close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מחפשים שירי כניסה לחופה? יש לנו המלצות עבורכם

מערכת שורשיז חשוון, תשעט26/10/2018

רגע הכניסה לחופה הוא רגע מרגש. ניתן להפוך אותו ליותר מרגש על ידי שיר מתאים

תגיות:
אחד הרגעים המרגשים ביותר בכל חתונה, אם לא המרגש מכולם, הוא הרגע שבו החתן והכלה פוסעים אל עבר החופה וכל האורחים עוטפים אותם באהבה ובמחיאות כפיים ואי אפשר שלא להרגיש את החשמל באוויר. לרגע הזה מוקדשת לא מעט תשומת לב במסגרת תכנון החתונה, ובפרט חשוב לבחור נכון את שיר הכניסה לחופה.

איך בוחרים שירי כניסה לחופה?
כשמחפשים שירי כניסה לחופה יש שתי החלטות עקרוניות שצריך לקבל: האם השיר יהיה בעברית או באנגלית, והאם מדובר בלהיט עכשווי או בשיר שהוא קלאסיקה. אפשר כמובן גם לשלב – למשל לבחור גרסה עדכנית לשיר שזוגות רבים כבר נכנסו איתו לחופה או חוו התרגשויות אחרות לצליליו. עוד בחירה עקרונית היא בין שיר שכל תכליתו היא לרגש ויש אפילו שיאמרו שהוא קיטשי לבין שיר עם קריצה (שהרי הרגש ממילא קיים בשפע ברגע הכניסה לחופה, ולכן אפשר להוסיף קריצה מסוימת).

דוגמאות נבחרות
מוזיקה היא עולם עם אינספור אפשרויות, כך שגם אם תחפשו שירי כניסה לחופה בעברית וגם אם תחפשו שירים כאלה באנגלית תמצאו מגוון רחב מאוד של אופציות מתאימות. כך גם לגבי הבחירות האחרות שצוינו, וכמובן שכמעט לכל חתן ולכל כלה יש רפרטואר של שירים שהם אוהבים במיוחד ואולי אפילו חלמו עליהם כעל שיר הכניסה לחופה במשך שנים רבות. יחד עם זאת ישנם כמה שירים שכדאי גם לכם להכיר, ולקחת אותם בתור אופציה לשיר הכניסה שלכם.

דוגמה אחת היא "בראשית עולם" של שלומי שבת, ששייך כמובן לקטגוריית השירים הקלאסיים והמרגשים במיוחד. עוד שיר בקטגוריה הזו הוא "ממעמקים" של עידן רייכל, ולמי שרוצה שיר יותר קצבי אבל לא פחות מרגש, ומחפש קלאסיקה אמיתית, מומלץ "רק איתך" של אריק איינשטיין שמציג בצורה מדויקת מאוד את מהות האהבה והחתונה.

אם אתם מחפשים שירי כניסה לחופה שהם להיטים גדולים מאוד תוכלו לבחור למשל ב-A Sky Full of Stars של קולדפליי, ועוד שיר באנגלית שאי אפשר להישאר אליו אדישים הוא All of Me של ג'ון לג'נד. בקטגוריית השירים העכשוויים אפשר לבחור את Safe Inside של ג'יימס ארתור, ואם תרצו חידוש מרענן ללהיט שיישאר אהוב גם בעוד 200 שנה – הביצוע של טום אודל ל-Real Love של הביטלס הוא הבחירה הנכונה עבורכם (ואגב, לג'ון לנון יש שיר בשם Love מקריירת הסולו שלו, שגם הוא יכול להוות שיר כניסה לחופה שירטיט את האורחים).

זמרים פופולאריים אחרים הם לאונרד כהן, אהוד בנאי וגם עידן עמדי הצעיר. למחפשים שיר עם קריצה מומלץ הדואט של רד בנד עם מרינה מקסימיליאן – Crazy Love כשכדאי לציין שרד הוא לא רק בובה פרועה אלא גם זמר מעולה, וכמובן שגם מרינה מקסימיליאן תורמת רבות לביצוע הבלתי נשכח. להמלצות נוספות מוזמנים לפנות אל קליאנטה, חברה שתחום התמחותה הוא מוזיקה לאירועים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה