close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דברים שכל מי שצריך מחסן בתל אביב צריך לדעת

מערכת שורשכה שבט, תשעט31/01/2019

שירותי השכרת מחסנים בישראל הולכים ומתפתחים בקצב גבוה. מצוקת מקום והתפתחות המסחר המקוון, הביאו לכך שהיום הביקוש למחסנים מצוי בשיא שלא היה כדוגמתו

תגיות:
שירותי השכרת מחסנים בישראל הולכים ומתפתחים בקצב גבוה. מצוקת מקום והתפתחות המסחר המקוון, הביאו לכך שהיום הביקוש למחסנים מצוי בשיא שלא היה כדוגמתו ואם ננסה לנתח את הצפי, הביקוש הזה רק ילך ויגבר כשעיקר הדרישה תהיה באזורי הביקוש כלומר מרכז הארץ בדגש על העיר תל אביב.

בתל אביב הביקוש למחסנים להשכרה הוא הגבוה בישראל
הנתונים שמתקבלים מחברת 'תיבת נח' המתמחה בהשכרת מחסנים בתל אביב עשויים להפתיע את מי שהיה סבור שבתל אביב יש ביקוש מאוד גבוה רק לדירות מכיוון
שהדרישה למחסנים להשכרה גבוהה עוד יותר.

צפיפות האוכלוסין הגבוהה למטר יחד עם כמות עסקים הגדולה בישראל, יוצרים מצב שבו ישנה מצוקת מקום שמעלה את המחיר שהרי קרקעות חדשות לא עומדות להתווסף אל תל אביב והביקוש רק הולך וגדל – משמע שגם המחירים ילכו ויאמירו.

מי צריך להשכיר מחסנים בתל אביב?
יש שתי קבוצות עיקריות שצורכות את השירות כשמצד אחד ניתן להבחין בבעלי דירות שצריכים מקום לאחסן פריטים שונים שאינם יכולים להישאר בדירה מפאת חוסר במקום ומצד שני ישנם בעלי עסקים רבים שצריכים מחסן בטוח לאחסנה של סחורה וציוד.
חשוב לציין שהמהפכה הדיגיטלית תרמה אף היא לדרישה למחסנים בתל אביב מכיוון שחברות שילוח רבות שוכרות מחסנים לוגיסטיים לחלוקה יעילה יותר של מוצרים שהוזמנו באינטרנט.

למרות שכבר דנו בסוגיית המחיר – חשוב לציין שלעסקים שזקוקים למחסן, אין ממש ברירה או חלופה אחרת ולכן בהינתן מצב של ביקוש קשיח, המחיר מתייקר.

מה צריך לבדוק לפני שמשכירים מחסן?
לפני שמתחילים, בואו ונבהיר דבר מה. מחסנים להשכרה שונים מהמחסן הביתי שאתם מכירים וכדי להציע את השירות, על בעל החברה לעמוד במספר קריטריונים שעליכם מוטלת האחריות לבדוק.

מחסנים מוגנים
מהו מחסן מוגן? אחד שמאפשר קיום של תנאים מתאימים לאחסנה. לפני שבוחרים מחסן, חשוב לוודא שמתקיימים בו תנאים נאותים שמתאימים לתכולה ובכלל זה שיהיה מוגן מפני פגעי מזג האוויר, מטמפרטורות גבוהות וכדומה.
חשוב לזכור שמה שמתאים לסחורה אחת לאו דווקא יתאים לכם ובעוד שלמישהו מכולה מהווה פתרון טוב, לאחר היא יכולה לגרום נזקים מפני שהסחורה שמאוחסנת רגישה לטמפרטורות גבוהות.

אבטחה
אם אתם משקיעים כסף בהשכרה של מחסן, כנראה שיש ערך גבוה לתכולה ולכן חובה לוודא שבמקום מתקיימים סידורי אבטחה משביעי רצון שכוללים שמירה אנושית, מערכות אבטחה, אזעקות ומצלמות.

ביטוח
אף אחד לא רוצה להפעיל את הביטוח מהסיבה שהדבר מלמד על נזק שנגרם במהלך האחסון. יחד עם זאת, תאונות יכולות להתרחש וכדאי שיהיה ביטוח שיגבה אתכם במקרים כאלה.

יתירה מכך, הימצאות של ביטוח מלמדת שבמקום נוהגים במקצועיות ולוקחים את העניין ברצינות הנדרשת.

חנייה
מקומות מגורים ואחסנה הם לא הדברים היחידים שחסרים בתל אביב, גם חניה היא מצרך מבוקש וכשאתם מגיעים אל המחסן, הדבר האחרון שאתם צריכים לדאוג לו הוא חניה קרובה וחינמית. לכן, וודאו שהחברה שמציעה לכם מחסנים להשכרה משלבת שירות איכותי בדמות חניה ללקוחות החברה.

מיקום ונגישות
אם אתם צריכים לגשת למחסן לעתים תכופות כדי להוציא או להכניס סחורה, אתם צריכים מחסנים עם גישה חופשית 24 שעות ביממה אך אם אתם עומדים לאחסן לטווח ארוך מבלי להגיע אל המחסן לעתים תכופות, תוכלו לחסוך עד 50% במחיר אם תשכירו מחסן בחולון או בעיר סמוכה אחרת לתל אביב כך שמצד אחד תישארו באזור המרכז אך מצד שני תשלמו פחות.

אישורים ורישיונות
כמו כל עסק, גם כדי להשכיר מחסנים יש צורך ברישיון מתאים שניתן מעיריית תל אביב ומכבי האש. וודאו שלעסק שפניתם אליו יש רישיונות מתאימים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה