close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קניית עוקבים באינסטגרם

מערכת שורשכ חשוון, תשעט29/10/2018

כשאנחנו נכנסים לחשבון אינסטגרם חדש, מיד אנחנו בודקים את כמות העוקבים שלו. גם אם נדבר עם מכרים על אינסטגרם, מיד תבוא השאלה "כמה עוקבים יש לך?"

תגיות:
פרופיל אינסטגרם עם כמות גדולה של עוקבים ולייקים משפרת את התדמית שלכם או של העסק שלכם באינטרנט... זהו ללא ספק נכס משמעותי עבור בעליו, דרכו אפשר לקדם ולקבל חשיפה רבה לפוסטים שלנו. בעולם הרשתות החברתיות, התדמית שלכם מבוססת על פי מספר העוקבים או הלייקים. כשמדובר באינסטגרם, מונה העוקבים הוא הפרמטר המשמעותי ביותר.
אם אין לך עדיין פרופיל אינסטגרם, זה הזמן לפתוח. הנתונים בעולם מצביעים על כך שאינסטגרם הפכה להיות הרשת המובילה ביותר בעולם. כל הצעירים מרשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק, סנאפצ'ט ומיוזקלי נוהרים אל אינסטגרם ופותחים חשבונות.

למה מומלץ לבצע קניית עוקבים באינסטגרם
כשאנחנו נכנסים לחשבון אינסטגרם חדש, מיד אנחנו בודקים את כמות העוקבים שלו. גם אם נדבר עם מכרים על אינסטגרם, מיד תבוא השאלה "כמה עוקבים יש לך?". זה הפרמטר הכי משמעותי באינסטגרם מכיוון שהוא קובע האם הפרופיל שלכם פופולרי או לא, עוד לפני שהסתכלנו על התוכן בפרופיל האינסטגרם.

המסקנה היא חד משמעית - ככל שיש לכם יותר עוקבים באינסטגרם, כך המוניטין שלכם עולה. לא משנה אם התוכן שלכם הוא איכותי או לא, ייתכן ומשתמשים חדשים שיבקרו בפרופיל שלכם יחליטו שאתם לא מספיק אטרקטיביים אך ורק בגלל מונה העוקבים. מכאן יוצא מצב שהם אפילו לא מדפדפים בפוסטים שלכם ואתם מפסידים חשיפה רבה.

קניית עוקבים באינסטגרם זה שירות מומלץ במיוחד בתחילת הדרך. אם יש לכם פרופיל חדש באינסטגרם, קשה מאוד להתקדם. הפתרון לקנות עוקבים באינסטגרם נמדד כעוזר משמעותית להשפיע על קהל נוסף לעקוב אחריכם. זו הדרך המומלצת ביותר להשיג עוקבים באינסטגרם בקלות ובמהירות.

האם זה בטוח
שירותי קניית עוקבים באינסטגרם הם בטוחים לחלוטין. לא קיים כל סיכון בקניית עוקבים. מה שכן חשוב לדעת, אין צורך בשליחת הסיסמא שלכם. כדאי להיזהר מחברות שמבקשות מכם את הסיסמא, הדבר היחידי לו הם זקוקים זה שם המשתמש שלכם. חשוב מאוד לוודא לפני הקנייה שאתם על חשבון במצב ציבורי ולא Private (חשבון נעול), אחרת לא ניתן לספק לכם את ההזמנה.
בצעו סקר שוק ובחרו לכם את החברה הכי מתאימה לדעתכם. המחירים נעים בין 40 – 300 שקלים. תלוי בכמות העוקבים. אנו ממליצים לקנות בכמויות קטנות ולעלות בהדרגה מחודש לחודש. כך בונים פרופיל איכותי גם בעיני המשתמשים וגם בעיני אינסטגרם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה