close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חשיבות הצגתם של המוצרים השונים באופן נכון

מערכת שורשג ניסן, תשפ28/03/2020

מהם השלבים הנכונים בבניית חנות אינטרנטית והתחלת שיווק המוצרים

תגיות:
לאחר מחשבה ארוכה, התייעצות עם הרב שלכם והרבה אמונה החלטתם לפתוח חנות אינטרנטית אשר בה תמכרו מוצרים שונים. מעבר להקמתו של האתר, לפניכם דרך ארוכה טרם תוכלו להשיק את האתר. אם כך מה נדרש מכם? לפניכם פירוט מלא בכתבה הבאה.

הצעד הראשון – ההחלטה מה משווקים באתר.
ההחלטה הראשונה שלכם היא מה תשווקו באתר? האם תמכרו תשמישי קדושה? אולי ציורים של אומנים שונים? או שמא תחליטו למכור מוצרים אחרים כמו מזון בהכשר בד"ץ? על פי החלטתכם תוכלו לדעת כיצד להתקדם הלאה ומה נדרש מכם כמובן. בין אם עסקינן במוצרי מזון, ציורים או תשמישי קדושה בכולם
תזדקקו לסחורה, (בדיקת כשרות על כל למוצרי המזון שלכם), צילום מוצר, מחסן, שינוע, שילוח ועובדים כמובן.

הצעד השני – בניית האתר
כאשר אתם בונים את האתר תוכלו להחליט אם האתר שלכם יהיה אתר אשר ממנו ניתן לרכוש ישירות את המוצרים שאתם משווקים או שמא תהיו מעוניינים באתר שאינו מאפשר מכירה וסליקה באמצעי תשלום שונים אלא בהזמנות המתבצעות באופן טלפוני. לפי החלטתכם תדעו אם האתר שלכם ידרוש אבטחה מרבית ופיתוח משמעותי או שתוכלו להקים אתר צנוע המספק את כל המידע ללקוחותיכם.

הצעד השלישי – העלאת המוצרים לאתר
לאחר שאופיין האתר הנדרש תצטרכו להעלות אליו את המוצרים השונים שלכם. לשם כך תצטרכו בראש ובראשונה לשכור את שירותיו של צלם מקצועי או שתוכלו להכין סטודיו ביתי קטן ולצלם בעצמכם בעזרת מצלמת הנייד הכשר שלכם. חשוב כי צילום המוצרים יעשה באופן ברור כך שהגולש יראה את המוצר בבהירות ובחדות. אם לא תקפידו על צילום איכותי יתכן והגולשים יבחרו לצאת מאתרכם מבלי לבצע רכישה.

הצעד הרביעי – תיאור המוצר
חשוב מאד להקדיש את הזמן ולהעניק לגולשים שלכם מעט מידע לגבי המוצר שאותו אתם מוכרים, החל ממוצר מזון שלגביו תצטרכו לציין את סוג המוצר, מרכיביו, סוג הכשרות וכדומה. וכלה בציור עליו תרצו לפרט את מידותיו, הצבע והבד עליו הוא מצויר ואף את פרטי האומן. וכך גם לגבי תשמישי הקדושה השונים. מידע זה יאפשר ללקוחותיכם להחליט אם המוצר מתאים עבורם.

הצעד החמישי – גבייה
אם החלטתם שאתרכם יהיה אתר מכירה עליכם להקפיד במיוחד לגבי נושא אבטחת המידע באתר שכן אנשים רבים מפקידים בידיכם אמצעי תשלום שונים שיש צורך לאבטחם כדי למנוע גניבות. אם החלטתם שהגבייה תעשה באופן טלפוני עליכם להקפיד לגרוס היטב את פרטי התשלום אשר השאיר הלקוח בידיכם כדי להמנע מגניבת הפרטים. כמו כן על פי החוק בישראל אסור בתכלית האיסור להשאיר פרטי תשלום של אף לקוח בשום עסק.

הצעד השישי – שילוח המותרים ללקוחות
לאחר שנרכשו המוצרים השונים, עליכם לוודא כי המוצר יוצא מן המחסן כשהוא ארוז ושמור כראוי. כמו כן עליכם להעסיק איש משלוחים או חברת משלוחים אשר תוכל לספק את המוצרים לבית הלקוח בהמשך להזמנתו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה