close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יועץ המשכנתאות של העסקאות הגדולות והמורכבות - מרטין בוקסדורף

מרטין בוקסדורףכא תמוז, תשעט24/07/2019

בעולם הפיננסי פועלים מאות יועצים למשכנתאות ואף חברות שמתיימרות לטפל בעסקאות גדולות ומורכבות...

תגיות:
בעולם הפיננסי פועלים מאות יועצים למשכנתאות ואף חברות שמתיימרות לטפל בעסקאות גדולות ומורכבות. אך שם אחד בולט מעל כולם בתור האיש שבאמת מומחה לטיפול
בעיסקאות גדולות ומורכבות. כאשר המשכנתא היא במיליונים והעיסקה מורכבת, אנשי העסקים הבכירים קוראים לאחד, מרטין בוקסדורף.

מהי המשכנתא הממוצעת בישראל:
נתוני משרד האוצר מראים שהמשכנתא הממוצעת בישראל היא סביב 870 אלף שקלים, כאשר מדברים על עיסקאות רכישה ( ולא עיסקאות כל מטרה לסגור חובות), בערך 12 אחוז מהעיסקאות שנעשות הן עיסקאות עם משכנתאות של מעל 2 מיליון שקלים.
כאשר מדובר בעיסקאות ענק כגון אלו, יש מעט מאוד אנשי מקצוע בתחום המשכנתאות שהם בעלי הידע והקשרים הנדרשים בבנקים. מבין אלו שכן, בוקסדורף נחשב לאיש המקצוע המוביל, כאשר הסכומים מתחילים לעלות 7 ספרות ומעלה.
אז מה ההגדרה של עיסקאות גדולות ומורכבות:

שאלנו את בוקסדורף מהי עיסקה גדולה ומורכבת מבחינתו.
מרטין בוקסדורף : " עיסקה גדולה מבחינתי היא כל עיסקה שבה המשכנתא הנלקחת היא מעל 2 מיליון שקלים, מדובר על החזרים שמתחילים בערך מ9 אלף שקל בחודש לתקופה מקסימלית ורק הולכים ועולים, ככל שפרק הזמן הוא נמוך יותר. "
...." עיסקה מורכבת היא עיסקה עם קושי משפטי כל שהוא הכרוך בביצוע המשכנתא, בעיות עבר של הלווים או אפילו מימון מאוד גבוה של המשכנתא, אשר מעלים את רמת הקושי בביצוע העיסקה למקסימום. כאשר לוקחים משכנתא של 2 מיליון שקלים על בית בשווי 6 מיליון שקלים, זאת נחשבת עיסקה בטוחה מבחינת הבנקים, לעומת זאת משכנתא של 2 מיליון שקלים על בית של 3 מיליון שקלים- זאת עיסקה הרבה יותר מסוכנת מבחינת הבנקים והרבה יותר מסובך לאשר אותה".

מה הופך אותך למומחה בעיסקאות מסוג זה?
האמת, זה לא דבר אחד זה הרבה מאוד דברים ביחד. זה הסבלנות הרבה, לענות לטלפונים גם באחד עשרה בלילה כאשר יש צורך. אני מבין את הלחץ הגדול שכרוך בעיסקה גדולה והרבה כסף שמעורב. בזמן שכל המשרדים מסיים לעבוד בחמש, אני עונה לטלפונים של לקוחות מודאגים גם באחד עשרה הלילה.

זה הרבה מאוד שנות ניסיון בתחום, בביצוע של עיסקאות אשר מעורב בהן הרבה כסף והרבה עצבים, אם זה קניית בתים, או נכסים מסחריים בסכומים מאוד גבוהים, כאשר נדרשת תשומת לב 24 שעות ביממה. חייבים להבין משהו אחד: ככל שיש יותר כסף מעורב, כך יש יותר לחץ מעורב וצריך המון סבלנות והרבה מאוד הבנה והתחשבות כדי לשלוט במצב.

גורם נוסף שמגיע עם הניסיון והזמן הוא היכולת לשלוט בסיטואציה. ברגע שיש הרבה גורמים מעורבים, עורכי דין, מתווכים, קונים ומוכרים, נדרשת מידה גבוהה של שליטה בסיטואציה על מנת להביא את הדברים לסיום הרצוי.

אז כמה אנשים מטפלים בעיסקאות גדולות?
אני לא באמת יודע להגיד, כי יש לא מעט כאלו. התחום הזה קצת מבולגן עד שקשה להבין מי בדיוק מומחה למה. יוצא לי לראות עשרה אנשים שאני נתקל בהם הרבה פעמים בעיסקאות גדולות אבל אני לא באמת מתחייב על המספר הזה.
כך או אחרת, אם יש לכם עיסקה גדולה עם הרבה כסף והרבה עצבים- אני ממליץ על עצמי. מספר 1.

להיכנס לאתר של מרטין- כאן.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה