close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה עיצוב לוגו שווה את ההשקעה שלכם?

מערכת שורשח אדר, תשפ04/03/2020

למה עיצוב לוגו מקצועי הוא דבר שממש חשוב לעסק שלכם...

תגיות:
אתם מנהלים את אותו העסק כבר כמה שנים טובות? רוצים להצליח לקדם אותו? עשיתם שינוי כלשהו בעסק וחשוב לכם שכולם יידעו שהעסק שלכם הרבה יותר רציני בימינו? אם כך, אין ספק שאתם צודקים. הרבה מונח כאן על הפרק, וכאשר אנחנו מנסים להבין מה ישנה את עתיד העסק ומה יקדם אותו, צריך להתייחס גם לנראות שלו. זה אומר שכדאי יהיה להשקיע, בין היתר, בעיצוב של לוגו, כי עסק בלי לוגו נראה תמיד הרבה פחות רציני. לכן, אם אתם רוצים שאנשים יזכרו אתכם ואם אתם רוצים להפוך את העסק להרבה יותר גדול ומשמעותי, עיצוב לוגו זה משהו שכדאי להתחיל לחשוב עליו ברצינות, ויפה שעה אחת קודם.
/>האם עיצוב לוגו זה משהו שתוכלו לעשות לבד? 
בעידן שבו אנחנו חיים, כשכל אחד יכול להוריד למחשב שלו תוכנות שונות של עיצוב ועריכה, יש פיתוי מאוד גדול לבצע עיצוב של לוגו לבד. למה אני צריך לפנות אל חברת עיצוב מקצועית ולשלם לה אם אני יכול לנסות לעצב את הלוגו שלי בכוחות עצמי? זה בדרך כלל מה שעובר בראש אצל כל מי שחושב על עיצוב לוגו עצמאי, אך בפועל כדאי לדעת שזה לא מאוד מומלץ. ממש כפי שעיצוב פנים לבית דורש מומחיות, ידע וניסיון, כך קורה גם כאשר מדברים על עיצוב של לוגו. במילים אחרות, זה שאולי אתם מוכשרים ומציירים יפה זה נהדר, אך אם אין לכם ניסיון ספציפי בעיצוב של לוגו, התוצאה הסופית לא תהיה מספיק טובה. לעומת זאת, אם תפנו אל מי שחי ונושם את התחום הזה אתם יכולים להיות בטוחים שבסופו של דבר לעסק שלכם יהיה לוגו שאי אפשר להתעלם ממנו. זה נכון שכדאי יהיה להשקיע בעוד אפיקים נוספים של פרסום לעסק, אך הלוגו הוא דבר בסיסי שאי אפשר לוותר עליו או להקל בו ראש.

איך תבחרו את המעצבים הכי טובים שיש? 
מחפשים מעצבים מוכשרים שיוכלו לעצב עבורכם את הלוגו של העסק? מתלבטים אל מי לפנות? אפשר להבין אתכם, כי בתחום כמו עיצוב לוגו יש היום הרבה מומחים. לכן אנחנו מציעים לכם לברר:
• האם אתם אוהבים את סגנון העבודה של המעצבים שאליהם אתם פונים?
• האם המחירים נראים לכם סבירים?
• האם אתם מרגישים שהמעצב מבין למה אתם מתכוונים?

בנוסף, כדאי מאוד להיפגש עם המעצב מראש ולהבין מה כולל השירות שעליו אתם עומדים לשלם. מה קורה אם הוא מכין לכם סקיצה ואתם לא אוהבים אותה? האם יש אפשרות לעשות שינוי? לכל משרד של עיצוב יש שיטת עבודה קצת אחרת ושירות שונה שהוא מציע ללקוחותיו. לכן יש טעם לברר את כל הנתונים האלה מראש ולבחור את אנשי המקצוע הכי טובים שיש.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה