close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שימוש במוצרים טבעיים לפנים - למה זה טוב?

מערכת שורשיט אלול, תשעח30/08/2018

חשוב תמיד לתור אחר מוצרי טיפוח טבעיים המגנים על הגוף, מטפחים אותו ובונים את התאים המחודשים של העור

תגיות:
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים כבר הבינו כי חתירה למוצרים טבעיים תוביל אותם להארכת ימים, לגוף בריא כמו גם להתנהלות אנרגטית ובריאה יותר. בשל כך רבים כיום בוחרים בשימוש במוצרים טבעיים ואורגניים גם בנוגע לתזונה, ללבוש, כמו גם לטיפוח הפנים ועור גוף.

אבל איזה מוצרים טבעיים לפנים יש?
כיום ישנם שלל מוצרים טבעיים לפנים ביניהם קרם לחות, סרומים, מסכות טבעיות, קרמים לידיים ולרגליים כמו גם שלל מוצרים המתאימים למי שרוצה ליהנות מקוסמטיקה טבעית. בזמן ששימוש בחומרים טבעיים מונע הזדקנות של העור, הוא לא מאפשר חדירה של חומרים כימיים לעור הפנים תוך ששימוש כזה מקנה לרבים את היכולת ליהנות ממוצרים טבעיים שכולם יוצרי מן הטבע!

קרמים וסורמים לעור- היתרונות
סרום וקרמים לעור הם כאלה אשר מקנים באמצעות שלל חומרים טבעיים ותמציות מעשירות את כל הדרוש להזנה של העור טיפוח לשיקום העור.
סרומים טבעיים כמו גם קרמים ומוצרי שיער טבעיים הוא כאלה המבוססים על המאפיינים הפיזיולוגיים של העור ושל הקרקפת בגילאים שונים, תוך שהם לא מכילים חומרים משמרים וחומרים כימיים שגורמים נזק לעור.
יתרון נוסף של סרומים וקרמים טבעיים הוא שחומרים אלה אינם בעלי ריחות חזקים כמו גם שהם ספקים תמציות טבעיות שמעשירות את העור ומקנות לו את נוגדי החמצון שמשפיעים על מראה העור, מגנים עליו ומעשירים אותו בחיוניות, גמישות ולחות.
בסרום העשוי עגבנייה למשל, ישנו חומר בשם ליקופן המצוי בסרום של עגבניות טבעי ומגן מפני נזקי DNA על ידי רדיקלים חופשיים, הסרום הנועד לעור הפנים והמחשוף מסייע להגדלת ההגנה החיסונית של העור ואת יכולתו לשחזר, להגן על העור מפני גירוי, והוא מקנה לו מראה צעיר ומושלם!

החסרונות של שימוש בחומרים שאינם טבעיים
כדי להבין יותר על החשיבות של חומרים טבעיים לטיפוח העור חשוב לדעת שחומרים שאינם טבעיים מכילים חומרים כימיים כמו חומצות ופחם בזמן שהם עלולים להסב נזק לעור.

בשל כך חשוב תמיד לתור אחר מוצרי טיפוח טבעיים המגנים על הגוף, מטפחים אותו ובונים את התאים המחודשים של העור.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה