close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בחירת די ג'י לבת מצווה

מערכת שורשכז שבט, תשעט02/02/2019

בחירת הדי ג'י היא בחירה שחשובה מאוד לבת מצווה שלכם. כמה טיפים בעניין

תגיות:
לקראת גיל 12 בנות חוגגות את אירוע הבת מצווה, אירוע זה מאוד מרגש עבור הורים רבים. זהו רגע אשר כל המשפחה והחברים מתאחדים ביחד כדי לחגוג ולשמח את ילדת בת מצווה. על מנת לארגן בת מצווה מושלמת עבור בנות, יש לחשוב על כל הפרטים אשר ניתן למצוא באירועים כגון אולם, צלם, ארוחות, אטרקציות וכדומה. אחד הדברים החשובים ביותר לאווירה של האירוע הינו בחירה של דיג'יי לבת מצווה. על מנת לבחור את התקליטן המושלם
לאירוע שלכם, יש לברר כמה נקודות ולקרוא כמה טיפים חשובים לבחירה זו.

בחירה תקליטן לאירוע בת מצווה
על מנת לבחור תקליטן טוב ומתאים לדרישות שלכם, מומלץ לברר כמה קריטריונים. ראשית ניתן לדעת איזו מסיבה תרצו לערוך, באיזה סגנון ונושא. בחירה תקליטן דתי לאירועים בת מצווה יתאים למשל למגזר הדתי אשר מחפש ערכים ושירי מסורת. מומלץ לברר אם התקליטן יכול להתאים את סגנון המוזיקה אשר אתם רוצים להעביר במהלך האירוע.

עם זאת, על מנת לבחור היטב, יש לשאול או לבקש המלצות ממשפחה או חברים אשר כבר ארגנו אירועים. כך תדעו איזה תקליטנים טובים ואלו פחות מומלצים. למרות ההמלצות, יש לברר באמצאות פגישה, אם הנכם מרגישים חיבור עם האיש מקצוע. חיבור זה הינו משמעותי, מכוון שהוא יהיה חלק מהאירוע החשוב לכם, עם זאת הנכם צריכים להרגיש בנוח לשאול שאלות על עבודתו וכדומה.
לסיום, יש לוודא שהדי ג' הבין את הבקשות שלכם ואיזו אווירה אתם מחפשים לבת מצווה. אם הנכם מארגנים בת צווה דתי, כמובן שהבחירה שירים ומוזיקה תהיה בהתאם, כמו בחירה של תקליטן דתי. די ג" מקצועי יכול לזהות ולהבין בדיוק איזה סגנון תרצו, ומומלץ לברר זאת עם הזנה של כמה תקליטים אשר בוצע.

בחירת המוזיקה לאירוע בת מצווה
לאחר שבחרתם את התקליטן המושלם לבת מצווה של הילדה שלכם, תוכלו לבחור את רשימת השירים במהלך האירוע. אחרי פגישה ראשונית עם הדי ג'י יש לקבוע פגישה נוספת, על מנת לשבת על רשימה זו. איש מקצוע זה יכול בהחלט לעזור לכם לבחירת השירים, ומומלץ שהוא יכוון אתכם במעמד זה. תקליטן טוב הינו תקליטן אשר מבין איזה סגנון מוזיקה ואווירה הלקוח מחפש לאירוע שהוא מארגן.

במהלך האירוע, ישנם כמה סוגים של מוזיקה אשר מומלץ לקחת בחשבון, למשל כניסה של הילדה באולם אירוע, או מוזיקה יותר עדינה לקראת ריקוד עם האם וכדומה. בחירת המוזיקה צריכה להתאים לכל הרגעים אשר החלתם וארגנתם, ולאטרקציות שונות.

תאום מראש עם הדי ג'
אם הנכם רוצים לבחור את התקליטן הכי טוב לאירוע בת מצווה, יש לתאם מראש, לפחות כמה חודשים לפני האירוע. ובכן, תקליטנים טובים מאוד עסוקים ועמוסים באירועים במהלך השנה, כך שמומלץ לקבוע כמה שיותר מוקדם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה