקים אחרים, בוודאי תמצאו לא מעט מקומות קרובים אליכם שבהם יש סדנאות כאלה. השאלה איפה כדאי לעשות סדנת פיתוח מנהלים מורכבת ולכן אנחנו מציעים שתבדקו:
• מי יעביר את הסדנא?
• איזה פעילויות היא יכולה לכלול?
• כמה זמן היא נמשכת?
• האם בעלי עסקים אחרים שכבר לקחו חלק בסדנא הזאת ממליצים עליה מתוך ניסיונם?

חשוב להבין שאם אתם כבר משקיעים במנהלי הצוותים שלכם ורוצים להעניק לכם ערך מוסף לניהול טוב יותר, כדאי יהיה לבחור את המקום הכי מתקדם שבו עושים סדנאות כאלה. פיתוח עבור מנהלים זה משהו שבהחלט שווה להשקיע בו ולא כדאי שתדחו את העניין.

כמה עולות סדנאות בתחום הזה?
בין אם אתם רוצים לקחת את המנהלים שלכם לסדנא כמו פיתוח מנהלים שיש בה דגשים על נושאים כמו פרזנטציה ובין אם מדובר על סדנא עם דגשים אחרים, זה ברור מדוע מטרידה אתכם השאלה כמה זה עולה. האם באמת חובה לשלם על סדנאות כאלה מחירים מופקעים כדי להבטיח שהן תהיינה מוצלחות במיוחד? כמובן שהתשובה לכך שלילית. לכן, כאשר מדברים על סדנאות עבור מנהלים, אנחנו ממליצים לכם לקבל מספר הצעות מחיר מכמה גופים שונים. האם המקום שאליו אתם פונים מציע הצעה טובה לעומק אפשרויות אחרות? אומנם זה נכון שתרצו להשקיע בעובדים שלכם אך לא תמיד מדובר על השקעה שחייבת להיות מוגזמת מבחינת המחיר ולכן כדאי להתעמק בנושא לפני שאתם מתחייבים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה