close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אלבום תמונות מקורי ומיוחד לחתן בר המצווה

מערכת שורשיז סיוון, תשעט20/06/2019

רעיונות להפקת ספר תמונות ובוק בר מצווה לכבוד החגיגה שלכם.

תגיות:
לאחר ההכנות הארוכות לקראת חגיגות בר המצווה של בנכם, עליכם להפיק אירוע מרשים ואיכותי לכל המשפחה, החברים והמוזמנים הנוספים. טקס בר המצווה נחשב לאחד הרגעים החשובים והמרגשים ביותר של כל נער יהודי המגיע לגיל 13, הטקס מציין את המעבר מילדות לבגרות ואת השלב בו ילדכם מקבל על עצמו את עול קיום המצוות.

את הטקס אפשר לערוך בבית כנסת קרוב לבית וביישוב בו אתם מתגוררים, אך בשנים האחרונות אחד הטרנדים הוא להפיק טקס מרגש וייחודי בכותל המערבי. לאחר הטקס המרגש נהוג לחגוג עם המשפחה הקרובה במסעדה טובה באזור, לטייל באתרים היסטוריים חשובים לעם היהודי בירושלים
והסביבה, ומומלץ לבקר גם באתרי מורשת. במהלך הטקס ולאורך כל האירוע חשוב לצלם את הנער המתבגר, עדיף על ידי חברת הפקות המתמחה בצילום אירועים ובהפקת קליפים, בוק ומצגות לאירועי בר ובת מצווה.

צילום הנער לפני הטקס והחגיגה
שלב ההכנות לקראת חגיגות בר המצווה מתחיל בדרך כלל 3 עד 4 חודשים לפני העלייה לתורה והענקת הטלית והתפילין לנער. לאחר שהכנתם רשימת מוזמנים ובחרתם אולם אירועים או גן אירועים יוקרתי, עליכם לשלוח את ההזמנות לאורחים שברצונכם להזמין, לצאת לכמה מבחני טעימה כדי לבחור חברת קייטרינג ולבנות תפריט עשיר ומגוון לפי הטעם האישי שלכם ועל פי המסורת המאפיינת את משפחתכם.

לאחר בחירת חברת הקייטרינג, האולם והמנות, כדאי להזמין מספר אטרקציות לשדרוג החוויה ולהנעמת זמנם של האורחים, וכמובן אין לשכוח לתאם עם אנשי מקצוע מנוסים ואיכותיים כמו תקליטן וצלם אירועים.

בעת בחירת צלם אירועים כדאי להקשיב לדבריו כיוון שהוא מנוסה ויכול להמליץ לכם על חבילה במחיר משתלם המתאימה לאירוע שאתם מפיקים. כיום, סטודיו מקצועי לצילום אירועים מציע מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין השאר גם הפקת בוק בר מצווה לילד. זו חוויה מרגשת וייחודית עבור הנער ועבורכם, וכל הילדים מעוניינים בבוק איכותי ומקצועי כדי להרשים את החברים ולהעלות תמונות לרשתות החברתיות כדי לצבור לייקים ומחמאות.

את התמונות האיכותיות, המרגשות והמרשימות ביותר שצולמו ביום הצילומים להפקת הבוק לחתן בר המצווה כדאי להדפיס כדי ליצור אלבום תמונות מושקע. כך תיהנו ממזכרת מרגשת לכל החיים, האלבום ילווה אתכם ואת הנער כל החיים, ותוכלו מדי פעם לעיין בתמונות היפות ולהיזכר ברגעים המרגשים מהאירוע ומחיי הילד.

אלבום תמונות יוקרתי ומזכרת חשובה להורים ולחתן השמחה
כל המשפחות אוהבות לעיין באלבומי תמונות כדי להיזכר ברגעים חשובים ומרגשים, לכן כדאי גם לכם להפיק אלבום תמונות מיוחד לחתן בר המצווה. את אלבום התמונות תוכלו להפיק בעזרת חברת ההפקות שבחרתם לצילום הבוק עבור הילד ולצילום הטקס והחגיגה, אך אתם יכולים לרכוש אלבום יוקרתי, להדפיס את התמונות הכי יפות ומרשימות ולארגן אלבום מרשים וייחודי.
אם אתם מעוניינים לקבל אלבום תמונות יוקרתי ומושקע מטקס הבר מצווה, מהחגיגות ומהבוק – כדאי לכם להזמין חבילת צילום מפלאשבק הפקות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה