close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תיקון דודי שמש

מערכת שורשכב חשוון, תשעט31/10/2018

מתי צריך לתקן את דוד השמש?

תגיות:
אין ספק שאם היינו עושים תחרות בין כל המוצרים שיש לכם בבית, נגלה שדוד השמש הוא אחד המוצרים הכי עמידים שיש... אם נשווה את העמידות שלו ביחס להיקף העבודה וחשיבות העבודה שלו לאיכות החיים שלנו, נגלה שוב שהמקום הראשון של דוד השמש מובטח.

אולם עם זאת, גם דוד השמש יכול להיהרס עם השנים ויש כמה סימנים שאתם לא יכולים להתעלם מהם. אם דוד השמש מקצר את מערכת החשמל בבית, אם יש סימני נזילה ממנו או מהגג באזור שבו הוא נמצא, אם הוא לא מחמם את המים באותה הדרך כמו תמיד ועוד בעיות רבות אחרות שלא הולמות אותו, אתם חייבים לתקן אותו במהרה.

למה חשוב לטפל בדוד במהירות?
חשוב מאוד לטפל בדוד השמש מיד כאשר מגלים בעיה כלשהי מהסיבה הפשוטה שהבעיה רק תלך ותחמיר. עם הזמן, הבעיה יכולה לגרור בעיה נוספת, כך למשל גוף חימום תקול יכול גם בסופו של דבר להרוס מכשיר חשמלי אחר בבית כי הוא יגרום לקצרים חשמליים חוזרים ונשנים. כמו כן, אי אפשר לסיים יום בנעימות בלי להתקלח ואם תתקלחו עם מים קרים אתם צפויים לגלות מהר מאוד שאתם יכולים ללכת לישון בלילה הבא חולים. דוד השמש הוא אחד המוצרים הכי בסיסיים בימינו ולכן כשיש בו בעיה, איכות החיים משתנה לחלוטין. בגלל שתי הסיבות הללו חשוב לטפל בו כמה שיותר מהר.

מי יכול לטפל בדוד השמש?
כדי לטפל בדוד השמש אתם חייבים לקרוא לטכנאי דודי שמש מקצועי. לפני שאתם ממהרים להתקשר לחבר ולשאול אותו האם הוא מכיר טכנאי דודי שמש מומחה, כדאי מאוד שתבדקו האם יש לכם עוד אחריות על דוד השמש. בחלק מן המקרים תהיה עדיין אחריות על דוד השמש ואז גם תוכלו לחסוך זמן רב עד למציאת הטכנאי המתאים ביותר וגם תחסכו לא מעט עלויות. דוד השמש לא אמור לגלות כל בלאי בשנים הראשונות ולרוב האחריות עליו ניתנת מתאריך ההתקנה ולמשך 5 עד 7 שנים. בפועל דוד השמש מחזיק מעמד לזמן רב הרבה יותר אם כי האחריות תפוג ואתם תצטרכו לשלם על התיקון.

מתי אפשר לטפל באופן עצמאי?
יש מקרים נדירים מאוד שבהם אפשר לטפל בדוד השמש לבד בצורה מושלמת. חשוב מאוד שיהיה לכם ידע מקצועי, ניסיון תיקון דודי שמש, כי אם לא - לא רק שלא תתקנו את הבעיה בסופו של דבר, אתם יכולים גם למצוא את עצמכם עם דוד תקול הרבה יותר. אם אתם בטוחים שהבעיה נפתרה והיא לא נפתרה בפועל, אחרי כמה חודשים תהיו חייבים לקרוא לטכנאי שיגבה מכם עלות נוספת על הנזק שנהיה חמור יותר. כדי לטפל בדוד השמש לגמרי לבד אתם חייבים לטפל בו עם כלים מתאימים וכמובן לעבוד בזהירות כי לרוב הוא יותקן על גג הבית.

כמה עולה תיקון דודי שמש?
תיקון דודי שמש יכול לעלות החל מ-300 שקלים ולעתים אך יותר מ-1000 שקלים. למעשה, תיקון הדוד יכול לעלות 250 עד 300 שקלים רק בשל הגעת הטכנאי כך שגם אם הבעיה תהיה פשוטה במיוחד הוא יגבה מכם את עלות השירות עצמו. כמו כן, תיקונים שיעלו יותר מ-1000 שקלים צריכים לעבור שיקול דעת מעמיק האם בכלל כדאי לתקן את הדוד או לקנות דוד שמש חדש שילווה בעוד אחריות. בעיות שעולות יותר מ-1000 שקלים בדרך כלל יהיו בעיות כוללות בדוד, בעיות שדורשות החלפת חלקים או שמדובר בשירות שכול לבדיקת תקינות לכמה דודים מה שקורה בבנייני מגורים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה