close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ספק כריכים – הטבח המושלם לאירוע עסקי!

מערכת שורשיט שבט, תשעט25/01/2019

מתכננים אירוע עסקי? כאן נסביר לכם בדיוק למה ספק כריכים הוא הכתובת שלכם לכיבוד המושלם!

תגיות:
מהות האירוע
ישנם סוגים שונים של אירועים עסקיים והם שונים האחד מן השני בעיקר במטרותיהם, בקהל המשתתפים ובכמות המשתתפים בהם. לדוגמה, יכול להיות אירוע קטן או גדול לעובדי החברה או חלקים ממנה ויכול גם להיות אירוע השקה גדול במיוחד ללקוחות או לספקים וכך הלאה.

המשותף לכולם
המשותף לכל סוגי האירועים העסקיים, ולכל האירועים בכלל, הוא הצורך באספקת כיבוד. כל מי שמגיע לאירוע מכל סוג שהוא מצפה לקבל במקום כיבוד טעים ומשביע ולא פחות חשוב מכך – מגוון. היות שכך, חשוב שמארגני האירוע ידאגו לכך מבעוד מועד ויבחרו
את סוג המזון המתאים ביותר לאופי האירוע ולמשתתפים בו.

היתרון של הכריכים
לפני שנעסוק ביתרון של ספק כריכים חשוב להבין מהו היתרון של הבאת כריכים לאירועים עסקיים. ובכן, היתרון הגדול של כריכים על פני סוגים אחרים של מזונות הוא, שזהו מאכל קליל מצד אחד ומשביע מן הצד השני. כמו כן, בשונה מסוגי קייטרינג אחרים, את הכריכים ניתן לאכול גם בעמידה וכך משתתפי האירוע לא נדרשים לשבת ליד שולחן עם צלחות וסכו"ם, אלא באפשרותם ליהנות מהאירוע במלואו.

היתרון של ספק כריכים
היתרון הגדול ביותר של ספק כריכים הוא, שבאפשרותו לספק כריכים מסוגים שונים ובכך ליצור מגוון רחב של טעמים להנאת הסועדים. למעשה, מי שעוסק באספקת כריכים לאירועים, יכול לעזור לכם לתכנן את תפריט הכריכים באופן כזה, שיתאים לכלל המשתתפים הן מבחינת סוגי הכריכים והן מבחינת הכמויות ולכם תהיה האפשרות להתייעץ ולקבל מענה לכל שאלה בתחום זה.

מה בכריך?
היות שבאירועים גדולים נהוג להציע מזון כשר לטובת שומרי הכשרות, ניתן לבחור בכריכים כשרים: בשריים חלביים או פרווה. כל אחד מסוגי הכריכים מגוון בפני עצמו ומציע לסועדים אפשרויות רבות של שילובי טעמים. לדוגמה, בכריכים החלביים יהיו מגוון ממרחים חלביים, בעיקר סוגים שונים של גבינות ובכריכים הבשריים יהיו נקניקים עם רטבים מיוחדים ותואמים. רוב הכריכים מגיעים גם עם ירקות וביחד הם יוצרים שילובים מדהימים.

בחירת הספק
בחירה של ספק כריכים לאירוע שלכם היא החלק החשוב ביותר בכל הנוגע להסעדה באירוע! זאת, משום שספק הכריכים הנבחר צריך להיות מנוסה ומקצועי, על מנת שיוכל לתת לכם את המענה הדרוש מבחינת כמויות, מבחר ומגוון של כריכים, טעמים ואספקה בזמן.
כדי לבחור ספק מקצועי ומנוסה, חשוב לבדוק אתו, האם הוא התנסה באירועים מהסוג שלכם ועם כמות משתתפים דומה לזו שבאירוע שלכם. כמו כן, ניתן לשאול אותו שאלות מקצועיות וכך לקבל תחושה של רמת המקצועיות. דבר חשוב נוסף הוא בדיקת אופן ומועד אספקת הכריכים. כך תוכלו לדעת בוודאות כיצד להתנהל מבחינה זו ביום האירוע.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה