close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כמה זמן אחרי פשיטת רגל אפשר לקחת משכנתא?

מרטין בוקסדורףיח תמוז, תשעט21/07/2019

מבחינתי, אחרי שעברה שנה לאחר שקיבלתם הפטר, אפשר להתחיל להילחם על משכנתא. אבל זאת הדעה שלי. אם אתם שואלים את הבנקים- אז התשובות הן בין 4 שנים לעולם לא. אז את מי אתם מעדיפים לשאול?

תגיות:
שמי מרטין בוקסדורף, בעשר השנים האחרונות אני נלחם מול הבנקים במטרה להשיג משכנתאות לאנשים שאני עובד בשבילם, בהרבה מאוד מקרים אני מצליח להשיג משכנתאות לאנשים שעברו פשיטת רגל.

במאמר הזה אני אנסה להסביר את השיקולים שלי, כדי להסביר מעט איך הדברים עובדים.

הנחת המוצא:
הדבר הראשון שצריכים להבין הוא שאם עברתם פשיטת רגל, אתם לא רצויים בבנקים. ברגע שמבינים את זה לעומק באמת, אנחנו יכולים להתקדם קדימה. אבל באמת, זה לא משנה כמה כסף אתם מרוויחים, אם אתם מנכ"לים, בעלי עסקים או כל דבר אחר- אחרי פשיטת רגל אתם לא רצויים
בבנק.

מה השיקולים שלי?
הדבר הראשון שאני רוצה לדעת כאשר מדובר על משכנתא של מישהו שעבר פשיטת רגל, זה איזה בנקים אני יכול לעבוד איתם. הכוונה היא לכך שאנשים שעוברים פשיטת רגל, בדרך כלל שורפים כמה בנקים בכך שמגיעים איתם להסדרי חובות, מחיקות חובות או כל תסבוכת אחרת.

הבנקים שהיה איתם מחיקות או הסדרי חוב הם בנקים שלמעשה שרופים בשבילנו. לכן, אני רוצה לדעת אילו בנקים נשרפו בפשיטת הרגל ואיזה בנקים עדיין רלוונטיים עבורי.

הסיבה שזה כל כך חשוב להבין איזה בנקים רלוונטיים, היא שאין הרבה בנקים שמוכנים בכלל לשמוע על משכנתא אחרי פשיטת רגל ולכן אני חייב לדעת אילו בנקים קיימים בשבילי. תראו, זה באמת לא פשוט. רוב הבנקים בכלל לא מוכנים לשמוע על משכנתא אחרי פש"ר ולכן אני רוצה כמה שיותר אופציות.

החשש הגדול שלי במקרים של פשיטת רגל זה להגיע למצב שהאדם הזה שרף את כל הבנקים כולם והשאיר אותי עם אפס אפשרויות לפנות אליהן.

אשליית דוח נתוני אשראי:
מאז שהתחילה האפשרות של בנק ישראל להוציא דוח נתוני אשראי של שלוש שנים, הרבה פושטי רגל לשעבר אוחזים בדו"ח הזה בתור קרני מזבח, שאם לא רשום בו כלום- אז הכול בסדר. לצערי הדברים לא עובדים ככה. כל הבנקים שאיתם הייתה היסטוריה שלילית כל שהיא, הם שרופים לנצח נצחים.

אבל גם הבנקים שלא הייתה איתם היסטוריה, יודעים מעולה שהייתה פשיטת רגל. הם לא מספרים את זה אבל כל הבנקים יודעים להוציא נתונים וכל בנק בקלות רבה מוצא את העובדה שהייתה פשיטת רגל. כך שאם עברה שנה או שבע שנים, זה לא באמת משנה, עדיין העובדות ידועות לכולם.

מה התפקיד שלי כאן?
במשך השנים שאני עובד עם אנשים שעברו פשיטת רגל, צברתי הרבה מאוד ניסיון וקשרים שעוזרים לי להעביר משכנתאות של אנשים אחרי פשר. המטרה שלי היא לקחת מכם את הניירת הנדרשת ומכן לצאת אל הבנקים כדי לנצל את הידע והקשרים שלי על מנת להשיג לכם משכנתא.

אני ככל הנראה אצטרך עוד ניירת לאורך הדרך ואני אבקש מכם, אבל המטרה של מה שאני מנסה להגיד לכם זה שכאשר אתם הולכים לבנק לבקש משכנתא אחרי פש"ר, אתם עושים זאת בפעם הראשונה. לעומת זאת כאשר אני מטפל בזה- זאת הפעם ה1000.

הכנסות היום ויציבות:
גורם משמעותי אחד שיכול לעזור לנו מאוד במלחמה מול הבנק זה מי אתם היום? מרבית הבדיקות עוסקות בעבר, מה היה בערב. בגורם הזה אנחנו חוזרים להווה וכאן אנחנו יכולים לבנות נקודת זכות משמעותית. מי אתם היום?

הכוונה היא לאיפה אתם עובדים? כמה זמן אתם עובדים שם? כמה אתם מרוויחים? מה המקצוע שלכם? כל הדברים האלו יכולים מאוד לעזור לי לשכנע את הבנקים שעברתם שינוי מאז פשיטת הרגל ושהדברים לא יחזרו על עצמם שוב. כולנו מבינים שהבנקים מעדיפים שכירים ויציבים, אז המטרה שלנו היא לשדר את התדמית הזו לבנקים כדי שנוכל לקחת משכנתא אחרי פשיטת רגל.
חשוב להזכיר שוב, הבנקים לא מעוניינים לתת משכנתאות לאנשים שעברו פשיטת רגל, לכן המטרה שלנו היא לבנות את איך שאנחנו נראים בעיני הבנקים על מנת לשפר את הסיכוי שלנו להצליח.

מרטין- 0508116397
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה