close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור מייבש כביסה: טיפים לרכישה

מערכת שורשו ניסן, תשפ31/03/2020

לייבוש אופטימלי, תרצו מייבש כביסה שיש לו קיבולת כפולה ממכונת הכביסה שלכם. בחירה זו תאפשר הזרמת אוויר חם דרך הכביסה הרטובה שלכם, ביעילות ייבוש גבוהה

תגיות:
אתם מתעוררים בבוקר לקול הגשם שהולם על חלונות ביתכם. "אוף", אתם אומרים לעצמכם ומציצים דרך החלון אל השטח האפור שרק אתמול היה הגינה שלכם. "הגשם לא יכול היה לחכות קצת עד שהכביסה שלי תתייבש?" אתם תוהים לעצמכם.

עם מייבש כביסה בבית, שום כביסה לא נשארת רטובה לאורך זמן, ובארץ תמצאו דגמים של מייבשי כביסה מעולים שמייבשים הכול: מהסוודרים הכי כבדים ועד אחרון הגרביים, בלי לאבד אף זוג. זוהי האפשרות הכי ידידותית לסביבה, ואם אתם בוחרים מייבש מדגם שאינו גורם לבלאי לבגדים שלכם, ביצעתם בחירה מעולה.

מדריך זה יעזור לכם למצוא מייבש כביסה שהכי מתאים
לצרכים שלכם. אז הנה כמה שיקולים שחשוב לקחת בחשבון.

מייבש כביסה בגודל המתאים
השכל הישר מכתיב שלבית גדול שמכיל ארבעה אנשים ויותר, יש צורך לבחור מייבש כביסה שיש לו קיבולת גדולה, בעוד שלבית קטן של אדם אחד או שניים, יספיק מייבש שמכיל ארבעה או חמישה קילוגרמים של כביסה.
להשגת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ למלא את המייבש בלי להשתמש במלוא הקיבולת שלו, כדי למקסם את היעילות ולהקטין את זמני הייבוש. מייבש מלא מדי עלול גם ליצור סכנת שריפה.

מייבש כביסה עם קונדנסור
מייבש כביסה רגיל פועל באמצעות שאיבת לחות לאוויר. זו הסיבה שהכביסה שלכם יכולה להיות לחה כשאתם מפעילים את המייבש, למרות שחלק מהדגמים מספקים אפשרות לכוון את אוויר המאוורר כלפי חוץ.

לחלופין, מייבש כביסה עם קונדנסור פועל באמצעות חילוץ החלות מהבגדים וניקוזה כמים מרוכזים. בהתאם לדגם, המים מתנקזים למאגר שצריך לרוקן או לנקז דרך צינור במורד המכשיר. היתרון של מייבש כביסה קונדנסור הוא שאין צורך למקם אותו במקום מאוורר היטב – מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למגורים בדירה שאין בה נישת כביסה עם מקור אוורור.

מייבש חדש הגיע לשכונה: מייבש עם מהפך אנרגטי
במהלך עשרים השנים האחרונות, מכשירים חשמליים ביתיים רבים, כמו מייבשי כביסה, מכונות כביסה, מדיחי כלים ותנורים משולבים, הפכו לחסכוניים יותר באנרגיה באופן משמעותי. לכן חשוב לבחור מייבש כביסה עם תקן אנרגיה שיש לו ציוני יעילות גבוהים, ושאינו צורך כוח חשמל רב מדי.

החל משנת 2014 חל שיפור משמעותי ביעילות האנרגטית של מייבשי כביסה, והדגמים החדשים יעילים הרבה יותר מהדורות הקודמים, מה שמתבטא בחיסכון משמעותי בחשבונות החשמל מדי שנה. אז אם חיסכון באנרגיה באמת חשוב לכם, חשוב שתבחרו מייבש כביסה עם יעילות אנרגטית גבוהה.

רוצים לצבוע את עולמכם?
החדשות הטובות הן שמותגים מתקדמים משחררים דגמים נוספים בקביעות, מה שעשוי לעזור לכם למצוא מייבש כביסה בדגם ובתקציב שמתאימים לכם.

ועוד משהו. זה לא סוד שמייבשי כביסה זמינים בגוונים שמושכים את העין כמו כחול מטאלי, אדום אודם וגוון מתכת, ואתם יכולים למצוא את המייבש שאתם מחפשים בתקציב שלכם, אם נמאס לכם מהדגמים הלבנים הפשוטים.

הגודל אכן קובע
במיוחד אם אתם רוצים מספיק מרווח כדי לפתוח את דלת המייבש שלכם, ואם אתם רוצים שהמכשיר יטפל בעומס הממוצע של הכביסה של משק הבית. אז הנה כמה טיפים:
אין לכם מספיק מקום? קחו מייבש כביסה שאפשר להציב מעל מכונת הכביסה.
לייבוש אופטימלי, תרצו מייבש כביסה שיש לו קיבולת כפולה ממכונת הכביסה שלכם. בחירה זו תאפשר הזרמת אוויר חם דרך הכביסה הרטובה שלכם, ביעילות ייבוש גבוהה. אם, למשל, אתם מכבסים פריטים גדולים מדי באופן קבוע, מומלץ לבחור מייבש כביסה עם קיבולת גדולה מהממוצע.
מייבש הכביסה שלכם זקוק למעט מרחב נשימה. אז ודאו שיש לפחות סנטימטר או שניים של שטח מסביב, כך שצינור האוויר יוכל לפלוט החוצה את החום בקלות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה