close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עורך דין מסחרי עיסוקים

מערכת שורשא אייר, תשפ25/04/2020

במשרד עורכי דין אשר מתמחה בדינים מסחריים תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותים לבעלי חברות וארגונים

תגיות:
עורך דין מסחרי עוסק במגוון רחב של תחומים משפטיים הנוגעים לדין המסחרי כמו דיני חוזים, חברות, הסכמים וכדומה. במשרד עורכי דין אשר מתמחה בדינים מסחריים תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותים לבעלי חברות וארגונים, וגם לעובדים. מהם השירותים הללו? במה מתעסק עורך דין מסחרי? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

מכרזים
עורך דין מסחרי מציע ליווי וסיוע בכל הקשור להגשת מרכזים. הוא יבצע בדיקה של המכרז והתאמה לדרישות, יעניק מענה לשאלות והסברים על המסמכים השונים, ילווה אתכם לאורך החתימה על האישורים
וכל הליך משפטי לו תהיו זקוקים.

חוזים והסכמים
ליווי וייצוג בכל הליך של עריכת חוזים והסכמים שונים, חתימה על החוזים, בדיקה וכדומה. בין החוזים האמורים כלולים חוזי מקרקעין, חוזי שכירות, חוזי ליסינג, חוזי תפעול, רישום חברות, חוזי עבודה, חוזי איפיון, פיתוח, יישום והטמעה של מערכות תוכנה מורכבות (ERP, CRM, BILLING), הסכמי נציגויות, הסכמי רישיונות ותחזוקה, הסכמי מיקור חוץ, הסכמי פיילוט, הסכמי מכירת חומרה, הפצה, הסכמי סודיות ועוד.

ייצוג חברות וארגונים
ייצוג מלא בכל הפעילות השוטפת של העסק ומתן ייעוץ משפטי מקצועי באופן שוטף וכן ייצוג בהליכים משפטיים באופן מלא, ובכל צורך. לחברות וארגונים גדולים כדאי מאוד לעבוד עם משרד עורכי דין המתמחה בתחום המסחרי בצורה של ריטיינר קבוע על מנת לקבל ייצוג שוטף בכל צורך נדרש.

רכישות ומיזוגים
ביצוע של כל הבדיקות הדרושות לפני רכישה של חברות או מיזוגים בין חברות שונות, הכנה של הסכמי הרכישה או המיזוג, עריכת הסדרים לעובדים ולמנהלים וטיפול מלא בצד המשפטי של כל עניין הרכישה והמיזוג.

פירוק חברות וכינוס נכסים
ליווי משפטי בהליכי פירוק חברות, פשיטות רגל, תביעות של חובות כספיים, פירוק חברות, עיקולים וכדומה.

ליווי משפטי מול הרגולטור
ליווי וייצוג מול משרדי ממשלה ורשויות שונות כמו חברות ממשלתיות, ועדות מקצועיות, הממונה על ההגבלים העסקיים, מתן תוי תקן וכדומה.
בנוסף, ליווי וייצוג בהליכי רישום סימן מסחרי וזכויות יוצרים, וכן ליווי משפטי במקרים של תביעות משפטיות הקשורות לנושא.

מסחר בינלאומי
ליווי וייצוג של חברות אשר פועלות בשוק הבינלאומי או חברות ישראליות אשר עומדות לבצע עסקאות עם חברות מחוץ לישראל. הליווי כולל בדיקה ועריכת הסכמים מול חברות בינלאומיות.

ליטיגציה
ליווי וייצוג בכל נושאי הליטיגציה המסחרית וכן טיפול בתביעות משפטיות, צווי מניעה, עתירות שונות ועוד.

לסיכום, אם יש לכם עסק, עורך דין מסחרי הוא בעל מקצוע שאתם חייבים לצדכם. בכל שלב בחייו של העסק עורך הדין יוכל להעניק לכם את הליווי והסיוע הדרושים, על מנת שתוכלו לנהל את העסק שלכם בצורה טובה יותר, להמנע מטעויות שיכולות לעלות לכם ביוקר רב לאחר מכן ולהתמודד עם כל בעיה משפטית בצורה הטובה ביותר ותוך קבלת הגנה מלאה על האינטרסים שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה