close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חיפוש רופאים ופורומים רפואיים ברשת

מערכת שורשיב אלול, תשעח23/08/2018

מחפשים רופא שיניים, פלסטיקאי או מומחה לאורתופדיה באזור מגוריכם? רוצים לקבל תשובות מקצועיות וברורות על בעיה שמציקה לכם? יש כמה דרכים לעשות זאת והטובה ביותר מביניהן היא להיכנס אל פורטלים רפואיים שפועלים ברשת

תגיות:
מה זה בכלל פורטל רפואי?
אם טרם נכנסתם אל פורטלים רפואיים בעבר כדאי שתעשו זאת כעת. מדובר באתרים גדולים מאוד שמציעים מגוון רחב מאוד של אפשרויות התורמות לקידום ההבנה והבריאות שלכם. כך לדוגמא, תוכלו לקרוא בפורטל מאמרים בנושאי תזונה נכונה ואורח חיים בריא, רפואה מונעת, התמודדות עם שפעת ואלרגיות ועוד. למעשה, בפורטלים רציניים תוכלו לקרוא כמעט על כל נושא שבעולם, ודרך מנועי החיפוש שלהם תוכלו לאתר את הנושאים שחשובים במיוחד עבורכם. חלק נכבד ממאמרים אלו נכתבים על ידי רופאים מומחים אשר נותנים מידע מקצועי אמין ומציגים את הטיפולים והחידושים בכל תחום ותחום. וזוהי רק דוגמא אחת מיני אפשרויות רבות הממתינות לכם בפורטלים, החל באינדקסים רפואיים, דרך פורומים ועד לסרטונים, מחשבונים ועוד.

חיפוש רופאים ברשת
חיפוש רופאים ברשת עשוי להתגלות כמשימה לא פשוטה אם מנסים לעבור מאתר לאתר דרך גוגל. אפשרות פשוטה וקלה בהרבה היא להיכנס לפורטל רפואי שמציע אינדקס רופאים מסודר. באינדקס הזה אפשר למצוא בקלות רופאים בעלי מומחיות רלוונטית עבורכם, ולראות היכן בדיוק הם פועלים, אילו שירותים הם מציעים, מהו ניסיונם המקצועי, היכן למדו, כיצד ליצור עימם קשר, ואפילו להיכנס בקישור מיידי אל אתר האינטרנט, כרטיס הביקור הדיגיטלי או דף הפייסבוק הפרטי שלהם. מדובר בדרך פשוטה ומהירה מאוד של חיפוש רופאים, הנותנת מידע אמין שאפשר לסמוך עליו.

שאלות בפורומים רפואיים
עוד שירות חשוב וחיוני שמוצע דרך פורטלים רפואיים הם פורומים רפואיים המנוהלים על ידי מומחים בתחום הרלוונטי, החל בפורום שיקום הפה, דרך פורום גינקולוגיה, ועד לניתוחים אסתטיים וטיפולי פוריות. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס אל הפורום ולכתוב את השאלה שמעסיקה אתכם, ולאחר מכן המומחה משיב בהקדם האפשרי. כדאי לנצל את הכניסה אל הפורום בשביל להתרשם מתשובות שניתנו לגולשים אחרים. דרך אגב, אנשים רבים גם נכנסים ליותר מפורום אחד כדי לקבל חוות דעת ותשובות ממספר רופאים. בכל מקרה, גם כאן מדובר בכלי נגיש מאוד שאפשר לשאול בו מכל מקום, בכל שעה ומכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט, בלי להמתין למענה קולי או אנושי. רק הקפידו לשאול את השאלה בצורה ברורה ואם הדבר אפשרי גם צרפו תמונה של הבעיה הרפואית המציקה (כוויה, פריחה וכדומה).

לפייסבוק של אתר שאל את הרופא: https://www.facebook.com/MedOnline.co.il
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה