close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המלצות לטיול כדורגל באנגליה

מערכת שורשיט אלול, תשעח30/08/2018

הדרך המרגשת ביותר לחוות את הכדורגל האנגלי היא ללא ספק להיות במשחק עצמו. בכדי להשיג כרטיסים למשחקים הטובים באמת

תגיות:
צילום: pexels
נהנים לצפות במשחקי כדורגל? מוכנים למסע מרתק באחת מבירות הכדורגל של העולם? בין אם אתם מתכננים טיול של כמה חברים, טיול בר מצווה או אם אתם פשוט רוצים לקחת את החוויה הספורטיבית למקסימום – כל שעליכם לעשות הוא לחפש טיסות ללונדון ולהגיע אל אנגליה, בה יחכו לכם כמה מאתרי הכדורגל המפורסמים בעולם.

1. ביקור באצטדיון וומבלי, לונדון
האצטדיון מאפשר לחיות מחדש ניצחונות מפורסמים וטרגדיות מכאיבות שהתרחשו בהיסטוריית הכדורגל הבינלאומית. זהו אחד מאצטדיוני הספורט המפורסמים ביותר בעולם. תוכלו לרכוש כרטיסי כניסה לאצטדיון וליהנות מסיור בחדרי ההלבשה, להתבונן בגביע האנגלי המפורסם ולהרגיש את האווירה הייחודית שבחדר, בו מתכוננות אגדות הכדורגל לכבוש את האליפות, בכל שנה מחדש.

2. סיור באצטדיונים מפורסמים
מנצ'סטר יונייטד, ליברפול, צ'לסי או ניוקאסל יונייטד? לא משנה מי היא קבוצת הכדורגל האהובה עליכם, תוכלו לערוך מסע שלם בעקבות אצטדיוני הבית של הקבוצות המפורסמות. חלק מהאצטדיונים מציעים גם מוזיאונים מרתקים, שיזמנו עבורכם מפגש עם פריטי לבוש, תמונות, נעליים, גביעים ופריטים ייחודים נוספים של השחקנים המפורסמים בעולם, יחד עם האווירה המחשמלת והמותחת טרום המשחק וההיסטוריה המיוחדת של כל קבוצה וקבוצה.

3. צפיה במשחק כדורגל – לייב!
הדרך המרגשת ביותר לחוות את הכדורגל האנגלי היא ללא ספק להיות במשחק עצמו. בכדי להשיג כרטיסים למשחקים הטובים באמת, כדאי לרכוש את הכרטיסים מוקדם ככל הניתן ולהבטיח את מקומכם במשחק במושבים הטובים ביותר.

4. ביקור במוזיאון הכדורגל הסקוטי, גלזגו
בסביבתו המרהיבה של האצטדיון הלאומי של סקוטלנד, ממוקם "מקדש" הכדורגל הלאומי של המדינה. במוזיאון הכדורגל הסקוטי תוכלו להתרשם ממגוון רחב של פריטים נדירים מתחום הכדורגל, כמו כרטיס המשחק העתיק בעולם השייך למשחק הבינלאומי הרשמי הראשון שהתקיים בגלזגו בשנת 1872 וכן תערוכות מתחלפות.

5. ביקור במוזיאון הכדורגל הלאומי, מנצ'סטר
זהו ביקור בגדר חובה עבור אוהדי הקבוצה! האצטדיון ממוקם בבניין מרשים במרכז העיר מנצ'סטר ותוכלו ליהנות בו מחווית כדורגל אינטראקטיבית וממזכרות מרתקות, כמו כדור מגמר גביע העולם בשנת 1966 וחולצת "יד האלוהים" של שחקן הכדורגל המפורסם דייגו מראדונה.

6. משחק במגרשים הגדולים באנגליה
חברת Play On The Pitch מציעה חוויה חד פעמית, שהיא הגשמת פנטזיה עבור רוב אוהבי הכדורגל. במסגרת החבילה המוצעת, תוכלו לשחק בעצמכם במשחק כדורגל על מרבדי הדשא המפורסמים באנגליה, ממש במקום בו גיבורי הכדורגל האהובים עליכם שיחקו בעצמם! האטרקציה המדליקה כוללת שיחת מוטיבציה עם ה"מאמן", משחק במסגרת מלאה של 11 שחקנים בקבוצה ואירוח במועדוני כדורגל מפורסמים באנגליה. הכרטיסים לאטרקציה הפופולרית הזו, המתרחשת מדי קיץ באנגליה במהלך הפגרה, נמכרים מהר – על כן רצוי להזמין כרטיסים זמן רב מראש.

7. צפיה במשחק כדורגל במים, נהר ווינדרוש
“Football in The River” הוא אירוע מדליק במיוחד, המתרחש מדי שנה בחודש אוגוסט ומציע חוויה רטובה ומלאת אדרנלין לכל חובבי הכדורגל. בעומק נהר ווינדרוש מתכנסים השחקנים, מציבים את השערים וניצבים באמצע הנהר – וכך המשחק מתחיל! בימים כתיקונם מדובר באיזור שקט ופסטורלי בו זורמים המים בנחת, אך בזמן המשחק האיזור כולו מתמלא בצופים נלהבים ובמים הניתזים לכל עבר.

8. לינה במלון כדורגל, מנצ'סטר
בין אם אתם אחרי צפיה במשחק מהנה באצטדיון אולד טראפורד המפורסם שבמנצ'סטר, בין אם הגעתם לעיר לביקור במוזיאון הכדורגל ואם אתם באמת מכורים לכדורגל, וודאי תשמחו ללון בין כתלי בית המלון הזה. HOTEL FOOTBALL הממוקם מול האצטדיון, מציע חווית כדורגל מיוחדת במינה הכוללת חדרי שינה המצוידים במסך טלוויזיה ענק עם אינספור ערוצי ספורט, מזנון חטיפים ללא תשלום וארוחה במסעדת "קפה פוטבול", ממנה נשקף נוף לאצטדיון.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה