close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חדשות אשדוד

מערכת שורשכב חשוון, תשעט31/10/2018

מתגוררים באשדוד? אוהבים לצרוך חדשות? היום התושבים של העיר וסביבתה כבר לא מסתפקים בקריאת מקומונים המודפסים על נייר, וכמו רבים אחרים גם חדשות אשדוד עברו את מהפכת האינטרנט

תגיות:
צעירים ומבוגרים כאחד עברו לצרוך חדשות באופן מקוון ולקבל את כל החדשות באשדוד בזמן אמת, ישירות אל אתרי האינטרנט העוסקים בתחום.

חדשות באשדוד מעניינות לא רק את תושבי העיר עצמה
מדובר באחת מהערים הגדולות בישראל, שהשתנתה עד מאוד בשנים האחרונות. אוכלוסיות צעירות וחדשות נכנסו להתגורר בתוכה, ועיר החוף הזו הפכה למוקד של בילויים ומסחר, בנוסף להמשך פעילותה לאורך השנים כקולטת בחום עולים חדשות ממגוון מדינות. בית החולים "אסותא אשדוד" נפתח לאחרונה, והביא את העיר לכל מהדורות החדשות הגדולות במדינה, תוך שפיכת אור חיובית על היכולת של אשדוד לספק שירותים עירוניים ברמה מצוינת לתושביה. אין פלא, אם כך, שאירועים המתרחשים באשדוד מעניינים אנשים מכל שכבות האוכלוסייה:
1. תושבים המתגוררים בעיר ומעוניינים להתעדכן בכל מה שקורה בתוכה, אילו חנויות חדשות נפתחו, מה קורה בעיר מבחינה פוליטית, התרחשויות מקומיות ועוד.
2. תושבים מהסביבה שרוצים להרחיב את ידיעתם, וקוראים את חדשות אשדוד כמו גם את החדשות בערים שכנות.
3. בעלי תפקידים מכל הסוגים – פוליטיקה, תעשייה, שירותים ציבוריים ועסקים – אשר רוצים לפרסם את עצמם באמצעות המדיה.

היכן ניתן לקרוא על חדשות אשדוד?
הפופולריות של העיתונים המודפסים אמנם ירדה בשנים האחרונות, אבל חדשות אשדוד המפורסמות בדרכים הסטנדרטיות של עיתוני דפוס, עדיין נצרכות על ידי אנשים המורגלים בכך לאורך שנים. עם זאת, המעבר לצריכת אקטואליה אונליין הוא משמעותי, ואתרים כמו "אשדוד אונליין" הצטרפו לאתרי חדשות אחרים, שצברו תאוצה וכיום יש להם קהל גולשים מכובד, שרק הולך ומתרחב. חדשות באשדוד בימינו ניתן להשיג ולקרוא בכל מיני דרכים, בהתאמה להעדפה האישית.

מה הכי מעניין את הקוראים? זה תלוי
ניתן לחלק את הנושאים שבהם עוסקים העיתונים, הן המודפסים והן הדיגיטליים, לשישה עיקריים והם:
1. חדשות באשדוד בתחום חיי היומיום וההתרחשויות בעיר.
2. תחום הפוליטיקה – שהוא פופולרי במיוחד לאור היותה של השנה הנוכחית שנת בחירות מוניציפליות, ובכל המקומונים מופיעים ראיונות עם המועמדים השונים.
3. פרסומות שונות.
4. אירועי ספורט – בעיקר אלו הנוגעים לקבוצות ספורט אשדודיות, וספורטאים יוצאי העיר, כמו גם תחרויות ספורט שמתרחשות ברחבי העיר.
5. חדשות מכל הארץ בנושאים שונים.
6. טורים אישיים של כותבים מקצועיים בשלל תחומים, החל מאופנה, דרך צרכנות ועד לבריאות הגוף.

חדשות אשדוד עוסקות כאמור בכל מה שמעניין את הקוראים, ואין מדובר בקהל יעד בעל מאפיינים ספציפיים: צורכי החדשות המקומיות הינם צעירים ומבוגרים, תושבים ותיקים וחדשים, גברים ונשים. תפקידם של עורכי החדשות, אם כן, הוא להשכיל לשלב בין התחומים השונים, לחדש ולעניין את הקוראים, ולהביא בכל יום מחדש תוכן מעניין שימשוך עוד ועוד קהל של קוראים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה