close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדריך לרכישת מלגזה

מערכת שורשיח טבת, תשעט26/12/2018

מדריך חשוב לרכישת מלגזות, שיקולים ונתונים שיש לקחת החשבון

תגיות:
צילום: אתר הלקוח
מלגזה זאת לא השקעה קטנה ואין להתייחס אליה כקטנה. כאשר אנו בוחנים לקנות מלגזה חדשה אנו צריכים לשקול מספר רב של דברים כאשר לא כל השיקולים הללו קשורים בהכרח למפרט הטכני של המלגזה.
זה ברור מאליו שההחלטה לשקיע במלגזה מצריכה זמן מחשבה מעמיק.
כתבה זאת תסייע לכם לקבל את ההחלטה הכי טובה לגבי רכישת המלגזה שלכם.

שאלות קשורות לציוד שאתם צריכים לשאות לפני שאתם קונים מלגזה

אתם צריכים לפתח הבנה של המוצרים הקיימים בשוק כיום וכמובן להבין את הצרכים התפעוליים שלכם על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה איזו מלגזה לקנות.
קחו זמן ותקראו את השאלות שלמטה כדי שתוכלו לקבל הכוונה יותר טובה וברורה:

1. האם אתם זקוקים למלגזת דיזל או למגלזה חשמלית? מלגזות חשמליות מונעות על בטריות. מלגזות דיזל מונעות על דלק.

2. האם המלגזה לשימוש בחוץ או בתוך מחסן פנימי? דבר זה ייקבע את סוגי הצמיגים שאתם תצטרכו. הצמיגים צריכים להיות מתאימים לתנאי סביבת העבודה שלכם.

3. מה הרוחב של המעברים שלכם? אם במחסן שלכם המעברים הוא צר, אתם תצטרכו מלגזה עם 3 גלגלים או דגם אחר שיתאים לגודל הזה. חשוב שהמלגזה תתאים לגודל סביבת עבודה.

4. כמה שעות בשבוע תשתמשו במלגזה? מלגזות משומשות הן מצויינות רק אם אתם צריכים אותן לשעות ספורות ביום. אם אתם מתכננים להשתמש במלגזה יותר מ 4 שעות ביום תשקלו לקנות מלגזה חדשה.

5. כמה משקל המלגזה תרים? תוודאו שאתם רוכשים מלגזה שתוכל להתמודד עם סחורה הכי כבדה שלכם.

6. לאיזה גובה תצטרכו להרים את הסחורה? תרכשו מלגזה שיכולה להרים את הסחורה לגובה המקסימלי לו תזדקקו.

השיקולים העסקיים בקניית מלגזה
המלגזה עצמה והתפעול שלה הם לא הדברים היחידים שצריך לקחת בחשבון כאשר קונים מלגזה חדשה. העסק שלכם תלוי בקבלת החלטות נכונות ולכן עליכם לחשוב על התמונה הגדולה פה לפני שאתם רוכשים מלגזה.

1. האם להשכיר מלגזה לתקוחפת ניסיון לפני רכישה? לא כדאי לכם לרכוש רכב מבלי לעשות עליו נסיעת מבחן ולכן לא כדאי לרכוש מלגזה לפני שעושים עליה נסיעת מבחן. ניתן להשכיר מלגשה לטווח קצר עבור תקופת ניסיון.

2. מהו תוכלת החיים של מלגזה? המלגשה צריכה להחזיר את עצמה כהשקעה, תוודאו שאתם יכולים להרשות לעצמכם מלגשה לאורך כל תקופת תוכלת החיים שלה ולא לחשוב על תשלום המקדמה.

3. האם להשכיר, לרכוש או לקחת בליסינג? לקנות מלגזה חדשה אינה האופציה היחידה שלכם וגם לא תמיד האופציה הכי טובה, תשקלו את כל האופציות שלכם ותבחרו את הופציה הכי טובה.

4. האם עכשיו זה זמן טוב לרכוש מלגזה? ישנן סיבות רבות לקנות מלגזה בזמן הנכון ולא כל הסיבות קשורות למה שקורה בעסק שלכם. תתסלכו על התנודות של השוק, התפתחויות ותזוזות של סחורות במשק ואפילו דברים כגון הטבות והקלות מס על רכישות של ציוד כבד.


במידה ואתם מעוניינים לרכוש מלגשה כנסו בקישור >> מלגזות למכירה של טויוטה
הוסף תגובה
צילום: אתר הלקוח
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה