close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סוגי מצלמות אבטחה והיכן מומלץ להתקין

מערכת שורשה שבט, תשפ31/01/2020

מצלמות IP, או בשם המוכר יותר – מצלמת רשת, הינה מצלמה אשר מחוברת לרשת האינטרנט וכך היא מאפשרת צפיה בתמונות ממנה בשידור ישיר למחשב או אפילו לטלפון הנייד שלכם

תגיות:
בשנים האחרונות מצלמות אבטחה הפכו למוצר מבוקש מאוד, ואם בעבר היה ניתן לראות
אותן בעיקר בבתי עסק או מקומות מאובטחים, לאחרונה ניתן לראות אותם גם בבתי מגורים ובמגוון רחב של מקומות נוספים. ההתפתחות המשמעותית בתחום הובילה לכך שהיום ניתן למצוא מגוון עצום של מצלמות שונות ולהתאים אותן לצרכים שלכם, למקום בו מתקינים אותן ולשימושים הנדרשים.
מהם הסוגים הללו? והיכן כדאי להתקין מצלמות מכל סוג? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

מצלמות IP
מצלמות IP, או בשם המוכר יותר – מצלמת רשת, הינה מצלמה אשר מחוברת לרשת האינטרנט וכך היא מאפשרת צפיה בתמונות ממנה בשידור ישיר למחשב או אפילו לטלפון הנייד שלכם, ומכל מקום בעולם. כל מה שאתם צריכים זה חיבור לאינטרנט. המצלמה הזו יכולה להתאים במיוחד לבתי מגורים, בין אם לצורך אבטחה חיצונית כאשר בני הבית יוצאים לחו"ל או לא שוהים בו, ובין אם כצילום פנימי של הורים על מנת להשגיח על הילדים אשר נמצאים לבדם בבית. כמו כן, מצלמות מהסוג הזה יכולות להתאים לאבטחה של בתי עסק, בתי ספר וגני ילדים ועוד מגוון רחב של מקומות שונים.

ניתן למצוא את תכונת הרשת במצלמות אבטחה ממגוון רחב של סוגים וצורות שונות.

מצלמות כיפה
מצלמות בעלות צורה אשר מקשה להבחין לאיזה כיוון פונה העדשה, וכך מקשה על אלו שינסו לפרוץ את האבטחה ולחמוק מהצילומים. תוכלו למצוא מצלמות כאלו בעלות תכונות המאפשרות ראיית לילה ובאיכות גבוהה מאוד.

מצלמות צינור
מצלמות בעלות גליל מוארך המתאימות בעיקר לצילומים בשטח חיצוני שכן יש להן זווית ראיה רחבה מאוד, ורבות מהן גם מכילות אמצעי הגנה מפני ניסיונות השחתה ולכן היום ניתן לראות מצלמות כאלו במערכי אבטחה עירוניים, במגרשי ספורט וכדומה.

מצלמות גוף
מצלמה המורכבת מכמה חלקים – הזרוע שלה, בית המצלמה אשר יוצר הגנה מפני פגעי מזג האוויר והעדשה עצמה. מצלמה זו מתאימה במידה ורוצים להתמקד מרחוק באובייקט יחיד מסוים. לדוגמא, להתקנה מחוץ לבניין והתמקדות בחניה של בעל המצלמה לצורך שמירה על הרכב וכדומה.

מצלמות ממונעות
מצלמות אשר מאפשרות יצירת תנועה ושינוי של זווית הצילום, אזור הצילום וההתמקדות. בצורה הזו ניתן להזיז את המצלמה ל 360 מעלות ולקלוט כל חלק נדרש בקלות. מצלמות אלו מתאימות בעיקר למקומות ציבוריים, אך ניתן גם לראות מצלמות אבטחה כאלו בבתים פרטיים והן מגיעות עם אופציות זום למרחקים גדולים מאוד, ולכן הן מותקנות בכבישים, כיכרות וכדומה.

מצלמות נסתרות
מצלמות זעירות מאוד שלא ניתן להבחין בהן, ומיועדות לאבטחה הנדרשת כאשר המצולמים לא ידעו על כך. ניתן להתקין כאלו מצלמות בבית בזמן שיש השגחה חיצונית על הילדים, בבית דיור מוגן בכדי לוודא את מוגנותו של בן משפחה וכדומה.

מצלמות התרעה
מצלמות אשר מיועדות בעיקר כדי שיראו אותן ויחששו להתקרב למקום. ניתן לחבר אותן גם למערכת האזעקה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה