close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נשות עסקים מצליחות

מערכת שורשטו אייר, תשעט20/05/2019

מאחורי כל אשת עסקים מצליחה יש סיפור. אין דרך פשוטה להגיע למעלה, דרוש פה המון זמן מחשבה, התמדה ורצון לכבוש כל יום עוד מטרה

תגיות:
את הדור של היום מובילות נשות עסקים מצליחות שהגיעו לאן שהגיעו אך ורק בזכות עצמן ובגלל התמדה ורצון לכבוש את העולם. בעבר, לא היה מקובל לראות את הנשים בפרונט. עם כוח רצון עצום מצד הנשים, עם לחימה על הזכויות שלנו עשינו את המהפך. היום לא תמצאו מקום מצליח שאין מאחוריו אישה מצליחה.

מה עומד מאחורי אותן נשות עסקים מצליחות?
מאחורי כל אשת עסקים מצליחה יש סיפור. אין דרך פשוטה להגיע למעלה, דרוש פה המון זמן מחשבה, התמדה ורצון לכבוש כל יום עוד מטרה. נשות עסקים מצליחות מספרות שכדי להגיע לאן שהגיעו צריך לגדל "עור של פיל", יש הרבה
מתחרים ומספר העבודות מצומצם וכמובן שאת רוצה להגיע לנקודה הכי גבוהה. אותן נשים מספרות שלאורך כל הדרך יש את האנשים שתמכו והיו שם בשבילן לעזר ומצד שני יש גם את אלו שניסו לשים רגליים…

התמדה זה שם המשחק
את יכולה להיות כשרונית ויפה וחכמה, כל אלה יכולים לקדם אותך לעבר המטרה אך בלי התמדה ונחישות להצליח אפשר לזרוק את הכישרון לפח… רק אישה שבאמת רוצה להצליח ועובדת על זה כל יום תשיג את המטרות שלה.
יש הרבה נפילות בדרך שוודאי יגרמו לכן לתהות ולחשוב שאולי זה לא מתאים, בדיוק בזמנים כאלה צריך להיות נחושים פי שתיים ממקודם וללמוד מהנפילה ולא להתאבל עליה.

נעים להכיר
רקפת רוסק עמינח - מנכ"לית בנק לאומי, תחתיה נמצאים כ 12 אלף עובדים. אין ספק שמדובר באשת עסקים מצליחה שיודעת לתאם את עצמה לדור. בשנים האחרונות הקימה את "פפר" שמטרתו למשוך את הקהל הצעיר יותר אל הבנק.
אפרת פלד – יו"ר ומנכ"ל של אריסון השקעות. אפרת פלד מנהלת את כל העסקים של שרי אריסון אשר עומדים על לפחות בכ - 5.5 מיליארד דולר. אריסון השקעות מעסיקה יותר מ – 27 אלף עובדים ופעילה ב – 5 יבשות בעולם.
יפית גרינברג (ג' יפית) - אשת עסקים מצליחה, אחת מבעלי רשת חנויות הספרים "סטימצקי", שותפה במיזמים חדשים, שיווק בארץ ובחו"ל. מוכרת לרובנו מפרסומות הטלוויזיה.
ענת גרוס שון - מנכ"לית תשלובת החלב בתנובה, אין ספק שפה דרושה מישהי מקצועית שתצליח לפקד על חברה שמגלגלת כמה מיליארדי שקלים בשנה.
ליאת מרדכי הרצנו - פיתחה את אחת מהאפליקציות המובילות שנבחרה על ידי אפל למוצר הטוב ביותר באותו התחום ורשמה כמה מיליוני הורדות.

כל הנשים האלה ועוד הרבה אחרות מאושרות מהמקום אליו הן הגיעו אך לא שוכחות את הדרך. הן מספרות שהדרך קשה וכלולים בה הרבה ויתורים שלעיתים גורמים לך לחשוב אם זה באמת שווה את זה. הטיפ החשוב ביותר שלהן הוא להתמקד בתחום שיש לך תשוקה בו. אשת עסקים מצליחה חייבת בסופו של דבר לאהוב את מה שהיא עושה, הרי היא מקריבה המון בשביל אותו התחום.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה