close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיצוב אתר עסקי - חלון הראווה לעסק שלכם

מערכת שורשכג אלול, תשעח03/09/2018

העיצוב צריך להביא לידי ביטוי את איכות האתר, את נוחות הגלישה בו; הוא אמור לספק חוויית גלישה אבל יותר מכל- הוא אמור לייצר עניין, לגרום לגולש להיהפך ללקוח

תגיות:
אחת הטעויות הנפוצות של בעלי אתרים היא האופן שבו הם תופסים את עיצובם. עיצוב אינו רק המעטפת. הוא אינו רק חלון הראווה ( הוא ודאי כזה) של העסק, אלא חלק בלתי נפרד ממהותו, מזהותו, ממיתוגו. עיצוב אתר צריך להיעשות כחלק בלתי נפרד מתכנונו ומבנייתו. לעיצוב אתר עשויה להיות השפעה שלא ניתן להפריז בחשיבותה על הצלחת העסק. עיצוב יפה, מושכל, אפקטיבי הוא מנוע ומנוף שיווקי רב עצמה. הוא מושך את עין הגולשים ואת תשומת לבם. הוא עשוי להיות הגורם החשוב, המשמעותי והמשפיע על שהייתם באתר מעבר לשניות אחדות.

אם אתם בניית אתר תדמית אתם אמורים לדעת כי הרושם שייצר עיצובו ישפיע על סיכויי ההצלחה של העסק שלכם, בין אם אתם מציעים מוצר או שירות. העיצוב צריך להביא לידי ביטוי את איכות האתר, את נוחות הגלישה בו; הוא אמור לספק חוויית גלישה אבל יותר מכל- הוא אמור לייצר עניין, לגרום לגולש להיהפך ללקוח. לבצע הזמנה. עיצוב בא לידי ביטוי בכל הממשק: העמוד הראשי, טופס יצירת קשר, תפריטי הניווט, הכותרות, כותרו המשנה, קוד נקי.

עיצוב אתר- חלון ראווה, כרטיס ביקור ותעודת זהות
עיצוב הוא תעודת הזהות של העסק. אף שהוא בראש ובראשונה חלון הראווה, ברור לכל שאתם לא מסתפקים שכך שגולשים יתפעלו מהעיצוב ויעברו במהירות לאתר הבא, אלא שהעיצוב יפתה, יגרה ויעורר אותם להמשיך לשהות באתר ולהתוודע אל התועלת שהוא מציע. המופקדים על עיצוב אתר נדרשים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מתכנניו ובוניו. העיצוב צרך גם ליצור שפה גרפית אחידה וגם להפוך אותה למאפיין חזותי מרכזי של המותג.
אין ספק כי העיצוב הוא יצירת חלון הראווה. ככזה הוא נדרש להיות שקוף, אטרקטיבי, מפתה. ככזה עליו לעורר בגולשים תחושה כי הוא חייב להיכנס אל האתר ולראות מה הוא מציע. עיצוב הוא הבטחה שעל בעל האתר לקיים אותה עבור הגולש. עיצוב אתר עשוי לחרוץ את גורלו- לחסד (הלוואי) או לשבט (חלילה). עיצוב הוא מלת המפתח של האתר. הודות לו הוא עשוי להצליח ובגללו הוא עלול להיכשל.

העיצוב הוא מלכודת
עיצוב אתר מקצועי מאפשר למקסם את הפוטנציאל שלו. הוא ממכר. הוא ממלכד. אתר מעוצב להפליא לא יכול להשאיר את הגולש אדיש. אבל אסור לעיצוב "לעסוק" רק ביופי, שהרי לא התכנסנו כדי לסחוט תשואות מהגולשים אלא לגרום להם לשלם... עיצוב אתר הוא מלכודת. לא נכחיש: כבעלי אתר יש לנו אינטרס ברור ומובהק להפוך את האתר בכלל ואת העיצוב בפרט למלכודת. אנחנו רוצים ללכוד את הגולש ולהפוך אותו ללקוח מזדמן ואחר כך ללקוח קבוע. עם הזמן- ללקוח שבוי...
כחלון ראווה, על עיצוב אתר להיות תמיד נקי, מרהיב, מלוטש, מזמין, מפתה, מעודכן, מתחדש, מגוון.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה