close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך בוחרים חברת ניקוי ספות מקצועית?

מערכת שורשטו אדר, תשפ11/03/2020

איך נכון לבחור ולמצוא חברה לניקוי ספות? איך בודקים אם זו חברה מקצועית?

תגיות:
צילום: pixabay
לא משנה עד כמה נתאמץ לשמור על הספה נקייה, הרי שבמרוצת השנים היא תצבור לכלוכים אשר ייספגו בבד או בעור, ויישארו גם אחרי מלאכת ניקיון נמרצת וממוקדת מטרה. במקרים שכאלו, מוטב לפנות לקבלת שירות מטעם חברה מקצועית המספקת שירותי ניקוי עם שואבים וחומרים עוצמתיים.

אך כיצד נדע שאכן בחרנו נכונה? האם מדובר בחברה שתספק את התמורה להוצאה הגבוהה? או שמא עלינו פשוט לירות באפילה ולקחת הימור שלכל היותר יתברר כאכזבה? להלן מספר צעדים שיסייעו לכם לבחור את חברת ניקוי הספות שלכם בצורה מקצועית ונכונה.

מציאת ביקורות קודמות
חיפשתם
ומצאתם חברה לניקוי ספות באינטרנט? רגע לפני שאתם מרימים אליה צלצול, ערכו בדיקה קצרה מקדימה שתסייע לכם לוודא אם אכן אתם פועלים נכונה. רשמו את שם החברה שמצאתם ברשת ובדקו באם קיימות אודותיה ביקורות של גולשים כמו גם דברי שבח.

האם על פי הביקורות הקודמות הגולשים היו שבעי רצון? האם הכתמים הוסרו? האם השירות ניתן באופן אדיב וחייכני? תוכלו להתרשם ממגוון רחב של היבטים, וזכרו כי תוצאה טובה היא לא הכול, וגם שירות חביב ונעים הוא חלק בלתי נפרד מן העבודה.

התמחות בכל סוגי הריפוד
חשוב לדעת כי ניקוי ספת בד הוא שונה בתכלית מניקוי ספת עור. שימוש בחומרי ניקוי לא נכונים על ספת בד יכול לגרום לנזקים משמעותיים ואף בלתי הפיכים. אותו הדבר פועל לגבי ספות עור, ויש לזכור גם כי בעור ובבד ישנם סוגים שונים של עורות וטקסטיל.
על כן, הקפידו לוודא מול החברה שמצאתם, כי היא אכן מתמחה בכל סוגי הריפוד, ואף הגדילו לעשות ובקשו לשלוח אל איש המקצוע תמונה של הספה. באם איש המקצוע אומר לכם כי הוא איננו זקוק לראות את הספה במו עיניו, ראו בכך כנורה אדומה שייתכן ומוטב להמשיך בחיפושים אחר חברה מקצועית.

סקר שוק
מרבית חברות הניקוי השונות שומרות על אחידות מסוימת במחירים, ועם זאת כמו בכל שוק תחרותי, הרי שתמיד ניתן למצוא מחירים משתלמים ומבצעים עונתיים. כך לצורך הדוגמה, חברות רבות יוצאות במבצעים עונתיים טרם חג הפסח וזאת כיוון שהביקוש לניקוי ספות מקצועי צובר תאוצה.

מספיק שתערכו סקר שוק קצרצר בין מספר חברות שמצאתם ברשת, כדי שתוכלו לפגוש במחירים אטרקטיביים במיוחד ומשתלמים. כל זאת כמובן מבלי לוותר על ביקורות הגולשים והשיח ברשת, שכן שירות טוב ותוצאות הם קודמים לכול.

תיק עבודות
האם באתר החברה שמצאתם יש תיק עבודות מקצועי? הקפידו לוודא שמדובר בתמונות אותנטיות ולא תמונות אילוסטרציה שנקנות בקלות דרך אתרים מוכרים שונים. בתיק העבודות נסו גם לחפש אחר סרטוני המלצה של לקוחות ותמונות לפני אחרי.
זוהי דרך מצוינת לאתר חברה מקצועית אשר תספק עבורכם את העבודה במלואה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה