close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שליחות חבד"ניקית לאוסטרליה? כיצד זה עובד

מערכת שורשד טבת, תשעט12/12/2018

מהי שליחות חב"דניקית? כיצד ניתן להתקבל לשליחות כזאת? להלן התשובות

תגיות:
אנשים רבים, צעירים ומבוגרים כאחד, מתעניינים לא אחת בשאלה כיצד ניתן למצוא שליחות חב"דניקית לאוסטרליה, כיצד זה עובד, ומי האנשים המתקבלים לסוג כזה של עבודה. עם המתעניינים בסוגיה ניתן למנות אנשים המתכננים הגירה לאוסטרליה, או אנשים המתכננים לטייל ולשהות באזור תקופת מה. בשורות הבאות ננסה להבהיר מעט את הנושא, כך שהאנשים המתאימים באמת יוכלו לזכות במצווה של קירוב לבבות באמצעות שליחות חב"דניקית לאוסטרליה או למקומות אחרים. מהי שליחות חב"דניקית? כיצד ניתן להתקבל לשליחות כזאת? להלן התשובות

שליחות חב"דניקית – מה זה אומר
שליחות חב"דניקית, בניגוד לביצוע הגירה לאוסטרליה, נועדה בראש וראשונה לקירוב לבבות. פירוש הדבר גם קירוב האוכלוסייה המקומית, ובעיקר בני הקהילה היהודית, אל הקב"ה. עבור יהודים המגיעים למקום מעת לעת, השליחים החב"דניקים מספקים בית חם ואוהב, המאפשר מנוחה והתרגעות, תוך מתן הזדמנות לשמירה על המצוות בדרכים שונות. עם הדרכים הללו ניתן למנות אפשרות להנחת תפילין ותפילה בציבור בימי חול ובשבתות, או חגיגת חגי ישראל כהלכתם – החל בחגי תשרי וכלה בליל סדר יהודי בגולה. אמנם בכל הקשור לנושא של הגירה לאוסטרליה נחשבת ליעד אטרקטיבי, אבל לא זאת המטרה של השליחות.

הגירה לאוסטרליה
כאמור, שליחות חב"דית איננה דומה בסממנים ובהתנהלות שלה בשום צורה שהיא להגירה. עם זאת, ויזה לאוסטרליה איננה מזיקה, כמו גם ויזה למקומות אחרים בעולם. מדובר בשהייה זמנית של אנשים איכותיים, שכל המטרה שלהם היא לקרב את עם ישראל ונידחי ישראל ליהדות. באשר לשאלה איך הופכים לשליח – הרי שכאן התשובה ברורה: כל אחד הוא שליח, בין אם הוא מבצע שליחות חב"דניקית לאוסטרליה ובין אם הוא מסייע לאדם מהישוב להניח תפילין כהלכה, או משלים מניין לאזכרה, או עושה כל פעולה אחרת שהמטרה שלה היא שמירת הדת לשמה.

ומי שבכל זאת מעוניין להגיע כשליח חב"ד למקום ספציפי, כאשר הוא יודע מראש לאן הוא רוצה להגיע, הרי שהדרך הטובה ביותר היא לפנות לבית חב"ד המקומי. בעת הפנייה ניתן לברר אם יש צורת במתנדבים ושליחי מצווה, שיסייעו לממונים על המקום מטעם חב"ד. באופן עקרוני, גיוס שליחים לא מתבצע באמצעות מרכז כל שהוא בארץ ישראל, בארה"ב או בכל מקום בעולם. בכל מקום שבו יש בית חב"ד – ניתן לעשות ולתרום. לצורך העניין, גם מי שמתכוון לבצע הגירה לאוסטרליה, יכול להיות שליח חב"ד. כל מה שחשוב הוא הרצון הטוב, השמחה שבלב, והיכולת לראות את הטוב והאור בכל אדם באשר הוא. מכאן, הדרך קצרה להצלחת השליחות והדלקת אבוקה נוספת שתאיר בחשכה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה