close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תקליטן לבת מצווה מדריך לבחירה מוצלחת

מערכת שורשיא שבט, תשעט17/01/2019

אירוע בת מצווה הוא אירוע חשוב ביותר עבור הנערה המתבגרת. במשך חודשים היא ומשפחתה מתכננים כל פרט שיתרחש במהלך הערב הגדול, כדי ליצור אירוע איכותי ומושקע שלא יישכח במהרה

תגיות:
תקליטן לבר מצווה
כל הספקים לבת המצווה הם חשובים אך החשיבות של תיאום תקליטן לבת מצווה הוא החשוב ביותר. תקליטן איכותי יקפיץ את כל המוזמנים מתחילת המסיבה ועד סופה ותקליטן מוצלח פחות לא יצליח לסחוף את המוזמנים למרכז רחבת הריקודים וחוסר השפעה זו יכולה לפגום באיכות האירוע.

בחירת תקליטן
הדרך הנכונה והמומלצת ביותר לבחירת תקליטן לבת מצווה היא לקבל עליו חוות דעת מאורחים שהיו לאחרונה במסיבת בת מצווה ונהנו מתקליטן ברמה אחרת שהצליח להרים את כל האירוע ולהדהים את כל המוזמנים. אפשר לבדוק גם באתרי האינטרנט
השונים ולקרוא חוות דעת על תקליטן זה או אחר כדי לקבל החלטה. בנוסף לכך, כדאי להגיע לאירוע בו מתקלט תקליטן לבת מצווה כדי לראות הופעה חיה שלו ולחוש את ההשפעה שלו על הקהל.

הכנה לאירוע
לאחר בחירת תקליטן בת מצווה ותיאום מועד האירוע עמו כדי לוודא שהוא פנוי, נפגשים לפגישת הכנה. מעבירים מידע על פילוח קהל האורחים, טווח הגילאים, כמה בני נוער אמורים להגיע, מעט מידע על מוצאם האתני ועד כמה שידוע ההעדפות המוסיקליות שלהם.
על פי הנתונים הללו מציע תקליטן לבת מצווה את הפלייליסט הנכון ביותר לאירוע זה. נערת הבת מצווה מעירה את הערותיה לאור העובדה שהיא מכירה את רוב הקהל מקרוב ויודעת מהם הלהיטים הפופולריים במסיבות האחרונות שאליהם היא הגיעה.

המהלך של אירוע הבת מצווה
כל אירוע כדאי שיהיה מיוחד. כדי לייחד אותו מאירועים אחרים מכינים תכנית הכוללת את השירים האהובים ביותר על הקהל לדעת תקליטן לבת מצווה וכלת הבת מצווה, אם רואים שהקהל אינו מגיע לרקוד, מבצעים שינויים בו במקום ונהנים ממוסיקה אחרת שתיצור שינוי ושמחה גדולה על רחבת הריקודים.

לאחר מכן, אפשר לבצע מופעי קריוקי בהם הקהל שר שירים שמילותיהם מופיעות על המסך או לחילופין לתאם הגעה של זמר או להקה אהודה.

גולת הכותרת היא כניסתם לאולם של נגנים יוצאי דופן כמו להקת מתופפים המשתפת גם את הקהל או נגנים בכלים מוסיקליים אחרים שיוצרים הופעה שמלהיבה את הקהל והוא נהנה בטירוף.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה