close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתי עורך דין ביטוח יוכל לעזור לכם בצורה מקצועית?

מערכת שורשכה ניסן, תשעט30/04/2019

כאשר אתם מחפשים לכם עורך דין ביטוח כדאי יהיה לבדוק בשבע עיניים אל מי אתם פונים...

תגיות:
ההבנה שאתם צריכים לתבוע את חברת הביטוח שלכם אינה הבנה פשוטה ולכן בהחלט אפשר להבין מדוע אתם בדילמה. איך עושים את זה? מה הנוהל? ואיך אפשר להגדיל את הסיכוי לקבל את הפיצויים שלהם אנחנו שואפים? לצערנו הרב, פעמים רבות קורה שלמרות שחברת הביטוח חייבת לפצות אותנו, היא תעשה הכול כדי להתנער מהאחריות הזאת. לכן במקרים כאלה הדבר החכם ביותר יהיה לפנות לעורך דין לענייני ביטוח, ויפה שעה אחת קודם. עורך דין ביטוח
הוא איש מקצוע שמכיר היטב את ההתנהלות של חברות הביטוח השונות וגם את ההתנהלות של המערכת המשפטית. לכן הוא יוכל לעזור לכם להחליט האם יש עילה לתביעה ובעיקר, הוא יוכל להכין עבורכם את תיק התביעה עצמו. בצורה כזאת הסיכוי לקבל את הפיצוי שמגיע לכם יהיה הרבה יותר גדול, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם עושים זאת?

האם כל עורך דין ביטוח יוכל לעזור?
התשובה היא, לכאורה, כן, כי הרי כל עורכי דין שעוסקים בתחום הביטוח למדו את התחום ובוודאי כבר יצא להם לייצג לקוח או שניים. עם זאת, בפועל זה לא לגמרי מדויק ולכן, כאשר אתם מחפשים לכם עורך דין ביטוח כדאי יהיה לבדוק בשבע עיניים אל מי אתם פונים. בידי מי באמת תרצו להפקיד את המשימה? והאם עורך הדין שאליו אתם מתקשרים הוא אדם שאתם יכולים לסמוך עליו? מומלץ לברר לגבי עוה"ד הפוטנציאלי שלכם:
• האם הוא עובד בתחום הזה שנים?
• האם הוא ניצח בלא מעט תיקים של לקוחות אחרים?
• האם הוא זמין עבורכם?
• האם הוא עושה עליכם רושם של אדם רציני ומקצועי?

יש קשר ישיר בין בחירת עורך הדין שלכם לענייני ביטוח ובין הסיכוי להצליח לקבל את הפיצויים שאתם רוצים. לכן יש טעם לבדוק, להשוות ולראות שאתם בוחרים אנשי מקצוע רציניים שיוכלו ללוות אתכם בתהליך שאליו אתם נכנסים.

כמה הגיוני לשלם על שירות של עו"ד בתחום הזה?
רוב האנשים שחושבים לפנות אל עורך דין ביטוח כזה או אחר רוצים גם לדעת לאיזו הוצאה כלכלית הם נכנסים. אומנם בהחלט יכול להיות שבסופו של דבר תקבלו את הפיצויים שמגיעים לכם מחברת הביטוח, אך לפני הכול תצטרכו להשקיע כסף ולשלם על שירותיו של עוה"ד. אתם בהחלט צודקים את זו סוגיה שמטרידה אתכם, שכן בימינו יש לא מעט עורכי דין שמרשים לעצמם לגבות מחירים מאוד גבוהים. לכן יש טעם לדבר עם כמה מומחים במקביל, לברר מי מהם יוכל להציע לכם את התעריף הנוח ביותר ובהתאם לכך לבחור את עוה"ד שלכם. כאשר העניינים שלכם מופקדים בידיים טובות אתם יכולים להיות בטוחים שבסוף התהליך, אפילו אם הוא יהיה ארוך, תקבלו את הפיצוי שמגיע לכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה