close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כך תייצרי לעצמך מראה מעושן ייחודי

מערכת שורשיב טבת, תשעט20/12/2018

יופי של מסתורין- כך תייצרי לעצמך מראה מעושן ייחודי

תגיות:
האיפור הוא הרבה מעבר ליופי. זו היא דרך להבעה עצמית. באמצעותו אפשר לחשוף התרגשות גדולה, להסתיר מצב רוח רע וגם לבנות או לחזק את תחושת הביטחון העצמי. במדריך הבא, אתן הולכות ללמוד בעזרת 6 שלבים קלים ופשוטים, איך לייצר לעצמכן לוק מעושן ומהמם. בלי צורך ללכת למאפר מקצועי או לחפש אחר סטודיו לאיפור.

? שלב ראשון: תחילה עלייך להשתמש בפרימייר (PRIMEIR) ולעסות באמצעותו את עור הפנים ואז להוסיף מייק אפ. לאחר מכן, הניחי צללית BASIC באזור העפעפיים וגם על עצם הגבה. כך תייצרו נקודת אור בזווית העין שנמצאת קרוב לאף. אחר כך עליכן להניח שכבה נוספת של צללית, רק הפעם אל מעל לגלגל העין (יש להשתמש בצללית בצבע כסוף מבריק).
? שלב שני: בעזרת מברשת ייעודית, בצעי טשטוש לצלליות באזור של כפל העין כלפי מעלה.
? שלב שלישי: ציירי קו איילנר משורש הריסים העליונים כלפי חוץ - כך שיתמזג אל תוך הצללית. חזרי ובצעי את הפעולה גם באזור קו הריסים התחתונים, וזאת בכדי ליצור מסגרת שתוחמת את אזור העין באופן מלא.
? שלב רביעי: בשלב זה עלייך לטשטש את אזור הקו התחתון בעזרת הצללית הכסופה.
? שלב חמישי: השתמשי במעט קונסילר שמתאים לצבע העור שלך, והניחי אותו באזור שמתחת לעין וגם על עצם הלחי. לשם כך, תוכלי להיעזר במברשת איפור ייעודית או בספוגית פשוטה.
? שלב שישי ואחרון: על מנת להשלים את מראה העישון הייחודי, מרחי מסקרה בריסים העליונים והתחתונים ולאחר מכן הוסיפי סומק ורדרד על הלחיים. לבסוף, מרחי שפתון לחות על השפתיים ולק בצבע כהה על הציפורניים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה