close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתכננים חופשה בווינה? אל תפספסו את האתרים הבאים

מערכת שורשז כסליו, תשפ05/12/2019

המלצות למקומות מרתקים שחייבים ביקור בבירת אוסטריה- וינה...

תגיות:
בירת הרפובליקה של אוסטריה היא אחת הערים המתוירות ביותר באירופה ובצדק. בעיר וינה, הממוקמת על גדות נהר הדנובה, יש קסם והיסטוריה מיוחדים במינם ובמשך שנים היא נחשבה לשער המרכזי בין מערב למזרח אירופה. בעבר היא הייתה בירתה של "האימפריה ההבסבורגית" ועד היום היא נחשבת לעורק מסחרי ותרבותי של אוסטריה ושל וינה כולה. אם אתם מתכננים חופשה לעיר היפה, הזמינו טיסות לווינה, מצאו מקום לינה מתאים ואל תפספסו את האטרקציות הבאות.

1. ארמון הופבורג
/>במשך יותר משש מאות שנים שימש ארמון הופבורג כמקום מושבה של שושלת הבסבורג וכמעונו הרשמי של שליט אוסטריה. בווינה יש מספר ארמונות יפהפיים, אך זהו ללא ספק אחד המיוחדים והמשמעותיים שבהם. במהלך הביקור בארמון תוכלו להתרשם מהמבנים הרבים מהם הוא מורכב, המשקפים תקופות שונות בהיסטוריה הווינאית וכן מסגנונות אדריכליים שונים – פרחים אדריכליים המאפיינים את האדריכלות הגותית, פיתוחים מתקופת הרנסנס, הבארוק והרוקוקו. המתחם היפהפה משתרע על פני חמישים ותשע דונמים ובהם שמונה עשרה בניינים, תשע עשרה חצרות ולא פחות מ-2,600 חדרים, עמוסים באוצרות ויצירות אמנות מפוארות.

2. גן החיות של וינה
גן החיות המפואר של ווינה נוסד בשנת 1752, מה שהופך אותו לגן החיות העתיק ביותר בעולם. ברחבי הגן, תוכלו להתרשם ממעל ל-750 מינים שונים של בעלי חיים, כמו: פנדות ענק, אקווריום עצום ובעלי חיים נוספים. אך, גולת הכותרת שלו היא ללא ספק המבנה המיוחד בו הוא שוכן. רבים מהמבנים הבארוקיים המקוריים עדיין שלמים ובמהלך הביקור תוכלו להתרשם מביתן מקורי מהמאה ה-18, שכיום יש בו בית קפה נהדר.

3. פארק פראטר
הביקור בפארק פראטר, פארק טבעי וגדול הממוקם על גדות נהר הדנובה, דומה למעבר לעולם אחר. הפארק העצום משתרע על פני 3,200 דונמים והוא נחשב לאחד מאזורי הבילוי הפופולריים ביותר של וינה כבר מאות שנים. בעבר שימש האזור כשטח ציד מלכותי והיום הוא מציע מגוון פעילויות לכל גיל ולכל סגנון החל מ: מסעדות, בתי קפה, שטחי פיקניק ומועדוני ריקודים ועד לגולת הכותרת הבלתי מעורערת של הפארק ושל ווינה כולה: גלגל ענק העונה לשם "ריזנראד" הנחשב לאחד מנקודות הציון הווינאיות המפורסמות בעיר, כבר מאז שנת 1896. מלבד האטרקציה הנהדרת הזו, בשטח הפארק יש גם פארק שעשועים ענק, האהוב מאוד על מבוגרים וילדים כאחד. בפארק השעשועים תוכלו ליהנות ממאתיים וחמישים אטרקציות נהדרות, כמו: נסיעה מלהיבה ברכבת הרים מקורה, מבוך, מסלול מיני גולף, קרוסלה צבעונית ו"וינטאג'ית" למראה וגם מופעי בובות נהדרים במיטב המסורת האוסטרית.

4. ארמון שנברון
הארמון המרהיב הזה נבנה במהלך המאה ה-18 וכדאי לכם לבקר בו לא רק בגלל הארכיטקטורה המפוארת, אלא גם בגלל העיצוב והאבזור העתיק שלו. ארמון שנברון נחשב לאחת האטרקציות המובילות בווינה, עם מעל ל-1,400 חדרים, דירות מפוארות שהיו שייכות בעבר לקיסרים הווינאים כולל הקיסר פרנץ יוזף ואינספור גנים מרהיבים המקיפים את הארמון. במהלך הביקור תוכלו להתרשם מדירות הגן המרוהטות והמעוטרות, מחדרי ההסבה המפוארים, יצירות האמנות עוצרות הנשימה והגנים הבארוקיים המפוארים. לא סתם זכו הארמון וסביבותיו בתואר "אתר מורשת עולמית" על ידי ארגון אונסק"ו. מובטחת לכם חוויה נפלאה המספקת הצצה להיסטוריה המדהימה והמפוארת של וינה העתיקה.

5. בית האופרה המלכותי של וינה
בית האופרה המלכותי של ווינה הוא אחד מבתי התיאטרון הגדולים והמפוארים בעולם. לאורך השנים אירח בית האופרה מלחינים רבים, מנצחים, סולנים ורקדנים מובילים מווינה ומכל רחבי העולם. לאורך השנה, מבוצעות בבית האופרה מעל ל -300 הופעות מוזיקה ובלט, במשך מאות שנים החל משנת 1625. בית האופרה הנוכחי שופץ בשנת 1869 ומאז ועד היום הוא מציג לראווה סגנון צרפתי-רנסנסי קדום, הכולל גרם מדרגות מפואר ועצום המוביל לקומה הראשונה של בית האופרה, מבואה עמוסת יצירות אומנות וחדרים מעוצבים בפאר בלתי נתפש. החלל המרכזי מסוגל להכיל עד 2,2111 אורחים ועל הבמה יכולים להיות במקביל 110 נגנים. אם יתמזל מזלכם ותגיעו לבית האופרה המלכותי ביום בו מתקיימת הופעה, צפויה לכם חוויה מיוחדת במינה. אם תרצו ליהנות ממופע במחירים אטרקטיביים, בדקו ביום המופע האם נותרו כרטיסים? פערי המחירים עשויים להיות משמעותיים למדי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה