close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה כדאי לדעת על השקעות נדל"ן ביוון?

מערכת שורשכח כסליו, תשפ26/12/2019

חושבים על השקעות בנדל"ן ביוון? כדאי לקרוא ולדעת לפני כן...

תגיות:
אתם רוצים להשקיע בנדל"ן אך ישראל לא נראית לכם מספיק אטרקטיבית? תוהים איך בכל זאת תוכלו לעשות את הדברים? אם כך, כדאי שתדעו: אתם לא היחידים שחושבים על השקעות נדל"ן באזורים שונים בעולם. האמת היא, שככל שהשנים חולפות אנחנו רואים עוד ועוד אנשים שבוחרים לעשות זאת, כך שאין ספק שגם עבורכם זו יכולה להיות אופציה טובה. מה שכן, ברור מדוע אתם מתלבטים האם השקעת נדל"ן במדינה כמו יוון יכולה להיות אטרקטיבית עבורכם או שאתם מעדיפים לבדוק אופציות אחרות. ראשית, צאו מנקודת הנחה שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת, ושנית, אין ספק שבשנים האחרונות השקעות נדל"ן ביוון לא במקרה
זוכות להתעניינות גדולה. מדובר על אופציה נפלאה לרווח שכן דווקא בגלל שהמצב הכלכלי ביוון לא מזהיר, אתם, בתור משקיעים, יכולים ליהנות מכך.

איך מבצעים השקעות נדל"ן ביוון? 
אם מה שבאמת מפריד ביניכם ובין השקעה בתחום הנדל"ן ביוון זו השאלה איך עושים זאת, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים לעשות את זה לבד. כלומר, בעידן שבו אנחנו חיים, כאשר העולם הפך להיות כפר גלובאלי קטן, יש לא מעט חברות תיווך מקצועיות של השקעות נדל"ן ביוון. שווה לפנות אל חברה כזאת, שכן אם תיעזרו במומחים תוכלו למצוא את ההשקעה הנכונה לכם הרבה יותר בקלות. מי שעוסק בתחום ההשקעות השונות בנדל"ן ביוון יוכל לעזור לכם ברמות שונות, כמו לדוגמא:
• קבלת ההחלטה האם זה כדאי והאם יש אפשרות למצוא נכסים מניבים
• בחירת הנכס הטוב ביותר להשקעה
• ניהול הנכס ביוון מול השוכרים

למרות שיוון מאוד קרובה ובכל רגע נתון תוכלו להגיע אליה, זו עדיין מדינה זרה. זה אומר שצריך להכיר את החוקים את המיסים ואת הלך הרוח של התושבים. לכן, אם אתם יכולים להיעזר באנשי המקצוע הכי טובים שיש, למה לחשוב פעמיים לפני שאתם עושים זאת?

כמה כדאי להשקיע? 
כמובן שעוד שאלה שכמעט תמיד מטרידה את מי שחושב על השקעות נדל"ן ביוון זו השאלה כמה להשקיע. אומנם זה נכון שאין על כך תשובה אחת נכונה, אך מצד שני, יש כמה דברים שכן מקבילים בין כל האנשים שרוצים להשקיע שם. ראשית, צרו מנקודת הנחה שיש הבדל בין קניית בית נופש לעצמכם ביוון ובין דירה להשקעה שתרצו להשכיר לאחרים. שנית, כמובן שכאשר אתם מנסים להבין כמה כדאי להשקיע, אתם צריכים לבדוק על כמה עומד ההון העצמי שלכם. כמה משכנתא, אם בכלל, אתם צריכים לקחת כדי להשקיע בדירה ביוון? והאם רק דירות יכולות להיות רלוונטיות עבורכם או שאתם חושבים גם על נכסים אחרים? חשוב לשאול את כל השאלות הנכונות כבר בתחילת הדרך כי רק כך תהיו בטוחים שבסופו של דבר אתם מקבלים את ההחלטה הנכונה לכם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה