close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל היתרונות של תוכנה למתווכים

מערכת שורשטז אלול, תשעח27/08/2018

תיווך נדל"ן הוא עיסוק מאתגר שמחייב את נשות ואנשי המקצוע שעוסקים בו להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק, ובעיקר לוודא שכל המידע הדרוש להם לצורך מימוש כל ההזדמנויות שמציע שוק הנדל"ן נמצא בהישג יד

תגיות:
תיווך נדל"ן הוא עיסוק מאתגר שמחייב את נשות ואנשי המקצוע שעוסקים בו להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק, ובעיקר לוודא שכל המידע הדרוש להם לצורך מימוש כל ההזדמנויות שמציע שוק הנדל"ן נמצא בהישג יד. לשם כך כדאי כמובן להיעזר בכל אמצעי אפשרי, ואחד מומלץ במיוחד הוא תוכנה למתווכים – תוכנה ייעודית שמבטיחה לכל מתווך נדל"ן ניהול יעיל להפליא של העסק וסיכוי גבוה להגיע למקסימום הכנסות אפשריות.

למצוא נכס אידיאלי לכל לקוח
אחת הדרכים שבהן מסייעת תוכנה למתווכים היא באמצעות עזרה במציאת נכסים אידיאליים לכל לקוח. לשם כך כוללת התוכנה סוכן חכם שמקפיץ עבור המתווך כל נכס חדש שעשוי להתאים ללקוח כזה או אחר.
בנוסף ניתן לבצע פילוחים רלוונטיים שונים של כל הנכסים המוצעים בכל נקודת זמן להשכרה או מכירה, ולאתר את אלה שהלקוחות עשויים להתעניין בהם.

דיוור מהיר לכל הלקוחות הרלוונטיים
תכונה חשובה נוספת של תוכנה למתווכים היא האפשרות לשגר דיוור – בין אם דרך המייל ובין אם באמצעות SMS-ים – לכל הלקוחות הרלוונטיים, בהתאם לפילוחים המתאימים למתווך. בדרך זו ניתן ליידע לקוחות בדבר נכסים שעשויים להיות אטרקטיביים לגביהם ובאופן כללי לשמור על קשר רציף ואיכותי עם כל מי שנמצא במאגר הלקוחות.

סנכרון שוטף עם כל לוחות הנדל"ן
תוכנת תיווך איכותית עוקבת באופן שוטף אחרי כל לוחות הנדל"ן המקוונים – כך שהמתווכת או המתווך יכולים לקבל עדכון מידי על כל נכס חדש שעשוי לעניין את לקוחותיהם. הסנכרון הקבוע מבטיח שאף נכס לא יחמוק מתחת לרדאר ושאף הזדמנות לא תתפספס.

דוחות ניהול מתקדמים
ניהול משרד תיווך הוא פעולה שמחייבת השקעת זמן ואנרגיות – תוכנת תיווך מתאימה מאפשרת לבצע את כל הפעולות השונות בפחות זמן ובכך חוסכת למתווכים משאבים יקרים. בפרט ניתן להפיק בלחיצת כפתור ובשיא הפשטות דוחות שונים לגבי נכסים, מתעניינים ומכירות, בכל חתך שעשוי להיות רלוונטי.

עדכון מהיר ומידי של אתר האינטרנט
עוד דרך שבה תוכנת תיווך מסייעת למתווכות ומתווכי נדל"ן היא עדכון מהיר ומידי של אתר האינטרנט. כדאי לזכור שבימינו לקוחות רבים מגיעים אל משרד תיווך כזה או אחר דרך האינטרנט, ועל כן נדרש אתר מעודכן ומרשים. אם התוכנה מעדכנת את האתר באופן אוטומטי לגבי נכסים חדשים שמוצעים למכירה או השכרה, מן הסתם הוא ייראה מרשים יותר, כל זאת מבלי שהמתווך עצמו יידרש להקדיש לכך זמן ותשומת לב.

איפה אפשר להשתמש בכל האפשרויות של תוכנה למתווכים?
את כל האפשרויות הנ"ל של תוכנה למתווכים תוכלו לנצל בכל מקום שאתם נמצאים בו – תוכנות התיווך פועלות הן במחשבים נייחים, הן במחשבים ניידים, הן בטאבלטים והן בסמארטפונים, כך שגם אם אתם לא במשרד, עדיין תוכלו לבצע כל פעולה שתרצו בשיא הנוחות ולהגיע לכל פריט מידע נחוץ במינימום זמן ובמקסימום יעילות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה