close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תוכנת crm – לא רק לניהול העסק!

מערכת שורשה אדר, תשפ01/03/2020

איך תוכנת CRM יכולה לעזור לכם בתחומים נוספים של ניהול העסק, ולא רק ניהול הלקוחות

תגיות:
כשפתחתם את העסק שלכם, נאמר לכם שאתם חייבים להטמיע תוכנת crm שתנהל את כל נושא שימור הלקוחות הקיימים ומשיכת לידים חדשים. ובכן, מה לגבי כל השאר? קחו לדוגמא את תחום הנדל"ן. מה יעשה מנהל חברה גדולה או עסק מתחיל בתחום? כמובן, יטמיע תוכנת crm מתקדמת! במאמר הבא נסביר איך זה עובד, במה מדובר ולמה אתם חייבים לאמץ את זה אצלכם בעסק.

תוכנת crm לניהול נדל"ן
כמו כל מערכת crm אחרת גם כאן מדובר במערכת ממוחשבת, ידידותית למשתמש וחכמה במיוחד המותאמת לתהליכים הספציפיים המתקיימים בעסקי הנדל"ן השונים; תמ"א, קבוצות רכישה, משקיעים בארץ ובחו"ל,
מתווכים ועוד. יחד עם תחומים אחרים בעולמנו, גם הנדל"ן הפך למבוקש מאוד בקרב אלו שראו בו פוטנציאל כלכלי, והתחרות צמחה יחד איתו.

תוכנת crm בתחום הנדל"ן יהיו מותאמות לסוג הפרויקט המדובר, ירכזו את המידע הרלוונטי עבור כל פרויקט והשלבים המתקיימים בו, ותיצור תמונת מצב שקופה ומושלמת עבור מנהל הפרויקט שתכלול:
• משימות ותהליכי עבודה – בעזרת המערכת ניתן יהיה להגדיר משימות לכל הצוותים שלוקחים חלק בפרויקט, לתעד פגישות ושיחות שמתנהלות מול לקוחות ולידים פוטנציאליים, להוציא זימון לפגישות שונות, לעקוב אחר סטטוס משימות, ועוד.
• מערך שירות הלקוחות – אלו הסכמים נחתמו מול הדיירים? מה סטטוס הרכישה? האם ישנן בקשות מיוחדות ופניות מדיירים עתידיים? מה לגבי תקלות? בכל אלו תוכלו לטפל ולתעד בעזרת המערכת המתקדמת.
• מאגר מידע מפורט – המאגר כולל מידע של אנשי הקשר כולם – החל מדיירים, מנהלי נכסים, משקיעים פוטנציאליים וקיימים, אנשי מפתח בחברה, יזמים ועוד. בנוסף תוכלו להנפיק רשימות ודו"חות של כל הנכסים הקיימים ונכסים פוטנציאליים לפי איזורים, מפרטים, ועוד.
• שיווק ומכירות – בקלות רבה תוכלו לקבל מידע אודות לידים ממקורות שונים – אתרים שונים בהם המודעה האינטרנטית שלכם הופיעה, עיתונים ומודעות שונות, שיחות נכנסות, שיחות יוצאות יזומות ועוד. תוכלו גם לתעד את התהליכים והפעולות של צוותי המכירה, לפקח על האחוזים ולנקוט בפעולות שמטרתן לדרבן את הצוות לעבוד ולהביא תוצאות טובות יותר.
• ריכוז כל הנתונים – בתחום הנדל"ן, המידע מגיע ממגוון מקורות וגורמים בשטח ובמשרד – צוותי מכירות, ספקים, מתווכים, שותפים, דיירים, לקוחות פונציאלים שמגיעים ממקורות השיווק, ועוד רבים. המערכת מאפשרת לסנכרן את כל המידע שמתנקז אליה וליצור תמונת מצב רחבה וברורה של המצב בשטח בכל רגע ובכל זמן.

לייעל כל פרויקט בעזרת מערכת מתקדמת
מערכת ניהול נדל"ן בצורה של תוכנת crm מתקדמת חייבת להיות מותאמת לסוג הפרויקט. מדוע? מכיוון שלכל פרויקט דרישות וצרכים שונים בהתאם ליזם, סוג המבנה, המיקום שלו, ופרמטרים נוספים. אם גם אתם עומדים בפני תחילתו של פרויקט ארוך, מומלץ להתכונן אליו ככל האפשר ולהטמיע מערכת שתסייע לכם לעבור אותו בשלום, עד להצלחה ואיכלוס כל הדירות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה