close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתי כדאי להכניס יועץ חיצוני לעסק המשפחתי?

מערכת שורשיח טבת, תשפ15/01/2020

דעו שאנחנו יכולים להבין ללבכם. כל מה שקשור לניהול עסקים, ובמיוחד אם מדובר על עסקים משפחתיים, דורש הבנה וידע

תגיות:
אתם מנהלים עסק משפחתי מזה כמה שנים? רוצים לעשות הכול כדי לקדם אותו? לא ברור לכם מה ניתן לעשות כדי לנהל את הדברים בצורה יותר נכונה ונוחה? אם כך, דעו שאנחנו יכולים להבין ללבכם. כל מה שקשור לניהול עסקים, ובמיוחד אם מדובר על עסקים משפחתיים, דורש הבנה וידע. זה נשמע לכם מסובך? עד היום הצלחתם לעמוד במשימה הזאת אך לאחרונה הדברים משתנים? אם כך, כדאי שתדעו: ייעוץ לעסקים משפחתיים זו אופציה שכדאי לקחת בחשבון ושיכולה לעזור לכם בצורה משמעותית. ייעוץ שניתן לעסקים משפחתיים כולל את הדגשים החשובים שאיתם מתמודדים בעלי עסקים כאלה, בין אם זה כולל את האופן שבו מקבלים
החלטות ובין אם זה כולל כל פרט אחר. אתם יכולים להיות בטוחים שאנשים אחרים שקיבלו ייעוץ שמיועד לעסקים משפחתיים יצאו מרוצים, אז למה שלא תנסו את זה גם אתם?

ממי כדאי להזמין שירות כמו ייעוץ לעסקים משפחתיים? 
האמת היא, שכאשר מדברים על ייעוץ לעסקים משפחתיים ניתן לראות שיש היום מגוון רחב של אנשי מקצוע שאליהם אפשר לפנות. לכן אפשר להבין מדוע אתם מבולבלים, כי אם יש משהו ברור, זה שלא תרצו לקחת שום סיכון בנושא הזה. במילים אחרות, אם אתם כבר משקיעים, פונים לקבלת ייעוץ שמיועדים לעסקים משפחתיים ומשלמים על העניין הזה, ברור מדוע תחפשו את היועץ הכי טוב שקיים. זו הסיבה שבגללה כדאי יהיה לבדוק שאתם פונים אל יועץ רציני וכמה יותר מנוסה. בפועל זה אומר שכדאי יהיה לעשות מחקר קטן לפני שאתם מחליטים לאיזה יועץ לפנות, שכן רצוי לברר שהוא עוסק בתחום הזה כבר לא מעט שנים, מגיע עם אינספור המלצות וגם זמין עבורכם. כמו כן, יש מקרים שבהם הסודיות היא עניין חשוב, שכן היועץ נחשף ללא מעט מידע אודות העסק שאתם מנהלים. לכן יש לברר האם הוא אמין והאם לקוחות אחרים שפנו אליו יצאו מהפגישות אתו מרוצים.


האם שירותי ייעוץ כאלה יעלו לכם הרבה?
קשה לדבר על ייעוץ לעסקים משפחתיים ולא לחשוב גם על ההוצאה הכלכלית. למעשה, לא מעט בעלי עסקים פונים לקבלת ייעוץ דווקא כשהם מתמודדים עם משבר כלכלי לא פשוט, מה שהופך את נושא העלויות לעוד יותר משמעותי. זו הסיבה שבגללה, כאשר אתם מחפשים את היועץ הנכון לכם, בהחלט כדאי יהיה לבדוק כמה הוא יגבה מכם. החדשות הטובות הן שיש היום יועצים מנוסים שלא תשלמו להם הון עתק כך שאתם לא צריכים לחשוש מהעניין. בדקו אל מי אתם מתקשרים, נסו להבין מראש כמה יעלה לכם תהליך הייעוץ וכך תוכלו להימנע מהוצאה כלכלית שרק תכביד על ניהול העסק שלכם. אתם תראו שבעזרת ייעוץ מקצועי הדברים יתנהלו בהמשך בצורה טובה יותר ולכן לא כדאי לדחות את העניין החשוב הזה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה