close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

GetMoving - ככה עוברים דירה באזור הצפון

מערכת שורשי טבת, תשעט18/12/2018

אתר GetMoving מעמיד לרשותם של כל אלו העוברים דירה בצפון את האפשרות למצוא חברת הובלה אמינה, מקצועית ומשתלמת, ללא פשרות. זאת באמצעות פתיחת מכרז בין חברות מובילות בפריסה ארצית!

תגיות:
ישנם קריטריונים רבים לבחירת חברת הובלה אחד מהם הוא אזור המגורים. כאשר גרים באזור הצפון נהנים מיתרונות רבים אשר באים לכדי ביטוי גם ביום המעבר: אין עומסי תנועה, יש מקומות חניה בשפע, רוב הבתים הם בתי קרקע כך שלא צריך ציוד מיוחד, ניתן להגיע עם משאית גדולה עד לפתח הבית ברוב המקרים כמעט ועוד. עם זאת ישנו חיסרון אחד והוא המרחק. נסיעה לצפון אורכת זמן, כרוכה בהוצאה ויכולה לייקר את המחיר. לכן רצוי ומומלץ למצוא חברת מקומית.
כדי לדעת מה ההיצע אשר עומד לפניכם, וללא הצורך להסתמך על השם הראשון שעולה בתוצאות החיפוש שלכם, הוקם אתר GetMoving, אך מעבר לכך, מטרתו לייעל ולשדרג את יום המעבר שלכם במידה משמעותית. קבלו הצעת מחיר להובלת דירות באזור הצפון

לעבור דירה ולהישאר בחיים, אפשרי?
מעבר דירה הוא אף פעם לא קל, במיוחד כשעליכם להיעזר בחברה חיצונית, ובאנשים אשר לא פגשתם מימיכם. לצוות של חברת ההובלה יש משקל רב בהצלחתו ובמידת יעילותו של התהליך ולכן חשוב לבחור בחברה אשר מעסיקה מובילים מקצועיים, מיומנים ואדיבים. כמו כן אם ברצונכם שההובלה תהיה כמה שיותר מהירה יש לבחור בחברה בעל ניסיון רב ולה כל האמצעים והציוד הנדרשים. זמינות גם היא פרמטר חשוב, על החברה להיות זמינה לכם לכל אורכו של היום, במיוחד כאשר נדרשת נסיעה לצפון וכל עיכוב הוא ממש מיותר ולא נעים.

נמצא הפתרון לאתגר מציאת חברת ההובלה הנכונה
כאשר מונים את הקריטריונים למציאת חברת הובלה נדמה כי מדובר במשימה ממש מאתגרת, הדורשת סקר שוק מעמיק, מפגש פנים מול פנים עם חלק נכבד מהמועמדות, חתימה על חוזה או על התחייבות כלשהי ועוד. אך מה אם היינו אומרים שישנו אתר שהוקם במיוחד כדי לתת לכם את המענה הדרוש ואשר באמצעותו תוכלו למצוא חברת הובלה מקצועית ואמינה במחירים משתלמים וממש בקלות? אנו יודעים שהייתם נושמים לרווחה.

זו בדיוק התגובה שאתר GetMovingשואף להשיג. החזון העומד מאחורי הקמתו הוא להקל על יום המעבר ולהפוך אותו לכמה שיותר חסכוני, מהיר, נוח, ידידותי ופשוט. במילים אחרות, באמצעותו תוכלו לנשום לרווחה, להימנע מכאבי ראש מיותרים ולבחור את חברת ההובלה מתוך חקר שוק של חברות מובילות בשוק שמבצע האתר און ליין. האתר מבוסס על מערכת חכמה: לאחר הרשמה מהירה והכנסת מאפייני ההובלה תוכלו לפתוח מכרז ולקבל הצעות מחיר בזמן אמת וכך להגיע לבחירה כמה שיותר מושכלת התואמת במדויק את הצרכים, כמו גם את התקציב שלכם.

אתר GetMoving מביא בשורה לחברות הובלה ולעוברי דירה באשר הם. החברות חתומות על הסכמי עבודה, הלקוחות מוסרים חוות דעת בתום המעבר וכולם זוכים לשיתוף פעולה חיובי והוגן.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה