close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קידום אתרים - הדרך היעילה ביותר לייצר לקוחות

מערכת שורשל ניסן, תשעט05/05/2019

מספר כללים והסברים בנוגע לקידום אתרים אורגני ברשת... כך צריך לעשות את זה

תגיות:
חברת SEOFIX עוזרת לעסקים קטנים (וגם גדולים) לבלוט ברשת ולקבל חשיפה מתאימה באמצעות קמפיין קידום אתרים אורגני. מה זה, למה? מי צריך את זה ולמה זה יכול לעזור לכם להביא תנועה וגם לקוחות חדשים, הכול במאמר הנוכחי.

אם יש לכם עסק שיש לו אתר או חנות און ליין ברשת, חברת SEOFIX היא מהחברות המובילות לקידום אתרים לעסקים קטנים במגזר החרדי.

כדי לעשות היום קידום באינטרנט לא צריך להיות עסק גדול, גם עסק קטן שיש לו אתר, יכול ואף חייב לקדם את עצמו בערוצי הפרסום הקיימים ברשת. קידום אתרים הוא אחת הטכניקות להתקדם
לעמוד הראשון בגוגל, ובמאמר זה ננסה להסביר מה זה בדיוק.

אפיון לקוח
הדבר הראשון שעושה מקדם אתרים אורגני לעסקים קטנים, אומר מומחה לקידום אורגני של חברת SEOFIX הוא לאפיין את האתר אותו הוא עומד לקדם. האפיון הוא תהליך מעמיק, אשר מנסה להבין מהי מטרת האתר, לשם מה הוא הוקם ומה היעדים שלו. האם הוא אתר תדמיתי? שיווקי, חנות און ליין, מיני סייט ועוד. אתר שבנוי טוב הוא אתר אשר מסוגל לשרת את צרכי הארגון לו הוא שייך. הוא מביא לידי ביטוי את הצרכים והמטרות של הלקוח והוא תומך ומסייע בהשגתם.
לכל אפיון אתר יש כ-5 שלבים והם:
* לימוד הלקוח והמותג, התחום בו הוא עוסק והחזון שלו.
* גיבוש אסטרטגיית הפרסום והנוכחות שלו בעולם הדיגיטלי.
* "הצצה" אל המתחרים.
* בניית עץ התוכן וההיררכיה שלו באתר.
* קביעת מילות המפתח שקשורות לתחום הלקוח.

מהן מילות מפתח?
מילות המפתח המיוחסות לכל אתר, הם המילים או המשפטים שכותבים הגולשים כאשר הם מחפשים מוצר או שירות מסוימים. כך לדוגמה אם אתם בעלי עסק של תשמישי קדושה ואתם רוצים להקים אתר חנות, מילות המפתח שלכם יהיו שמות המוצרים אותם אתם תרצו לשווק, אם אתם ארגון שפועל למען נזקקים, מילות המפתח שלכם יהיו המילים שבאמצעותן יגיעו לאתר שלכם.
את מילות המפתח, לא קובע מקדם האתרים. הם נקבעו עוד קודם ע"י גולשים שחיפשו "ארגון למען נזקקים", או "פמוטים מכסף" ועוד. כאשר אתם רושמים שאילתה כלשהי בגוגל, הרובוט העצום שלו סורק טריליוני דפי אתרים, והוא מעלה בתוצאות החיפוש דפים שיש בהם את המילים שהקלדתם בשאילתה. כך למשל בנושא של "פמוטים מכסף" יעלו כל האתרים אשר בהם יש תוכן על פמוטים מכסף. ולא רק חנויות שמשווקות פמוטים אלא כל תוכן אחר בו מוזכרות המילים הללו.

מה עושה מקדם האתרים האורגני?
תפקידו של איש הקידום האורגני הוא לייצר תכנים רבים עבור אותו אתר, אשר כוללים את כל מילות המפתח (בכל תוכן רק מילת או מושג מפתח אחד). המאמרים הללו מופצים בפורטלים ואתרים שונים ברשת במה שנקרא- החלפת קישורים וכך מאמר של כוסית קידוש מופיע בכל מיני מקומות, כאשר בתחתית המאמר יש לינק לאתר המפרסם שהוא יכול להיות כאמור, חנות לתשמישי קדושה און ליין.

מקדם אורגני מקדיש זמן רב לתחום של החלפת קישורים ולא תמיד התהליך מניב החלפות איכותיות אבל זהו חלק מהמשימות שלו. האתרים הפוטנציאליים אתם מומלץ לערוך החלפת קישורים, חייבים להיות משיקים לתחום אתר הלקוח. למשל אתר של יצרנית דלתות יכול להחליף קישורים עם אתר של עיצוב פנים ומאמר על סירי בישול יכול בשקט להתפרסם באתר אוכל. כלומר, נושא המאמר עצמו צריך להיות קשור לאתר בו הוא מתפרסם באופן כלשהו ולאתרים הללו קוראים: אתרים משלימים, כי הם חלק משלים למוצר או לשירות של האתר שלנו.

הרבה פעמים אתרים משלימים הם אתרים שעושים את אותו דבר למשל מאמר של אתר חברת קרוזים יכול להתפרסם באתר של טיולים בארץ. כלומר זהו נושא משותף. איתור האתרים המשלימים דורש חשיבה מחוץ לקופסה והרבה יצירתיות.

נעים להכיר: אני אופטימיזציה
אופטימיזציה זה מושג אותו שמענו לראשונה בהקשר של העולם הדיגיטלי. אז מה זה בעצם אופטימיזציה?
אופטימיזציה לאתרי אינטרנט, הנה תהליך של שיפור שאפשר לבצע באתר עצמו ברמת הקוד, מהירות הטעינה, הגלישה, רמת התוכן ועוד, כאשר כל אלה נושאים הקשורים לקידום אורגני של אתר. מקדמי אתרים אורגניים לא יודעים מה גוגל באמת רוצה, הם מנחשים, וכל פעם שגוגל משנה משהו באלגוריתם שלו, משתנים גם הדגשים בקידום אורגני. מקדם אתרים פועל ברמת הקוד ואופטימיזציה באתר, אבל הוא גם שם דגש על תוכן איכותי באתר, שכן זהו אחד הפרמטרים שגוגל מתייחס אליהם בדירוג אתרים.
אומנם גוגל לא מבין עברית, ואולי הוא לא יודע לקרוא בכלל, אבל הוא יודע להעריך את הזמן בו שוהים גולשים בדפים מסוימים באתר, ואם הם שהו הרבה זמן, הוא מסיק מזה שהם נשארו שם כי הם גילו חומר מעניין. ככה גוגל מבין את הדברים.

תוכן איכותי משפר את הדירוג של האתר
ההתייחסות אל נושא התוכן חייבת להיות מקצועית. ראשית בלי שום קשר לקידום אורגני אומר מומחה מחברת SEOFIX, התוכן חייב להיות באיכות גבוהה, מקורי ומעורר עניין, וכמובן שאסור בשום פנים ואופן להעתיק חומר של מישהו אחר ולעבור בעצם על חוק זכויות יוצרים.

התוכן, גם אם הוא מיועד לקידום, צריך לעורר עניין ולא רק לכלול את מילות המפתח, שכן האתר שלכם ברשת, הוא כרטיס הביקור שלכם הוא חלון הראווה שאתם מראים לגולשים, הוא המוניטין והשם הטוב שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה