close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהם היתרונות של פרסום באינסטגרם

מערכת שורשיט טבת, תשפ16/01/2020

האם ישבון אינסטגרם הוא דרך טובה לפרסום העסק שלך? מה זה דורש?

תגיות:
שמעת על לא מעט בעלי עסקים שבחרו להשקיע בפתיחת חשבון אינסטגרם? תוהה האם זו יכולה להיות בחירה מעניינת וחכמה גם עבור העסק שלך? אם כך, כדאי שתדע שבהחלט יכול להיות שכן. כאשר מדברים על חשבון בפלטפורמה כמו האינסטרגם, מדברים למעשה על חשיפה אדירה שהעסק שלך יכול לזכות לה. לכן זה לא משנה אם מדובר על עסק כמו מסעדה, בר, פאב או כל עסק אחר, כי בכל מקרה החשבון שלך באינסטגרם יכול להגדיל בצורה משמעותית את ההכנסות שלך בעסק. ככל שעוברות השנים יש יותר ויותר ישראלים שפותחים לעצמם חשבונות בפלטפורמה הזאת, מה שאומר שמדובר על כלי שיווקי נפלא. לכן, אם אתה רוצה לקדם את העסק
שאתה מנהל ואם אתה רוצה לזכות לחשיפה, הגיע הזמן שתכיר קצת יותר מקרוב את הפלטפורמה הזאת.

חשבון אינסטגרם דורש גם ניהול לאורך הזמן 
אם תשקיע כמה דקות תוכל לפתוח לך חשבון אינסטגרם, אך האם זה יספיק כדי לקדם את העסק שלך וכדי לשווק אותו? התשובה היא כמובן לא. לכן כדאי שתדע: גם חשבון שמנוהל באינסטגרם דורש תחזוקה. זה אומר שצריך לבחור איזה תמונות אתה רוצה להעלות לחשבון הזה, באיזו שעה ביממה לעשות את זה ובעיקר – איך משיגים יותר עוקבים? הרעיון הוא שככל שיש לך יותר עוקבים יותר אנשים רואים את מה שאתה מפרסם. הם יכולים לעשות "לייק", מה שגורם לחשיפה עוד יותר גדולה של התמונות שאתה מעלה, כי כל מי שעוקב אחריך ועושה לך לייק למעשה חושף אותך לעוקבים שלו. לכן ברור מדוע לפתוח חשבון בפלטפורמה הזאת זה טוב ויפה, אך זה לגמרי לא מספיק. צריך לנהל אותו וזה אומר שצריך להשקיע בעניין הזה זמן, מחשבה וגם צריך לדעת דבר או שניים על הנושא.

למה כדאי לקבל שירות מקצועי לניהול החשבון שלך? 
אתה חושב על הקמת חשבון אינסטגרם ורוצה לעשות כל מה שאתה יכול כדי שהחשבון הזה יניב פרי? חשוב לך שעוד ועוד אנשים יכירו את העסק שלך ואת מה שאתה עושה? אם כך, אין ספק שאתה צריך גם מישהו שינהל עבורך את החשבון הזה. כפי שהזכרנו: צריך ידע רב כדי לקדם ולנהל חשבונות כאלה ואין ספק שהחשבון שלך, כדי להניב פרי, צריך להיראות כמה שיותר מעניין ואטרקטיבי. זו הסיבה שבגללה רצוי לפנות אל המומחים ולבקש מהם שינהלו את החשבון הזה עבור העסק שלך. זה נכון שניהול הזה יעלה לך כסף בכל חודש, אך מצד שני, זו השקעה שבפירוש תוכיח את עצמה. מהר מאוד תראה איך הפניות אליך גדלות בכל חודש ולכן, אם יש לך שאיפה לגדול ולהרחיב את העסק, למה שלא תתחיל לעשות את זה עוד היום? פנה אל המומחים ותראה שלא תצטער על כך.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה