close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פונטים חינמיים להורדה- מה אנחנו צריכים לדעת עליהם

מערכת שורשיז אלול, תשעח28/08/2018

ניתן למצוא דרכים כיצד להוריד פונטים שונים שנמצאים ברשת, כאלה שפותחו על ידי גורמים מקצועיים והם מציעים אותם להורדה בתשלום או בחינם

תגיות:
צילום: pexeles
לא מעט אנשים שמתעסקים בעיצוב, בין אם זה עיצוב לוגו, עיצוב סלוגן, שלטי פרסום, עיצוב אתרים, עמודי נחיתה או עיצוב טקסטים בצורה הכי פשוטה שיש, בוחרים להשתמש בפונטים שונים מאלה שאפשר למצוא בכל תוכנת עיצוב או מעבד תמלילים.
הסיבה לשימוש בפונטים שונים מאלה שנמצאים במלאי היא מאוד פשוטה, כך יוצרים ייחוד מסוים בתוצר הסופי. במקום להשתמש שוב ושוב באותם פונטים, ולהציע את אותן תבניות עיצוב, לפחות מבחינה זו, הרי שניתן למצוא דרכים כיצד להוריד פונטים שונים שנמצאים ברשת, כאלה שפותחו על ידי גורמים מקצועיים והם מציעים אותם להורדה בתשלום או בחינם.

ניתן למצוא מגוון פונטים חינמיים להורדה ועל כן אין צורך למהר ולשלם עליהם. אך כשאנחנו בוחרים באופציה זו, כלומר כשאנחנו בוחרים להוריד פונטים מבלי לשלם עליהם, בצורה חוקית כמובן, עלינו לדעת מספר דברים על התהליך ועל המוצר שאנחנו מקבלים.
ראשית, פונטים חינמיים להורדה בדרך כלל ניתנים ללא תמיכה טכנית מצד מי שמציע אותם. מה שאומר, שאם נתקלנו בבעיה מסוימת, אנחנו צריכים ללמוד כיצד לטפל ולהתגבר עליה. אנחנו לא נוכל לחזור אל מי שהורדנו ממנו את הפונט ולבקש ממנו שיטפל בה.

שנית, גם פונטים חינמיים להורדה אינם מאפשרים העברה מאחד לשני, כלומר אנחנו לא יכולים להעביר אותם לגורמים אחרים ללא רשות. אף על פי שאנחנו מחזיקים ברישיון שלהם. במילים אחרות, אסור להפיץ אותם הלאה.
שלישית, פונטים חינמיים להורדה הם איכותיים, אך זה לא מבטיח שהם יהיו ברמה גבוהה כמו פונטים בתשלום. אנחנו צריכים לעשות את השיקול מה נכון לנו יותר.

מדוע נבחר להשתמש בפונטים שכאלה?
מלבד השיקול הכלכלי, שהוא חשוב ומהותי ואסור לזלזל בו (הרי אם אנחנו נתחיל להוריד כל פונט שאנחנו נרצה להשתמש בו בתשלום, העסק יכול להיות מאוד יקר), אזי שיש עוד שיקול אחד והוא, היכולת שלנו לבצע משחקים מסוימים עם הפונט. יש לנו אפשרות להשתמש בו לצורך ניסוי וטעייה במקרים רבים.

לכן מומלץ לבחור את האופציה הזו, גם אם נדמה לנו שהפונטים האלה אינם מספיק איכותיים או אינם ייחודים כפי שאנחנו נוטים לחשוב. זה לא מדויק, שכן אנחנו יכולים לייצר בעזרתם לא מעט דוגמאות של עיצוב ולהציג אותן בפני הלקוחות שלנו.
אנחנו יכולים, כפי שציינו להשתמש בפונטים בדרכים שונות, בין אם זה לצורך עיצוב על דפוס ובין אם זה לצורך עיצוב באינטרנט. אנחנו צריכים לבחור את הפונטים שמתאימים לאופי וסגנון העיצוב שלנו מחד, וכן לאופי של הלקוחות שלנו. כך נוכל להתאים להם את הפונט המתאים ואנחנו נוכל לייצר עבורם עיצוב ייחודי כמו שהם מצפים לקבל מאיתנו. אנחנו יכולים להיות בטוחים שזה יוסיף לא מעט לתהליך העבודה שלנו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה