close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אריזות גמישות – יריעות גמישות, לידים ושקיות

מערכת שורשט טבת, תשפ06/01/2020

קיימים מספר סוגים של אריזות גמישות, וניתן לחלק אותן לשלושה סוגים עיקריים: יריעות גמישות, לידים ושקיות

תגיות:
מהן יריעות גמישות?
יריעות גמישות היא קבוצה של
אריזות גמישות המורכבות מיריעות שונות:

? יריעות חד שכבתיות – דוגמאות: אריזת מוצרי מזון יבשים, אריזות למוצרי היגיינה שונים, אריזות למרגרינה, אריזות טוויסט לסוכריות, אריזות מוצרים לתעשייה, מאגדות, ועוד. יריעות חד שכבתיות הן למעשה יריעות נייר PP או PET המותאמות למגוון של אריזות שונות. ניתן בהתאם למוצר שאורזים להשתמש במספר ציפויים שונים, כגון: פריימר, אנטיפוג, דבק קר ולכה (לכל אחד מציפויים שלו יש יתרונות ומאפיינים שונים מהשני).

? יריעות רב שכבתיות – דוגמאות: אריזות שונות למזון, אריזות לאבקות, אריזות למוצרים יבשים, אריזות למוצרי שוקולד וחטיפים, אריזות למוצרים קפואים, אריזות למזון תינוקות, אריזות לקוסמטיקה, אריזות למוצרי ניקיון, ועוד. יריעות רב שכבתיות הן למעשה למינטים, והן מתאימות לאריזה במכונות HFFS או VFFS אוטומטיות. למינטים אלו מיועדים למגוון רחב של שימושים. ניתן להדפיס בהדפסת שקע או פלקסו, במראה מט או מבריק, לבחירתכם.

? תוויות wrap around – הדוגמאות ברורות - אלו הן כל התוויות המקיפות את כל בקבוקי השתייה שלנו ונצמדות אליהם. על תוויות אלו מודפס כל התוכן שיש להופיע על הבקבוק – ערכיו התזונתיים של המשקה, שם החברה והלוגו שלה, רשימת הרכיבים של המשקה ועוד. תוויות wrap around הן מסוג יריעה חד שכבתית, והן מתוכננות ומעוצבות כך שהן נצמדות ומתכווצות על בקבוקי השתייה. גם כאן יש אפשרות להדפסת שקע או פלקסו, לבחירתם.

לידים – מה זה אומר?
לידים הם יריעות הלחמה, יריעות אשר מלחימים אותן. הם אריזות גמישות נפוצות ביותר שכולנו מכירים ושכולנו פוגשים כל הזמן. לידים הם אלו שסוגרים הרמטית מוצרים כמו יוגורטים, גביעי גבינה, ממרחים, גביעי רכז עגבניות, מוצרי בשר מעובדים ועוד. מלבד אריזות לגביעים שונים, לידים משמשים גם לאריזת מיכלים ומגשיות מזון. יריעות הלחמה הן עמידות וחזקות, כך שהן שומרות על טריות המוצרים שהן אורזות לאורך זמן. 

שקיות
את השקיות כמובן לא צריך להציג, כולנו מכירים אותן היטב. שקיות הן אריזות גמישות המגיעות בשכבות שונות והן בעלות תכונות ומאפיינים שונים, ויש להתאים את עיצוב ואת סוג השקית אל המוצר בשלב אפיון ותכנון האריזה.
דוגמאות לשקיות ייחודיות שונות הן: שקיות עם זיפר, חורי תלייה, נוצ', שקיות double gaset, שקיות עם פתיחה בקו ישר, שקיות דויפאק, שקיות לריטורט, שקיות שטוחות ועוד.

לכל סוג שונה של שקית יש את היתרונות הייחודיים שלו, ולכן בהתאם למוצר הספציפי שלכם יש להתאים ולייעד באופן אישי את השקית הספציפית המתאימה לו.

איך אדע איזו אריזה גמישה מתאימה למוצר שלי?
פשוט – בהתאם לשלב אפיון האריזה שהתבצע בתחילת התהליך להתאמת האריזה המושלמת עבורך, הצוות המקצועי והמומחה שלנו ישקול ויחליט ביחד איתך איזו מבין האריזות הגמישות הללו היא האידיאלית ביותר עבור המוצר שלך.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה